Gå til innhold

Unge lovende


Kelsi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

Jeg har lagt til spoiler i overskriften. Det mest naturlige er vel å diskutere de episodene som er blitt vist på tv?
Det er litt spesielt at alle episodene ligger på nettet før de blir vist på tv...

Ellers så er det jo spoiler funksjon her i svarfeltet, det symbolet som ser ut som et øye.

Spoiler Unge lovende.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt til spoiler i overskriften. Det mest naturlige er vel å diskutere de episodene som er blitt vist på tv?
Det er litt spesielt at alle episodene ligger på nettet før de blir vist på tv...

Ellers så er det jo spoiler funksjon her i svarfeltet, det symbolet som ser ut som et øye.

Skjult innhold

Takk takk. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere Nenne finner ut at hun er gravid med exen sin i neste sesong? Er nesten hundre prosent sikker på det, siden hun som spiller er gravid på ekte... Kommer an på om de har startet å spille inn eller ikke da. Men det ville vært typisk for serien, enda en ny problemstilling :P 

Anonymkode: 6188a...96d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere Nenne finner ut at hun er gravid med exen sin i neste sesong? Er nesten hundre prosent sikker på det, siden hun som spiller er gravid på ekte... Kommer an på om de har startet å spille inn eller ikke da. Men det ville vært typisk for serien, enda en ny problemstilling :P 

Anonymkode: 6188a...96d

manuset er ikke skrevet ferdig enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere Nenne finner ut at hun er gravid med exen sin i neste sesong? Er nesten hundre prosent sikker på det, siden hun som spiller er gravid på ekte... Kommer an på om de har startet å spille inn eller ikke da. Men det ville vært typisk for serien, enda en ny problemstilling :P 

Anonymkode: 6188a...96d

Gikk ikke hun av han før han kom da? 

Anonymkode: dd9d9...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

22 minutter siden, Bohemia skrev:

Blir alle episodene lagt ut på en og samme dag? 

Det ser ut til at de blir det :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kom litt i skyggen av Skam, denne her..

Anonymkode: c0884...17b

Unge lovende er mye bedre enn Skam. Men siden Skam er myntet på de litt yngre, og de yngre som kjent tar litt mer av, så blir det som det blir. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foreslår at denne tråden følger episodene som blir vist på tv, slik at det ikke kommer spoilere. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren

Jeg elsker Skam, da må vel dette også være noe for meg? Og må jeg se sesong 1 før 2, eller kan jeg gå rett på den nye? Har lyst til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kattehviskeren skrev:

Jeg elsker Skam, da må vel dette også være noe for meg? Og må jeg se sesong 1 før 2, eller kan jeg gå rett på den nye? Har lyst til det.

Jeg tror du burde se sesong 1 først. I beskrivelsen av episodene på nett ser det ut som de bygger litt på det som skjedde i første sesong :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest kattehviskeren
5 timer siden, Shai skrev:

Jeg tror du burde se sesong 1 først. I beskrivelsen av episodene på nett ser det ut som de bygger litt på det som skjedde i første sesong :) 

Takk! Da får jeg gjøre det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper stylisten/sminkøren klarer å fixe øyenbryna til Nenne i denne sesongen, holdt på å bli gal av å se de forrige sesong.. Greit hu skal se "naturlig" ut, men hu ser jo rett og slett ut som om hu har bleika dem...

 

Også irriterer jeg meg litt over at hu heter "Nenne"... Ingen heter det... Ellers er karakteren og skuespilleren ok :)

Anonymkode: d06c3...dbf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper stylisten/sminkøren klarer å fixe øyenbryna til Nenne i denne sesongen, holdt på å bli gal av å se de forrige sesong.. Greit hu skal se "naturlig" ut, men hu ser jo rett og slett ut som om hu har bleika dem...

 

Også irriterer jeg meg litt over at hu heter "Nenne"... Ingen heter det... Ellers er karakteren og skuespilleren ok :)

Anonymkode: d06c3...dbf

Det kan jo ha noe med skuespillerens navn å gjøre, hun heter jo tross alt Gine Cornelia. Det er ikke supervanlig det heller :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...