Gå til innhold

Spist i dag: 300 g sjokolade, 6 skolebrød og en sjokomuffin-sykt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenker bare nam jeg, vi trenger vel alle dager vi skeier skikkelig ut. Så lenge dette ikke er ofte, ser jeg virkelig ikke noe problem med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PS Det spørs... hvis du vil spise absolutt alt og slanke deg, så blir det vanskelig, men hvis du spiser litt sunnere mat, mosjonerer deg litt i gran, så det eneste du trenger er green coffe piller - de gjør jobben! Jeg gikk ned 14 kilo jeg og vil nå gå opp... med muskelmasse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg søren meg lyst på 300 gram sjokolade, seks skoleboller, og en sjokolademuffin.

Anonymkode: 0411e...9a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt er det ikke selv om det er mye usunt på en dag. Samtidig er det deilig å skeie skikkelig ut i blant. Jeg kan fint drikke tre bokser cola og spise 200 gram potetgull og 2-300 gram smågodt, sjokolade eller drops/vingummi på en lødag jeg, men spiser ikke like mye hver lørdag. Men pottis, cola og litt sjokolade/godis må jeg ha hver lørdag. Viktig å kose seg litt og jeg er slank og i aktivitet hver dag, så har ikke dårlig samvittighet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS Det spørs... hvis du vil spise absolutt alt og slanke deg, så blir det vanskelig, men hvis du spiser litt sunnere mat, mosjonerer deg litt i gran, så det eneste du trenger er green coffe piller - de gjør jobben! Jeg gikk ned 14 kilo jeg og vil nå gå opp... med muskelmasse! :)

Tøysejente! Dette tror du vel ikke på selv? Hadde dette fungert ville det ikke eksistert overvektige mennesker.

Anonymkode: 67f1e...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøysejente! Dette tror du vel ikke på selv? Hadde dette fungert ville det ikke eksistert overvektige mennesker.

Anonymkode: 67f1e...c2b

Tror eller ikke på det, du. Jeg er levende eksempel. De som vil virkelig ta vare på seg selv søker ikke unnskyldninger. Man skal bare være overbevist å ha litt viljestyrke. Alt er da mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ganske sykt ja. Skolebrød er jo forferdelig kjedelig, hvordan klarte du deg gjennom 6??
Neida, det er nok ikke så farlig, så lenge du ikke gjør sånn her hver dag.. Men la oss regne ut, for jeg er litt imponert:

.

-Melkesjokolade(300g): 1 665 kalorier

- Skolebrød med eggekremen og puddingen: 400
Så...400 x 6..= 2.400(!)
 

- muffins hvis den var stor: 400 der og...

Totalt: 4.465

Det er..2765 kalorier mer enn det jeg skal spise hver dag for å opprettholde min nåværende vekt. 
jeg måtte ha jogget i ca 14 timer for å forbrenne det.

 

Endret av Red-Ruby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg selv hadde orket så mye i løpet av en dag. Jeg ville trolig blitt kvalm etter så mye søt mat. Men det er jo ikke krise om noen spiser så mye en sjelden gang. Men ble du ikke ganske mett? Skolebrød er jo ganske mektig? :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det er sykt om det skjer en sjelden gang. Det er ikke noe problem å klare det for folk flest vil jeg tro, men jeg hadde unngått det fordi jeg vet at så mye drittmat ødelegger formen min den dagen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske sykt ja. Skolebrød er jo forferdelig kjedelig, hvordan klarte du deg gjennom 6??
Neida, det er nok ikke så farlig, så lenge du ikke gjør sånn her hver dag.. Men la oss regne ut, for jeg er litt imponert:

.

-Melkesjokolade(300g): 1 665 kalorier

- Skolebrød med eggekremen og puddingen: 400
Så...400 x 6..= 2.400(!)
 

- muffins hvis den var stor: 400 der og...

Totalt: 4.465

Det er..2765 kalorier mer enn det jeg skal spise hver dag for å opprettholde min nåværende vekt. 
jeg måtte ha jogget i ca 14 timer for å forbrenne det.

 

Pudding?

Anonymkode: aca8d...d66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naaam! Kunne lett spist alt dette fordelt ut over en dag, men siden jeg vet at det er dumt (spesielt siden jeg slanker meg) så gjør jeg det selvfølgelig ikke. Men sykt er det ikke. Usunt ja, men det er jo forhåpentligvis ikke noe man gjør hver dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er sykt at du klarer å spise godteri til middag :P og jeg er en skikkelig godtegris! Men middagen er hellig måltid for meg, så hvis jeg skulle skeia ut på en vanlig dag, så hadde de skolebollene blitt erstattet med Mc Donalds :fnise: synes ikke det er sykt at du klarer å stappe i deg alle de tingene da, hadde vel de fleste klart!

Anonymkode: e0e23...5fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken rolle spiller det? Det er uhyggelig mye uansett om alt er spist på én gang eller ikke.

Det spiller da en vesentlig rolle. Dersom alt var spist samtidig ville jeg ha tenkt det var noe bekymringsverdig. Dersom det skjer et fåtall ganger trenger det ikke å bety noe særlig, men dersom det skjer flere ganger ville jeg nok ha streifet innom spiseforstyrrelser (i form av overspising). 

Når det er fordelt utover dagen er det slettes ikke mye. Det er usunt, men ikke særlig mye. 

Anonymkode: cf290...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferske nystekte skolebrød er jo noe av det beste som finnes.

Anonymkode: 67f1e...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg spist en boks is ben and jerry cookie dough og en pose juleskum. Ikke noe problem. Nam det var godt og jeg ble ikke kvalm engang choc-chip-cookie-dough-detail.png

Anonymkode: 5f14d...3de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør jo igjen absolutt ikke noe om man gjør sånt innimellom. Værre om det er daglig eller veldig ofte...

For en del år siden kunne jeg fint spise en pizza alla en vanlig Peppes Pizza alene i løpet av kvelden 😂

Mamma og stefaren min kom hjem, og så esken. Å tenkte at de kunne få noen biter. Men nope... Den hadde jeg spist opp gitt 😂😂

Trente veldig mye på den tiden, så gjorde liksom ikke noen om jeg skeiet skikkelig ut innimellom...

Hadde ikke taklet ett liv hvor jeg kun skulle tenke på alt jeg spiste og telle kalorier hele tiden 😕

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forresten ikke sunt å spise så mye. Personlig ville jeg begrense litt usunn mat og erstatte den med noen grønnsaker. Om man mosjonerer seg litt i tillegg, så er green coffee piller alt man trenger til skikkelig vektnedgang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...