Gå til innhold

Overkant positiv hele tiden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er egentlig alltid positiv, godt humør og glad! Føler rett og slett ikke for å være negativ, har det generelt veldig bra ! 

 

Er dette attraktivt? 

 

- Mann/gutt



Anonymous poster hash: 0e3db...bc1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Positive folk er så herlige å være rundt! Man blir ofte glad selv, eller iallefall jeg :) Mye bedre enn en mann som surmuler og klager og synes synd på seg selv :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!

 

 

Så lenge du ikke er en pushover.

 



Anonymous poster hash: 2f4b1...5f5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skeptisk til folk som er i overkant positive hele tiden

 

Haha ok! 

 

TS 

 

Kan berolige deg med at det er ikke så mye å være skeptisk over.. 

Anonymous poster hash: 0e3db...bc1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde ikke passet til min personlighet.

Anonymous poster hash: e04e0...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Haha ok! 

 

TS 

 

Kan berolige deg med at det er ikke så mye å være skeptisk over.. 

Anonymous poster hash: 0e3db...bc1

 

 

Det tror jeg på :)

 

Man ender jo bare opp med å se for seg folk man kjenner når du skriver sånt, og de to i overkant positive damene jeg vet om mangler nesten litt personlighet. Når alt er tipp topp tommel opp så er det vanskelig å komme inn på en person, man føler ikke man kjenner dem ordentlig, at alt bare er fasade. Som de på facebook som utelukkende skriver om hvor lykkelige og heldige de er og hvor fantastisk livet deres er.

 

I tillegg virker det som de ikke har en mening om noe som helst når de er veldig ja-mennesker, ler av ALT jeg sier og generelt bøyer seg veldig etter de rundt seg. 

 

En person må nesten også dele de kjipe sidene av livet, og evne å sette ned foten iblant eller være negativ, for at jeg skal føle jeg skjønner litt hvem de faktisk er innerst inne.

 

 

Og så er jeg selv langt fra overdrevet positiv, så det hadde bare vært jævlig slitsomt å være med en som var det døgnet rundt. Men du passer nok med andre, for eksempel de to glisetrynene jeg nevner. Hun ene er ung og pen og har veldig draget på gutta, de digger jo at hun ler av alt :) Jeg derimot, ville heller stukket en gaffel i øyet enn å sitte gjennom en hel date med henne.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hva du legger i det. Har møtt mennesker som er så positive at det begynner å virke parodisk, og det gjør det vanskelig for meg å stole på dem. Ingen er da fornøyde med absolutt alt hele tiden? Husker en fyr en venninne av meg dro med på fest hit. Kom lange remser med komplimenter på alt kåkrelatert, og tror det toppet seg med "wow, får jeg sitte på puffen!?" eller noe sånt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her:

 

Men se det fra en annen vinkel, mulig jeg overdrev litt for mye, men bruker ikke energi på å være negativ! 

 

Det er totalt bortkastet! 

 

Jeg er en person som ikke utbroderer for mye, er lett å omgås med, og forteller meningene mine om jeg ønsker det. 

 

Jeg tiltrekker meg masse folk uten at jeg gjør noe for det. Tror generelt jeg er veldig godt likt.

 

Møter folk hver dag (på skolen) med 'god morgen', et smil, og snakker løst og lett om feks helga! 

 

 



Anonymous poster hash: 0e3db...bc1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er ofte positivt det.

Men jeg er nok en av de som får litt noia av folk som må være positive og sinnsykt lykkelige hele tiden.

Avogtil er det faktisk litt godt å bare klage litt også..!

Men såklart er det positivt å være glad og lykkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart man skal være positiv :) Det er en selvfølge i min verden. Negative folk er energisluk.

 

Men vær ærlig. Selv om man er positiv så er de lov å ha dårlige dager og også å gi uttrykk for dette. Det viktigste er uansett at du er ærlig med dine egne følelser. Og livet er generelt mye enklere og bedre for optimistene ;)



Anonymous poster hash: 6318e...dcc
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker deg, jeg! Haha :D Jeg er positiv selv, og liker også å omgås folk som sprer positivie og gode vibber. Det smitter sååå! Date? ^^



Anonymous poster hash: 2b2e9...0dc
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg liker deg, jeg! Haha :D Jeg er positiv selv, og liker også å omgås folk som sprer positivie og gode vibber. Det smitter sååå! Date? ^^

Anonymous poster hash: 2b2e9...0dc

 

 

Det hadde vært hyggelig! :-D 

 

TS

Anonymous poster hash: 0e3db...bc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Det hadde vært hyggelig! :-D 

 

TS

Anonymous poster hash: 0e3db...bc1

 

Oh yes! Hvordan skal vi få til det da? hah :D

Anonymous poster hash: 2b2e9...0dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er positiv selv, og foretrekker folk som er blide og positive i stedet for folk som er konstant negative. 

Selvfølgelig har jeg også mine negative dager, men jeg viser det sjelden til andre. Dessuten liker jeg ikke meg selv når jeg er nedfor, så da burer jeg meg helst inn alene

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Oh yes! Hvordan skal vi få til det da? hah :D

Anonymous poster hash: 2b2e9...0dc

 

 

Snakket med Tekola, han sa du skulle sende han en PM :)

 

- TS

Anonymous poster hash: 0e3db...bc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overdrevet positive mennesker. Er det noe verre? Kanskje overdrevent negative mennesker! ;)

Spøk til alvor, ingen liker en fasade som er falsk og pyntet på. Positivitet til alt er jo faktisk ikke gjennomførbart. Hva med kjipe ting? Vold? Ran? Forsøpling? Noe må man reagere på. Jeg tror det som piller meg på nesen på samme måte som Cuntzilla (best fucking nick ever) er at de mangler fasetter og dynamikk. Ingen er bare happy til alt. Noe må man faktisk vise motstand til, ellers har man ingen verdier annet enn dyp angst for konflikter og en streng metode for å ikke sette seg inn i situasjoner som er ubehagelige. Da er man jo fort også veik og viljeløs, om ikke også uten solide verdier.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å være blid, som det heter, men alt med måte. 

 

Om man er helt Polyanna og ser det positive i absolutt alt, synes jeg det er irriterende og slitsomt. Jeg har behov for å få syte og klage litt, og liker da at den jeg er med også kan syte og klage litt. Det føles godt å få klage litt på at det striregner hele hyttehelga, og ikke bare bli møtt med entusiastisk positivitet av hvor koselig det er å høre regnet piske mot ruta når vi sitter inne med fyr i peisen. Jada, det er jo det, men jeg hadde gledet meg til å gå på topptur og se på fin utsikt og tenne bål, og er skuffa over at det ikke skjedde. 

 

Jeg har avvist minst en mann pga voldsom positivitet til absolutt alt. 



Anonymous poster hash: 01981...32e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...