Gå til innhold

Sexy brudekjoler - hva synes du?


PaperFlower

Anbefalte innlegg

Jeg syntes denne kjolen var nydelig, jeg. Men hver sin smak. ;):)

Ja, hver sin smak. Den kjolen tror jeg er ganske nært mitt ultimate mareritt. Men smaken er som baken, den er sikkert fin til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sexy brudekjole? Haha, har noen sett Cailtlin Rice (rumpedronninga) sin brudekjole etter hun gifta seg på stranden i sommer? Den var totalt naken, med noen blonder foran de private delene..

Anonymous poster hash: 04727...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caitlin Rice*

Caitlinricefit på instagram

Anonymous poster hash: 04727...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her var det mange flere svar enn jeg hadde sett for meg! Godt å se at jeg ikke er den eneste som synes det er rart iallefall. Og om det bare er en amerikansk greie eller ikke kan jeg ikke hjelpe til å svare på, da det eneste bryllupet jeg har vært i var da jeg var ca. 8 år.

 

Jeg er av den typen som synes at det er finest om en brudekjole går litt utover i skjørtet (ikke sånne tettsittende med andre ord) og at det absolutt kan være minst like vakkert med ermer som uten ermer. Selv kommer jeg til å ha noe som ligner på den Kate Middleton brukte i sitt bryllup, bare med enda flere blonder her og der. Jeg synes blondekjoler er de vakreste  brudekjolene, og etter min mening slår de hvilken som helst sexy brudekjole til enhver tid. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her var det mange flere svar enn jeg hadde sett for meg! Godt å se at jeg ikke er den eneste som synes det er rart iallefall. Og om det bare er en amerikansk greie eller ikke kan jeg ikke hjelpe til å svare på, da det eneste bryllupet jeg har vært i var da jeg var ca. 8 år.

 

Jeg er av den typen som synes at det er finest om en brudekjole går litt utover i skjørtet (ikke sånne tettsittende med andre ord) og at det absolutt kan være minst like vakkert med ermer som uten ermer. Selv kommer jeg til å ha noe som ligner på den Kate Middleton brukte i sitt bryllup, bare med enda flere blonder her og der. Jeg synes blondekjoler er de vakreste  brudekjolene, og etter min mening slår de hvilken som helst sexy brudekjole til enhver tid. :sjenert:

Jeg kunne tenke meg noe ala dette http://www.seher.no/brudd-bryllup/designet-egen-brudekjol-82392.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du bør sjekke ut grace loves lace? :)

Anonymous poster hash: 55955...b8c

Takk. Skal huske på det om jeg noen gang skal gifte meg  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett en hel del Say Yes to the Dress, mesteparten av kjolene er helt nydelige. Men sexy er noe som ikke passer inn i et bryllup syns jeg. Andre menn og kvinner skal ikke syns du er sexy når du går opp alteret.

 

En kjole skal vare diskret og stilren. Behold sexy til soverommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Har fått dilla på serier som Say Yes To The Dress o.l., og jeg hører ofte at de ønsker seg en sexy kjole. Jeg har aldri skjønt akkurat det der og derfor tar jeg til Den Allvitende Kvinneguiden for hjelp.  :biggrin:

 

Hvorfor ønsker folk seg en sexy kjole når folk som bestemor, bestefar, niesen på 10 år, lillebror, tante og pappa kommer til å se den hele dagen? Jeg vet nøyaktig hva slags kjole jeg skal ha når jeg gifter meg og den er ikke sexy - men vakker. Hadde jeg måtte hadd på meg noe sexy rundt min familie tror jeg at jeg hadde brukt hele dagen på å gjemme meg for dem.

 

Se på kjoler som denne, og denne, og denne. Hadde du ville hatt på deg en av disse rundt din nærmeste familie?

 

Og ja, folk får lov til å ha på seg det de ønsker på bryllupsdagen sin, men jeg skjønner ikke logikken. Hver gang noen sier de ønsker seg en sexy kjole må jeg innrømme at "så du vil kle deg sexy for mamma og pappa?" er noe som slår meg. Med mindre det er snakk om et veldig lite bryllup med et par gjester som ikke er familie, så er jo bryllup mest for de to familiene som er involvert. Ikke en natt på byen?

 

Kanskje noen av dere skjønner denne logikken og kan opplyse meg litt? Er det bare jeg som er rar som ikke ønsker at nærmeste familie skal se meg med puppene ute, splitt i kjolen opp til skrittet og naken rygg ned til rumpa? Hadde/skal du ha en sexy kjole i ditt bryllup?

Er helt enig med deg! 

Jeg synes egentlig den første var ganske fin (edit:fin på en sånn måte at man kunne brukt det bryllupsnatta liksom), men ikke søren om jeg hadde kledd meg i noe sånt med mor, far, brødre og halve slekta der. 

 

Skjønner at det kan handle om at de vil at brudgommen skal få lyst på dem også på en seksuell måte, ikke bare "begynne og gråte"-måten, selv på bryllupsdagen. Men jeg tenker at det finnes mange bedre måter å gjøre det på enn en sexy kjole som ikke bare brudgommen skal se, men også alle andre. Finnes så mange andre mer kreative måter å pirre gjennom dagen, om det er det de ønsker. 

 

Edit: Etter å ha sett litt mer på den første kjolen tar jeg tilbake at jeg synes den var så fin. Men jeg ser liksom for meg ala noe sånt som korsett til bryllupsundertøy kunne vært fint?

