Gå til innhold

Status eller sjalu? Være sammen med peniskongen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Jeg er mann med relativt stor penis og bra elsker. Dette er jeg kjent for i omgangskretsen min, Jobber på et utested, har ligget med en god del og mange som har sett bilder av penisen min(både tilsendt og fra et sexnettsted).

 

Lurer på om kvinner synes det er litt status å ha en såpass ettertraktet mann og som folk vet har stor penis og er en bra elsker eller om dere blir sjalu på all oppmerksomheten jeg får.

 

Forstår jo at folk er forskjellige så bare svar for deres egen del.

Anonymous poster hash: 727e8...5a6

 

Ville tenkt: Det er en med sykelig behov for å eksponere seg. En mannlig tøs. Utbrukt. Sannsynligvis herpes og kjønnsvorter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå skal jeg si noe som mange potensielt vil benekte. Ja, du vil få en viss status av det blant en del kvinner men ikke alle. At man er attraktiv nok til å tiltrekke seg mange er i utgangspunktet positivt så lenge man ikke oppfører seg cocky/arrogant når man først har skapt tiltrekningen og så lenge du ikke skryter åpenlyst av det på en arrogant måte. Det snakkes gjerne ikke så høyt om, men mange kvinner går gjerne etter en mann som igjen er ettertraktet blant andre kvinner, det fungerer som et slags implisitt kvalitetsstempel. Som forventet er det mange her som gir deg skitt for det, men ser man på hva kvinner faktisk gjør i situasjonen kontra hva som blir påstått viser trenden at en som blir ansett som attraktiv lettere vil kunne skape ny attraksjon. Mange vil påstå at du er lite verdt som rundbrenner, og det uten å kjenne deg, at du vil kunne få mange til sengs men ikke noe mer, at du vil bli lei av "partylivet" når du blir eldre og at det er de "stabile" mennene som vil vinne i det lange løp. Det er bare det at de attraktive stabile mennene selv har vært utforskende "kalver" en gang og har utforsket livet, og det er veldig ofte ut fra dette ståstedet kvinner svarer, de vil som regel både ha en ettertraktet og stabil mann. Så om du har lyst på et forhold så har du bedre forutsetninger enn de fleste andre menn gitt at du også kan oppføre deg seriøst i en genuin datingsituasjon.  Det er faktisk utrolig mange kvinner som ikke forstår at man må ha erfaring for å bli ansett som attraktiv. Kvinner ønsker "ferdigutlærte", stabile og vellykkede menn når de en gang ønsker å slå seg ned med familie, men for at en mann skal nå det stadiet så må han jo faktisk he levd en god del før han selv ønsker å slå seg ned. Har man ikke erfaring og "bare" er en stabil mann men uten evne til å skape attraksjon så vil man uansett falle igjennom når det gjelder attraksjonsdelen. Det hjelper ikke det spøtt om man som mann er klar for å stifte familie og legge fra seg ungdomslivet dersom han uansett ikke er attraktiv. Det er overraskende mange menn som går i den fellen. I sin iver etter å være "seriøse" menn som ikke har flere sexpartnere og som fremstår som svigermors drøm faller mange av dem bakpå uten å vite det, for når deres jevnaldrende som ikke lot seg stanse av kvinnestyrte sosiale konvensjoner og valgte å leve livet gjennom utforskning og kanskje også mange sexpartnere etterhvert også kommer til stadiet der de ønsker å fokusere på ro og mulighet for kone og familie så stiller de roligere mennene lengst bak i køen. Når disse mennene nå er jevnbyrdige med tanke på evnen til å kunne tilby stabilitet er det milevis mellom dem når det gjelder evnen til å skape spenning og attraksjon og de mest populære mennene vinner nesten hver eneste gang.  Jeg sier heller kos deg mens du kan, ikke vær redd for å få et litt "jalla" stempel når du er ung og singel. Du ønsker jo ikke nødvendigvis denne livsstilen for alltid, men benytt muligheten til å leve livet selv om andre sier det er feil. Som mann må man ta for seg i livet, hvis ikke vil en annen mann gjøre det.  Anonymous poster hash: 27749...aa7

Jeg lurer på hvordan du har kommet frem til denne kunnskapen. Har du noen undersøkelser eller andre seriøse kilder å vise til som underbygger det du skriver? Eller er du bare en av disse gudbenådede mennene som mener st kvinner er noen fjolls som ikke forstår hvordan de selv egentlig tenker. Du virker i overkant nedlatende og opptatt av å forsvare en livsførsel som burde ha dødd ut med neandertalerne.

Anonymous poster hash: 0bac5...7ad

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nettopp et program på tv2 med de ikke morsomme komikerdamene, som hadde stjålet mobilen til barna til... Fabian Stang tror jeg! Der viste de fram at jenta lurte på om noen hadde stor tiss, så ja, jenter, når de ikke poster på KG synes det er stas.



