Gå til innhold

Er det harry å knulle i lunsjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten møtes ofte og knuller i lunsjpausen. Vi jobber i nærheten av hverandre, og hans leilighet er bare 5 minutter unna for oss begge. Flere ganger, når vi begge har muligheten, møtes vi der i lunsjpausen og knuller. Er dette harry oppførsel av godt voksne mennesker? Vi er i midten av 30-årene....

Anonymkode: 81d4f...dde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor lang lunsjpause har dere, egentlig?

Anonymkode: 3bc55...c0f

30 minutter. 10 minutter å komme seg til leiligheta t/r. Det gir 15-20 minutter til en "kjapp en". Null problem, fordi vi som regel er sprengkåte når vi møtes.

Anonymkode: 81d4f...dde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en ting å si, kjør på. Hadde det vært mine ansatte som gjorde dette så hadde dere fått flexitid. Elsker definisjonen dere hadde av en KJAPPIS, 15 til 20 minutt er 10x norm. Liker.

Anonymkode: 3ecb8...1a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er tacky i min verden, men hvis dere liker det, og hvis dere ikke kommer tilbake til jobb med sexlukta osende omkring dere, så kjør på. 

Anonymkode: 87419...b18

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er utrolig harry, men mest av alt blir jeg irritert på sånne mennesker som deg TS...

- fordi du har denne muligheten og ikke jeg. :fnise:

Anonymkode: 99d5c...04d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er harry med det? 
Det er en helt ekstrem feilbruk av det begrepet. 

Det sier seg selv. Lær deg Norsk grammatikk, bøyninger:

Hard, hardere, Harry!

 

Endret av I Grosny
skrivefeil
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår ikke hva det har med å være Harry å gjøre. Jeg vil heller kalle det litt Tommy.

Anonymkode: 06016...093

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

???

 

Det var bare litt humor, lek med ord. Prøv å lev deg inn i denne lunchsituasjonen og tenk på noe som blir hardt. Som kan bøyes lettere grammatikalsk enn fysisk, og som blir mye lettere å bøye fysisk etter at lunchoppgaven er fullbyrdet.

Denne diskusjonen anser jeg som lite viktig, eller det viktige her er vel underholdning. Underholdning f.eks. i lunchpausa.

Ellers så er jeg litt motstander av begrepet "harry". Og mener det er feil å henge en stil på ett spesifikt navn, særlig når det er en betegnelse som skal bety noe "ikkehøykulturelt" eller noe sånt. Kanskje jeg er litt harry selv, men i såfall er jeg stolt av det.

Endret av I Grosny
Tilleggsetning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bare litt humor, lek med ord. Prøv å lev deg inn i denne lunchsituasjonen og tenk på noe som blir hardt. Som kan bøyes lettere grammatikalsk enn fysisk, og som blir mye lettere å bøye fysisk etter at lunchoppgaven er fullbyrdet.

Denne diskusjonen anser jeg som lite viktig, eller det viktige her er vel underholdning. Underholdning f.eks. i lunchpausa.

Ellers så er jeg litt motstander av begrepet "harry". Og mener det er feil å henge en stil på ett spesifikt navn, særlig når det er en betegnelse som skal bety noe "ikkehøykulturelt" eller noe sånt. Kanskje jeg er litt harry selv, men i såfall er jeg stolt av det.

Haha, sånn ment ja :fnise: 

Paraceten har endelig begynt å virke, så nå kan hodet virke i stedet for å verke ;) 
Og nei, jeg har ikke et eget lillehodet. Og innehaveren av det jeg har tilgang på jobber 45 minutter unna så det blir lite grammatikk i lunchpausen hans :P 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest supernova_87

Det flotte med det er at dere ikke trenger å si det til noen, så det er ett fett hva folk måtte mene!

Jeg tenker hurra for sex i hytt og pine! :blomst: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kjæresten møtes ofte og knuller i lunsjpausen. Vi jobber i nærheten av hverandre, og hans leilighet er bare 5 minutter unna for oss begge. Flere ganger, når vi begge har muligheten, møtes vi der i lunsjpausen og knuller. Er dette harry oppførsel av godt voksne mennesker? Vi er i midten av 30-årene....

Anonymkode: 81d4f...dde

Du er klar over at det lukter lang vei av folk når de nettopp har hatt sex? Men hvis du ikke bryr deg om det, er det vel bare å kjøre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når spiser dere da? Åhh, selvsagt. Dere lever på luft og kjærlighet:tongue:

Anonymkode: cc349...e96

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...