Gå til innhold

Er jeg grunnen til at enkelte kvinner plutselig begynner å løpe på gata?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om det er bare i mitt hode. Men i den siste tiden så har jeg lagt merke til at noen kvinner plutselig begynner å løpe når de ser meg (eller noe annet rett bak meg?).

 

Her om dagen, midt på lyse dagen, så rundet jeg et gatehjørne og gikk bortover i retning av der hvor jeg trener. Plutselig så får jeg se en kvinne som begynner å løpe fra andre siden av gaten og over på fortauet der jeg går. Hun løper i mot meg og løper meg nesten ned slik at jeg må gå et skritt til siden.

 

Jeg var ute og kjøpte takeaway i går, og da jeg går ut fra restauranten så går jeg ned trappen og i retning av der jeg bor. Og akkurat da jeg hadde gått ned trappen så begynner en kvinne å løpe imot og forbi meg. Det var mørkt og hun virket kanskje litt redd.

 

I dag så går jeg ut fra treningssenteret og akkurat da jeg går ut av gymmet så kommer det de en kvinne løpende i mot meg og løper forbi meg og inn døren på treningssenteret.

 

Høres dette litt rart ut? Jeg er usikker på om jeg inbiller meg noe eller hva jeg gjør. Det kan jo være at enkelte kvinner regelrett er redde for meg? Men jeg trodde ikke jeg var så stygg....



Anonymous poster hash: e0ff0...856
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest supernova_87

Dette høres veldig merkelig ut. 

 

Har du vært spesielt stresset den siste tiden? Føler du på at du får merkbart mer oppmerksomhet også av andre, f.eks i butikken? Har du sovet lite? Finnes det noen omstendigheter som ville forklart at du skulle innbille deg ting? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres veldig merkelig ut. 

 

Har du vært spesielt stresset den siste tiden? Føler du på at du får merkbart mer oppmerksomhet også av andre, f.eks i butikken? Har du sovet lite? Finnes det noen omstendigheter som ville forklart at du skulle innbille deg ting? 

Jeg har ikke stresset noe spesielt mer den siste tiden enn ellers tror jeg. Men jeg bor på en plass hvor det er veldig mange stressede folk (Majorstuen i Oslo).

 

De kvinne løp, det er ingen innbilning, men hvorvidt jeg er grunnen til at de begynte å løpe det kan kanskje være en innbilning...

Anonymous poster hash: e0ff0...856

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et annet eksempel var en helg for to uker siden hvor jeg skulle på butikken på lørdag og da jeg gikk i mine egne tanker så kommer en kvinne gående rundt et gatehjørne. Og da hun så på meg så begynte hun plutselig å løpe, med handleposer i henda....



Anonymous poster hash: e0ff0...856
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle de begynne å løpe mot deg hvis de er redde for deg?

Fordi de vil komme seg raskt forbi meg? Ikke vet jeg...

Anonymous poster hash: e0ff0...856

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At de løpte vekk fra deg kunne tyde mer på at det var deg de løp pga, men mot deg, og forbi deg... Nei..

Jeg veksler mellom å småløpe og gå normalt hvis jeg har det travelt. Har ærlig ikke tenkt på hvordan det ser ut for menn i nærheten. ;)



Anonymous poster hash: 5a8c5...bd6
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fordi de vil komme seg raskt forbi meg? Ikke vet jeg...

Hvorfor? Makes no sense. Hadde du sett ekstremt skummel ut, hadde de gjort noe annet enn å løpe mot deg.

Anonymous poster hash: 5a8c5...bd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvorfor? Makes no sense. Hadde du sett ekstremt skummel ut, hadde de gjort noe annet enn å løpe mot deg.

Anonymous poster hash: 5a8c5...bd6

 

Jeg tror ikke jeg ser så stygg ut heller, men jeg vet jo ikke hva de synes.. Jeg har klippet håret helt kort med maskin, kan det ha noe med saken å gjøre?

Anonymous poster hash: e0ff0...856

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg tror ikke jeg ser så stygg ut heller, men jeg vet jo ikke hva de synes.. Jeg har klippet håret helt kort med maskin, kan det ha noe med saken å gjøre?

Anonymous poster hash: e0ff0...856

 

 

Det sitter nok bare i ditt (snauklipte) hode. Om dette ikke er en tulletråd, da.

De hadde det nok rett og slett travelt, og at de muligens kikket på deg da de løp forbi er helt tilfeldig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg tror ikke jeg ser så stygg ut heller, men jeg vet jo ikke hva de synes.. Jeg har klippet håret helt kort med maskin, kan det ha noe med saken å gjøre?

Folk flest begynner ikke å løpe selv om de ser noen de ikke synes er pene.

 

Kjæresten min ser ganske barsk ut. Noen ganger barber-korter han håret, og da ser han enda mer barsk ut. Noen kommenterte at han så mafia ut, at han så ut som en man ikke kødder med osv. Jeg synes han ser ut østeuropeisk ut når han har veldig kort hår. Men uansett, folk har ikke løpt når de har sett han. Hehe..

Tror det sitter i hodet ditt. Du synes du legger merke til at noen løper når de ser deg. Jeg skal prøve å legge merke til sånt i morgen, så ser jeg sikkert folk som løper jeg og. Folk stresser, enkelt og greit. Noen ganger tilfeldigvis i nærheten av deg.

Anonymous poster hash: 5a8c5...bd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har det vel egentlig litt travelt da. Tro det er sjelden en kvinne som blir redd en mann løper rett mot han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg tror ikke jeg ser så stygg ut heller, men jeg vet jo ikke hva de synes.. Jeg har klippet håret helt kort med maskin, kan det ha noe med saken å gjøre?

Anonymous poster hash: e0ff0...856

 

 

Neppe. Er nok ikke pga deg de løper.

Anonymous poster hash: a48ac...337

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente du egentlig hunder? Viss så, så ja de kan være redd deg og løpe mot deg



Anonymous poster hash: fd60b...aa5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mente du egentlig hunder? Viss så, så ja de kan være redd deg og løpe mot deg

Anonymous poster hash: fd60b...aa5

 

 

Hvorfor skulle de gjøre det?

Anonymous poster hash: a48ac...337

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er jo helt vanlige random hendelser. En som jogga til trening og inn døra som du tilfeldigvis akuratt gikk ut av. En som skulle ta sats opp trappen for å forte seg tilfeldigvis akuratt når du gikk ned trappen. Hun som kom fra rundt gatehjørnet skulle åpenbart kjappe seg til noe annet, siden hun løp forbi deg og faktisk nesten ikke registrerte deg engang så hun nesten løp på deg. Og du tror fortsatt hun løp fordi hun ville løpe til deg? Enten er du veldig veldig innbilsk, og dermed generert at du er midtpunktet, eller så er du paranoidforstyrret.



Anonymous poster hash: edc1a...ce1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Du høres litt paranoid ut...



Anonymous poster hash: 14eb7...52b

Eller kanskje litt enkel i hodet?

Anonymkode: 55477...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...