Anonymous poster hash: d5a74...d1e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er mann med relativt stor penis og bra elsker. Dette er jeg kjent for i omgangskretsen min, Jobber på et utested, har ligget med en god del og mange som har sett bilder av penisen min(både tilsendt og fra et sexnettsted).

 

Lurer på om kvinner synes det er litt status å ha en såpass ettertraktet mann og som folk vet har stor penis og er en bra elsker eller om dere blir sjalu på all oppmerksomheten jeg får.

 

 

Anonymous poster hash: 727e8...5a6

 

Kunne ikke falle meg inn å ha et forhold til en pikk.

IMO er du på bærtur i et område det ikke finnes bær. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet hva kvinner tenker om penisen min og sengeferdighetene, det jeg lurer på er hvordan de ser på meg som kjæreste. Det kommer da frem i åpningsinnlegget. Ønsker ikke spørre jenter jeg dater om de synes det er status å ha peniskongen som kjæreste, da ville det virket som om jeg var ensporet og høy på meg selv.

TS

Anonymous poster hash: 727e8...5a6

Du er så langt fra et kjæresteemne man kan komme. Hadde ikke tatt i deg med ildtang!

Anonymous poster hash: 08f4b...c0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så langt fra et kjæresteemne man kan komme. Hadde ikke tatt i deg med ildtang!

Anonymous poster hash: 08f4b...c0f

Du vet vel ikke hvordan jeg er som kjæreste! Blir frustrert når folk snakker meg ned,  Jeg er en hyggelig kar som ønsker en kjæreste som er stolt av meg, er det mer enn en damemagnet kan forvente?

 

TS

Anonymous poster hash: 727e8...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet vel ikke hvordan jeg er som kjæreste! Blir frustrert når folk snakker meg ned, Jeg er en hyggelig kar som ønsker en kjæreste som er stolt av meg, er det mer enn en damemagnet kan forvente?

TS

Anonymous poster hash: 727e8...5a6

Hoho, ja lykke til!

Anonymous poster hash: 08f4b...c0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, ja lykke til!

Anonymous poster hash: 08f4b...c0f

Vi får se, skal komme tilbake om en måneds tid når jeg har fått meg en superdigg kjæreste så kan dere andre bare spise hatten deres.

 

TS

Anonymous poster hash: 727e8...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må forstå at det er en dissonans mellom det kvinnene her inne sier, og det de faktisk vil ha. Innerste inne i dem så banker det etter å både se og erfære kuken din, men utad så må de fremstå som den mest prektige, den mest fornuftige, den som ikke lar seg narre, den som er tingene så i orden og på stell at det ikke er måte på.

Med andre ord, det var vel ikke det lureste å komme til kvinneguiden med dette.

Anonymous poster hash: d5a74...d1e

...? Det er ikke en eneste celle i kroppen min som vil se eller erfare peniskongen. Ellers takk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hehe, sikker på at du ikke er en mann med medium, liten penis? Med tanke på alt kvinner klarer å få inn og ut av tufsa så skal det godt gjøres at penisen er for stor,  noen kvinner har bare noen psykiske sperrer de må bli kvitt.

 

TS

Anonymous poster hash: 727e8...5a6

 

Ja det er jeg sikker på at jeg ikke er

Anonymous poster hash: dd63a...17a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du vet vel ikke hvordan jeg er som kjæreste! Blir frustrert når folk snakker meg ned,  Jeg er en hyggelig kar som ønsker en kjæreste som er stolt av meg, er det mer enn en damemagnet kan forvente?

 

TS

Anonymous poster hash: 727e8...5a6

 

 

Det er jo mulig du er en hyggelig kar, men du bør ta med deg fra denne tråden er at det at du er bygdas peniskonge ikke akkurat er ditt sterkeste kort når du er på markedet for å få deg kjæreste.

 

Det er ikke status for en kvinne å være sammen med han som har ligget med alle man kjenner og sender penisbilder til folk, det er snarere det motsatte. Andre vil synes synd på hun som er sammen med deg, fordi man antar bl.a. at promiskuøse menn er mer utro. Så skal du ha en kjæreste, så bør du dysse ned det ryktet mest mulig, finne noen utenfor den kretsen hvor pikken din er kjendis. Og heller spare den og dine evner som en fin overraskelse når dere først havner i sengs :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en bekjent som var litt som deg tidligere da han var yngre. Han har vel ligget med 100 vis og hatt elskerinner. I dag har han problemer å finne seg noe seriøst fast fordi nettopp han har vært rundt på "alle". Jeg synes ihvertfall det er turndown å vite at venninnene mine el andre jeg kjenner vet hvordan min kjære er i senga og hvordan han ser ut.

Anonymous poster hash: 07d1d...4ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vi får se, skal komme tilbake om en måneds tid når jeg har fått meg en superdigg kjæreste så kan dere andre bare spise hatten deres.

