Gå til innhold

Er det harry å knulle i lunsjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Greit nok at det ikke er nødvendig å fly rundt naken over alt i media. Den tingen der har etter min mening ingenting med å "fjerne tabuer" å gjøre. Det er bare tacky og skriker mangel på talent. 

Men hvorfor gjøre så stor sak ut av om man har sex eller ikke? Alle har det, og ingen har noe med andres sexliv enn sitt eget. Kjenner man et snev av sexlukt så drit i det vel. Tenk heller "åja så fint for han/hun!" og hold munn. For dere har ingenting med det faktisk :) 

vet ikke om den var ment til meg eller ikke, men jeg skrev hvert fall rett over deg. Glemte å skrive det i innlegget mitt, men jeg mener ikke at det er noe problem at folk lukter sex, var mer en kommentar til alle de som mente det var umulig å lukte. Syntes det bare er fint og koselig at folk har sex jeg, og om jeg lukter personer som lukter sex tenker jeg ikke noe mer enn at den personen har nylig hatt sex :)

Vi er bare mennesker, er ikke noe poeng å ta oss selv så høytidelig.

(jeg er altså enig med deg, om det ikke kom frem)

Anonymkode: 06f76...b80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet ikke om den var ment til meg eller ikke, men jeg skrev hvert fall rett over deg. Glemte å skrive det i innlegget mitt, men jeg mener ikke at det er noe problem at folk lukter sex, var mer en kommentar til alle de som mente det var umulig å lukte. Syntes det bare er fint og koselig at folk har sex jeg, og om jeg lukter personer som lukter sex tenker jeg ikke noe mer enn at den personen har nylig hatt sex :)

Vi er bare mennesker, er ikke noe poeng å ta oss selv så høytidelig.

(jeg er altså enig med deg, om det ikke kom frem)

Anonymkode: 06f76...b80

Det var ment mer som et generelt svar angående lukt og hva folk skal bry seg om, men det var utløst av deg :P 

Og ja, jeg er helt enig. Man trenger ikke ta seg selv så veldig høytidelig, og jeg ser ikke noe problem med at folk har sex når det passer dem. Det er deres private sak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke i lunchen men på jobb. Jobbet på et lager som vikar på kveldstid mens jeg studerte. En dag kom en søt jente som jeg skulle jobbe med en periode. Det var ganske kjølig på lageret så de fleste som jobbet der hadde på seg en joggedress med den store genseren man fikk av firmaet over, med andre ord ikke særlig sexy. Men denne jenta var så utrolig søt at jeg ble tent av henne på tross av klærne, og hun ble tent på meg også. Så vi tok en tur bak noen reoler og hadde sex hver eneste kveld, fullt påkledd. Var helt fantastisk.

Anonymkode: 3d347...bbb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg og kjæresten møtes ofte og knuller i lunsjpausen. Vi jobber i nærheten av hverandre, og hans leilighet er bare 5 minutter unna for oss begge. Flere ganger, når vi begge har muligheten, møtes vi der i lunsjpausen og knuller. Er dette harry oppførsel av godt voksne mennesker? Vi er i midten av 30-årene....

Anonymkode: 81d4f...dde

Syns det høres veldig lekent og deilig ut. Det som du beskriver er langt mer oppfinnsomt enn det "ungdommen" får til. De er opptatt på insta, fb og drikker fancy kaffe i lunchen. Hurra for dere ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Går vel an å styre seg litt vel og ha selvkontroll. Slikt hører ikke hjemme mens man er på jobb. Vent til dere kommer hjem

Anonymkode: fe019...6d2

Du skulle ønske det var deg. 

Dessuten gjør de det ikke i arbeidstiden - lunch er vanligvis ikke betalt for.

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...