Gå til innhold

Spist i dag: 300 g sjokolade, 6 skolebrød og en sjokomuffin-sykt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dere som synes at dette er mye, hvor lite spiser dere?

enig i at det ikke er sunt, men mye??? NEI

Riktig. Det er usunt, veldig usunt, men det er ikke mye. 

Anonymkode: e89ac...ac2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene for rommet, spekulasjoner og avsporinger.

- Tråder hvor det skrives om alt for lite matinntak eller store mengder trening uten tilstrekkelig matinntak vil bli stengt. Kvinneguiden har ikke den nødvendige kompetansen til å hjelpe brukere som burde få svar på disse spørsmålene av helsepersonell. På samme måte vil tråder hvor det tilsynelatende "konkurreres" om minst mulig matinntak bli stengt.

Mynona, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke påstå at det er sykt, men klart det er en del unødvendige kalorier som ikke gjør så mye nyttig for å si det sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Jeg trodde du hadde spist det i tillegg til andre måltider,men siden du ikke har det så er det ikke spesielt mye. Tror nok at jeg personlig hadde blitt kvalm. Ikke fordi det er mye,men fordi kroppen reagerer hvis jeg ikke har fått i meg noe skikkelig mat.

Men søndag er kosedag stort sett,og da bryr jeg meg ikke så mye om hva og hvor mye jeg spiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei syns ikke det er sykt. Det er mye. Men hadde ikke värt noe problem å få ned. Jeg kunne spist mye mer også. Jeg er en sikkelig godtegris da! ;) 

Men det er veldig sjelden jeg faktisk gjör det da!:-) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken rolle spiller det? Det er uhyggelig mye uansett om alt er spist på én gang eller ikke.

Eh.. hæ? Det er da en betydelig forskjell på å sluke alt dette på en gang og å fordele det utover en hel dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får mageknip bare av tanken. 6 skolebrød?!?! De er jo ikke akkurat små..

Anonymkode: e3770...e9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sier det er lite: Tenker dere på kalorier eller volum/mengde? For det er absolutt mange kalorier.

Anonymkode: e4999...b56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mengden eller volumet i seg selv sammenlagt er kanskje ikke direkte sykt, men jeg ville følt meg passe dårlig pga. alt sukker og hvetemel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sier det er lite: Tenker dere på kalorier eller volum/mengde? For det er absolutt mange kalorier.

Anonymkode: e4999...b56

Joda, men 5 avokadoer er også mange kalorier, men det er jo ikke MYE mat. 

Anonymkode: cec79...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det var ganske mye i overkant egentlig. Tilslutt vil kroppen din sjøl protestere om det skjer videre. Blir så dårlig i magen, sukkersyke bl.a. Den vil ikke ha så mye søtt over tid. Nå har ikke jeg lest alle svarene her og ev. om du ikke gjør det mer, men ta det varsomt i svingene med sånne ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare noe man har lyst til. Ikke noe seriøst. Viktig er hva man gjør med det. Om man "trener det bort" eller bare lar det vær. Jeg har også problemer med sukkeret, men kjemper mot å spise for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dette er da ikke mye . Når jeg skeier ut av og til på en lørdag så består dagen min i : Frokost : Et horn med ost og skinke, pluss en hel boks med oreois.

Lunsj:En pose juleskum

Middag : En burger med ost og bacon og masse pommes frites

Kvelds : To boller med ost og massevis med smågodt og potetgull! Kan spise en hel potetgull pose og et halvt kilo smågodt.

Spiser normalt sunt, men dette er om jeg skeier ut en dag  

Anonymkode: 5f14d...3de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på. Er du ei feit dundre så var vel ikke akkurat det et smart valg. Er du tynn med bra kosthold så går det greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det kommer an på. Er du ei feit dundre så var vel ikke akkurat det et smart valg. Er du tynn med bra kosthold så går det greit.

Hvilken rolle spiller utgangsvekten? Det burde jo i så fall vært omvendt. Den største personen har større kaloribehov enn den tynne så utslaget av denne dagen vil være mindre enn for den tynne. Tar da utgangspunkt i at dette ikke er en typisk dag men kun et enkelttilfelle.

Anonymkode: 67f1e...c2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt "sykt" ja - for meg ville det vært vanvittig kvalmende og de fleste blir dårlige av så mye sukker.

En muffins ligger på ca. 400 kcal, ett skolebrød (med kokos, eggekrem etc.) ca. 400, melkesjokolade 550 pr. 100g. Til sammen blir dette rundt 4000 kalorier. Det er mye, og attpåtil uten næring.

Anonymkode: 89853...190

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dette er da ikke mye . Når jeg skeier ut av og til på en lørdag så består dagen min i : Frokost : Et horn med ost og skinke, pluss en hel boks med oreois.

Lunsj:En pose juleskum

Middag : En burger med ost og bacon og masse pommes frites

Kvelds : To boller med ost og massevis med smågodt og potetgull! Kan spise en hel potetgull pose og et halvt kilo smågodt.

Spiser normalt sunt, men dette er om jeg skeier ut en dag  

Anonymkode: 5f14d...3de

Dette er altfor overdrevet til at jeg tror på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken rolle spiller utgangsvekten? Det burde jo i så fall vært omvendt. Den største personen har større kaloribehov enn den tynne så utslaget av denne dagen vil være mindre enn for den tynne. Tar da utgangspunkt i at dette ikke er en typisk dag men kun et enkelttilfelle.

Anonymkode: 67f1e...c2b

Fordi om man er ei feit dundre så burde man helst gå ned i vekt, og da hjelper det ikke å trykke i seg mengder med søtsaker. Ei tynn jente har ikke det samme behovet for å passe på vekta, så hun kan med god samvittighet ha sånne dager hvor hun spiser masse usunt. Ellers er jeg enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...