 

TS

Anonymous poster hash: 727e8...5a6

 

 

Javisst. Hadde det vært så lett hadde du vel hatt denne dama for lenge siden, og ikke behøvd å søke bekreftelse på et kvinneforum. 

Anonymous poster hash: 0ef4c...9c1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet vel ikke hvordan jeg er som kjæreste! Blir frustrert når folk snakker meg ned,  Jeg er en hyggelig kar som ønsker en kjæreste som er stolt av meg, er det mer enn en damemagnet kan forvente? TS Anonymous poster hash: 727e8...5a6

  

Vi får se, skal komme tilbake om en måneds tid når jeg har fått meg en superdigg kjæreste så kan dere andre bare spise hatten deres. TS Anonymous poster hash: 727e8...5a6

Det er slike holdninger som gjør at det blir vanskelig på kjærestemarkedet. Du ser ut til å forholde deg kunn til ytre faktorer. Det viktigste for deg ser ut til å være at andre skal misunne deg, om det så er din store penis eller den superdigge kjæresten. Du måler verdi i ytre ting og tror dermed at andre gjør det. Hvis man er på markedet kunn for ONS så vil ytre ting sikkert kunne gjøre at halvfulle damer på et utested finner deg attraktiv som seksualpartner, men i et forhold trenger man en god det mer. Ditt mål er at kjæresten skal være stolt av deg, men kvinner flest skryter ikke av at kjæresten er "damemagnet". Du synes åpenbart at det er noe man bør være stolt av, muligens fordi det gir deg status hos gutta, men det å nedlegge x antall jenter gir ikke status hos jenter. Det er mulig at du vil kunne skaffe deg en kjæreste, men du vil bli dumpa ganske kjapt fordi dama vil oppdage at du er både grunn og selvopptatt.

Anonymous poster hash: 0bac5...7ad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tipper TS har det gøy med dere. :)

Anonymous poster hash: 5b9ac...501

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dette er bare svada.

 

At kvinner ønsker menn med litt erfaring skal jeg ikke nekte for, men denne erfaringen får de ikke av å ha 1 -200 ONS. Den erfaringen vi ser etter er den som kommer etter å ha vært i noen forhold som har vart lenger enn en natt.

Det er da man først har lært både seg selv og kvinner å kjenne.

 

 

Og TS, jeg håper du ikke har gått i den fella og tror du er god i senga kun fordi pikken er over snittet stor. Stor pikk er kanskje det som gjeder ved ONS, men det har svært lite å si i et forhold.

Anonymous poster hash: e9850...79f

 

 

Hadde nok ikke ventet noen annen reaksjon en din :)

 

Jeg foreslår at du leser en gang til. Jeg skriver ikke at en mann er attraktiv bare fordi han har hatt 200 partnere, men at en mann som har turt å leve livet fullt ut uten å bry seg så mye om begrensende sosiale konvensjoner vil ha en fordel når man når alderen der man likevel ønsker å "slå seg ned" med fast partner og kanskje familie. Dette betyr jo ikke nødvendigvis at man må ha hatt så mange partnere, tallet i seg selv er ikke det essensielle, men at man har evnet å fremstå som relativt attraktiv. Å ha hatt veldig mange partnere utelukker heller ikke at man har hatt seriøse forhold, så den påstanden faller jo på sin egen urimelighet.  

Anonymous poster hash: 27749...aa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hadde nok ikke ventet noen annen reaksjon en din :)

 

Jeg foreslår at du leser en gang til. Jeg skriver ikke at en mann er attraktiv bare fordi han har hatt 200 partnere, men at en mann som har turt å leve livet fullt ut uten å bry seg så mye om begrensende sosiale konvensjoner vil ha en fordel når man når alderen der man likevel ønsker å "slå seg ned" med fast partner og kanskje familie. Dette betyr jo ikke nødvendigvis at man må ha hatt så mange partnere, tallet i seg selv er ikke det essensielle, men at man har evnet å fremstå som relativt attraktiv. Å ha hatt veldig mange partnere utelukker heller ikke at man har hatt seriøse forhold, så den påstanden faller jo på sin egen urimelighet.  

Anonymous poster hash: 27749...aa7

 

Se det uthevede. Dette er ihvertfall bare tull. De fleste ønsker seg en ryddig, skikkelig mann når en slår seg til ro. Ikke en som gir faen i sosiale konvensjoner.

Anonymous poster hash: 5c831...95d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg ville vært flau over å være sammen med en som har delt bilder av penisen sin til alle og en hver, vært på sexnettsted osv.

 

 

Anonymous poster hash: 5c831...95d

 

Jeg og. Og en mann som deler ut bilder av kjønnsorganet sitt er lite attraktiv synes jeg,

Anonymous poster hash: c112b...e67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...