Gå til innhold

Nytt KG-utseende: Annonsør-boikott


Zenobia

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg maktesløs.

Dette blir mitt tilsvar til tråden "Hva mener dere om KGs nye layout?"

Herved boikotter jeg følgende annonsører, som plager meg med sin påtrengende, overmasete tilstedeværelse på KG:

 

SYNSAM

ara (rødhelvete) (Hva nå enn det er? Høstens kolleksjoner - ILDRØDT banner)

Define (lilla helvete)

Det kommer flere.

 

Jeg er faktisk vanligvis snill pike her på KG :lillesky:

Nå føler jeg meg maktesløs overfor endringene på et sted jeg har trivdes godt.

NEI!! Jeg installerer IKKE adblock. Folk må få tjene penger. Jeg er IKKE reklamemotstander, slett ikke. Men inntil annonsørene forstår at KG-layouten fungerer MOT sin hensikt, er dette min eneste makt: Forbrukermakten. Og jeg hevder min rett til å bruke den.

De annonsørene som nå påtvinger meg et budskap, blir rett og slett ikke bare sjaltet ut mentalt, jeg merker meg dem, og setter ikke mine ben i deres butikker, før annonsejungelen her på KG har blitt kraftig beskåret.

Takk for oppmerksomheten så langt.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

 

Og hvis man laster ned Ad Block eller lignende programmer, så slipper man alt som er av reklame på internett...

Anonymkode: bba47...6f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har adblock. Men har egentlig ikke noe imot reklame, men når de blinker og sviper og ellers er i bevegelse er det fryktelig slitsomt! Boikott og block!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Adblock, men må tydeligvis innstallere på nytt etter at oppdateringen av KG trådte i kraft. Tenker ikke over hva det reklameres for, egentlig, for jeg skroller fort forbi. Det er bare sykt irriterende at hele forumet "hopper" flere ganger mens reklamebildene lastes :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte det mye bedre før her. Hva har skjedd? Veldig flytende, alt flyter sammen...

Og hvordan svarer man en person , ikke bare den siste som har svart? Det er jo ingen svar kolonne til hver enkelt, bortsett fra den nederste?

Og hvorfor har de hvor mange timer siden noen har svart, istedenfor tid/klokkeslett? Synes det blir mer forvirrende...

Hva er adblock?

 

Kan vi ikke få det sånn som det var tidligere?

Anonymkode: b3d18...1e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte det mye bedre før her. Hva har skjedd? Veldig flytende, alt flyter sammen...

Og hvordan svarer man en person , ikke bare den siste som har svart? Det er jo ingen svar kolonne til hver enkelt, bortsett fra den nederste?

Og hvorfor har de hvor mange timer siden noen har svart, istedenfor tid/klokkeslett? Synes det blir mer forvirrende...

Hva er adblock?

 

Kan vi ikke få det sånn som det var tidligere?

Anonymkode: b3d18...1e9

Du svarer en persons innlegg ved å klikke på Siter. Skal du svare flere, bruker du plussen ved siden av (hvis de har fått det til å fungere nå).

5383547a-37f6-4c9b-af6e-79c51c9ae573.png

Adblock er et lite filterprogram som legger seg som et tillegg sammen med nettleseren din, slik at reklame filtreres bort. Du finner Adblock+;her. Det er gratis.

Endret av Kamikatze
lagt til ramme på skjermdump
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tine Biola legges til i min personlige boikott-liste.

 

Og, for å gjenta det jeg sier i hovedinnlegget: Jeg synes reklame er greit, og kan være relevant NÅR JEG IKKE FÅR DEN TRØKT I TRYNET. Derfor installerer jeg ikke adblock.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oppdatering:

BoligDrøm bryter inn i tråden.

Hat.

Her og nå bryter inn i tråden.

Hat.

 

Endret av Zenobia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tine Biola legges til i min personlige boikott-liste.

Og, for å gjenta det jeg sier i hovedinnlegget: Jeg synes reklame er greit, og kan være relevant NÅR JEG IKKE FÅR DEN TRØKT I TRYNET. Derfor installerer jeg ikke adblock.

Det har du selvsagt all rett til. Men, jeg drister meg likevel til å nevne at adblock+ kan stilles inn, sånn at den slipper igjennom enkelte mindre plagsomme reklamer. Det kan også slås helt av på de sidene en ønsker. Gusj, så deilig det er å slippe det verste maset fra tabloidene.

Reklame er en ting, hadde det bare vært det. Men det følger så mye selge-sjela-piss, adware og småprogrammer inni den, at maskina til slutt blir treig som tjære. Jeg betrakter det som selvforsvar.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Mulig det er all reklame, og artikler som gjør at siden er treg. Men vet ikke. 

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jeg synes dette er litt barnslig reaksjon.

Anonymkode: 357ff...9e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...