Gå til innhold

Noen som skal studere til neste år?


ArtMarano

Anbefalte innlegg

Hva slags utdanning skal dere ta? Hvilken skole skal dere gå på?

Jeg går på MK VG3 for øyeblikket, men skal søke på Westerdals på Grafisk Design eller Tekst og Skribent. Vurderer også UiO, NKH og Noroff.

Noen her som har vært studenter også forresten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Linaria

Har søkt Celtic Studies på University of Edinburgh. Er her nå som utvekslingsstudent, men ønsker å ta en hel grad her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har søkt Celtic Studies på University of Edinburgh. Er her nå som utvekslingsstudent, men ønsker å ta en hel grad her :)

Så spennende!

Selv har jeg lyst til å ta master i England. Håper bare jeg kommer inn på Westerdals, min drømmeskole. Vet at det er vanskelig å komme inn, men jeg holder motet oppe.

Om jeg må gå et annet sted så dauer jeg ikke fordet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Så spennende!

Selv har jeg lyst til å ta master i England. Håper bare jeg kommer inn på Westerdals, min drømmeskole. Vet at det er vanskelig å komme inn, men jeg holder motet oppe.

Om jeg må gå et annet sted så dauer jeg ikke fordet. :)

Ja :D Det er vanskelig å komme inn, men kanskje endelig får jeg noe ut av det at jeg var skikkelig nerd på vgs.

Lykke til med å komme inn du også! Når får du svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :D Det er vanskelig å komme inn, men kanskje endelig får jeg noe ut av det at jeg var skikkelig nerd på vgs.
Lykke til med å komme inn du også! Når får du svar?

Har ikke søkt enda, skal søke rundt januar tenker jeg. :) Men man får vel svar rundt Juni/Juli regner jeg med, siden intervjuene er i mai. Håper bare de vil intervjue meg da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Har ikke søkt enda, skal søke rundt januar tenker jeg. :) Men man får vel svar rundt Juni/Juli regner jeg med, siden intervjuene er i mai. Håper bare de vil intervjue meg da. :)

Ok :D 

Her får man svar nesten med en gang man søker. Har hørt om flere som fikk svar i går allerede. Venter på noe papirarbeid før jeg får søke da, men skikkelig spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok :D 
Her får man svar nesten med en gang man søker. Har hørt om flere som fikk svar i går allerede. Venter på noe papirarbeid før jeg får søke da, men skikkelig spennende :)

Ja. Håper du kommer inn i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som har gått grafisk design på NKH eller som vet hvordan det er der? (Bachelor, Oslo)

Jeg vurderer nå å droppe Westerdals i første omgang, fordi jeg er så godt som utbrent nå for tiden og da tror jeg bare det å stresse med en opptaksprøve for øyeblikket vil gjøre det vondt verre. Men jeg vil fortsatt starte på en bachelor grad, i stedet for friår.

Håper noen har noe å komme med. :)

 

Endret av ArtMarano
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

ååååå, hvilke vingler du mellom? Hilsen ei som trenger inspirasjon ;) 

Planen er og fortsette å studere til neste år ja!
Men - jeg vingler mellom to svært ulike utdanninger. Begge gir en bachelor :bond:

Anonymkode: ab6d7...c9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ååååå, hvilke vingler du mellom? Hilsen ei som trenger inspirasjon ;) 

 

Anonymkode: ab6d7...c9e

Barnevernspedagog  ooog husdyrfag - velferd og produksjon.
Som du bare kan se mtp studietitler, er de eenormt forskjellige...

Har du noen tanker/ønsker om utdanning/studie da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært student i 4 1/2 år nå, men de siste 18 månedene har jeg stort sett studert helt andre ting, litt ut fra interesse, og ikke så mye ut fra hva jeg skal bli når jeg blir stor. Neste høst skal jeg imidlertid fortsette, slik at jeg blir ferdig med profesjonsgraden min.

Studentlivet er fantastisk - gled dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal fortsette på en bachelor i interkulturell forståelse på NLA høgskolen:) tenkte meg på IS-studier i England etter det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Barnevernspedagog  ooog husdyrfag - velferd og produksjon.Som du bare kan se mtp studietitler, er de eenormt forskjellige...

Har du noen tanker/ønsker om utdanning/studie da? :)

Haha, som meg ;) Her er alt interessant, alt fra lærer til tannlege, til farmasøyt, til dyrepleier, til å bruke enda lenger tid på å ta opp fag ;) Hele spekteret er liksom dekket. 

Anonymkode: ab6d7...c9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, som meg ;) Her er alt interessant, alt fra lærer til tannlege, til farmasøyt, til dyrepleier, til å bruke enda lenger tid på å ta opp fag ;) Hele spekteret er liksom dekket. 

Anonymkode: ab6d7...c9e

Det er neimen  ikke lett dette her.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...