Endret av Rainstorm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt pinlig berørt under det programmet ja. For meg er problemet når du ikke ser brura for puppene. Har ikke problemer med mermaid eller figurnære. Har ikke hoftene til det selv, men men. Da er det verre med fjorten underskjørt, stiva og poofy. Ingenting slår gypsy-kjolene.

Http://www.dailymail.co.uk/femail/article-1348164/My-Big-Fat-Gypsy-Wedding-Forget-Kate-Middleton-Prince-William-back.html

Susanne Wergeland sin ble litt for hjemmelagd. Eneste regelen jeg har når det gjelder brudekjolen min er at den skal ikke se ut som noe jeg kunne ha slengt sammen en kveld hjemme med symaskinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, kunne aldri tenkt meg en "sexy brudekjole". Gifter jeg meg igjen kunne jeg tenkt meg noe a la denne, eventuelt denne eller denne. :)

 

Mvh Yvonne :heiajente:

Den siste der får man sikkert dritfin fasong i! Flaterende på nesten alle kroppstyper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig, kunne aldri tenkt meg en "sexy brudekjole". Gifter jeg meg igjen kunne jeg tenkt meg noe a la denne, eventuelt denne eller denne. :)

 

Mvh Yvonne :heiajente:

 

De var helt nydelige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått dilla på serier som Say Yes To The Dress o.l., og jeg hører ofte at de ønsker seg en sexy kjole. Jeg har aldri skjønt akkurat det der og derfor tar jeg til Den Allvitende Kvinneguiden for hjelp.  :biggrin:

 

Hvorfor ønsker folk seg en sexy kjole når folk som bestemor, bestefar, niesen på 10 år, lillebror, tante og pappa kommer til å se den hele dagen? Jeg vet nøyaktig hva slags kjole jeg skal ha når jeg gifter meg og den er ikke sexy - men vakker. Hadde jeg måtte hadd på meg noe sexy rundt min familie tror jeg at jeg hadde brukt hele dagen på å gjemme meg for dem.

 

Se på kjoler som denne, og denne, og denne. Hadde du ville hatt på deg en av disse rundt din nærmeste familie?

 

Og ja, folk får lov til å ha på seg det de ønsker på bryllupsdagen sin, men jeg skjønner ikke logikken. Hver gang noen sier de ønsker seg en sexy kjole må jeg innrømme at "så du vil kle deg sexy for mamma og pappa?" er noe som slår meg. Med mindre det er snakk om et veldig lite bryllup med et par gjester som ikke er familie, så er jo bryllup mest for de to familiene som er involvert. Ikke en natt på byen?

 

Kanskje noen av dere skjønner denne logikken og kan opplyse meg litt? Er det bare jeg som er rar som ikke ønsker at nærmeste familie skal se meg med puppene ute, splitt i kjolen opp til skrittet og naken rygg ned til rumpa? Hadde/skal du ha en sexy kjole i ditt bryllup?

 

Det er jo helt greie kjoler det der. Men det spørs om jeg ville brukt dem på bryllupsdagen, hvis jeg var dame. Tror du gjør et klokt valg i å gå for en mer ordinær, men likevel smakfull kjole. Sexyantrekket kan man spare til en annen anledning.

Anonymous poster hash: 06e8b...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg skal gifte meg for andre gang, og denne gangen blir det nok en helt annen kjole enn første gang. Da hadde jeg en stor prinsesse kjole. Nå blir det et veldig lite bryllup, og ikke kirke. Så jeg vil ha en litt mer leken kjole, kanskje en sexy og. Men da litt sexy, ikke vulgær.

Jeg liker denne kjolen. Men det er 1,5 år til, så jeg har ikke prøvd noen kjoler ennå. http://www.morilee.com/bridals/voyage/6733

Anonymkode: 9b324...989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For meg er ekteskapsinngåelse en høytidelig handling, uansett om det skjer i kirken, hos sorenskriver eller andre steder. Det er høyst upassende og vulgært å kle seg i sexy antrekk ved en slik anledning. Brudekjolen som er vist over her og som knapt dekker halve kroppen, er vulgær etter min oppfatning.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner det heller ikke TS.

For egen del, synes jeg at en brudekjole ikke skal inneholde følgende elementer:

  • Stroppløs.
    Det får enhver kvinnes bryster til å se slappe ut. Det er svært, svært få kvinner som egentlig kler stroppløse kjoler/overdeler, så dette bør unngås.
  • Bare skuldre.
    Dette gjelder spesielt i kirken, men også andre steder hvor vielsen finner sted. Det er noe med det at en inngåelse av ekteskap skal være høytidelig, bare skuldre kan man vente med til selve festen.
  • For dyp kløft.
    Dette gjelder enten ved brystene, eller ryggen. Hvorfor ikke vise litt klasse?
  • For høy splitt.
    En brudekjole skal inneha en viss verdighet, høy splitt kan lett se utrolig vulgært ut.
  • En kombinasjon av alle over.
    *grøss*

Rent personlig, er jeg forelsket i denne type kjoler:

vintage-wedding-dresses-Vivien-of-Hollow

Eneste forskjellen jeg ville gjort, er at jeg ville hatt knelengde, et sort belte i livet, sort hatt, sorte hansker og sorte sko. Om jeg ville valgt hvit er jeg neimen ikke sikker på. Det skal sies at jeg ikke har tenkt til å gifte meg i kirken når den dagen kommer, da hadde jeg valgt en ankellang kjole. Nettopp fordi jeg synes man skal ha ankellang kjole dersom det er i kirken, fordi det er et religiøst hus.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Horete. Upassende i et bryllup. Da får man heller ta på seg en sexy kjole på hotellrommet eller der man skal ha bryllupsnatta.

Anonymkode: 44885...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...