Gå til innhold

Hvordan fortelle samboer at jeg fant dating-profilen hans?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde begynt med å spurt han om han skjuler noe. Noe som helst, om han holder på med noe jeg ikke vet om.

Prøvd å få han til å si det selv..

Nekter han og lyver han, vel.. Da blir det verre. Nekter han fortsatt så finn frem loggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Da dette tydeligvis er noe som har skjedd før. 

Anonymous poster hash: dda0e...586

 

Det spiller ingen rolle hvor mye noe har skjedd før, at hun sjekker loggen hans viser at hennes generelle holdning er usikkerhet og mistenkeliggjøring. Om hun ikke stoler nok, på seg selv og sin partner så skjønner jeg godt hvorfor man underbevisst ødelegger forhold.

Anonymous poster hash: 613c5...72c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville sendt denne på sms og tatt praten i ettermiddag. Gitt han god tid til å tenke seg godt om. Instinktet sier jo gjerne at man skal lyve, benekte og prøve å redde forholdet. Får han noen timer på seg, så har han kanskje et mer ærlig svar til deg.

Anonymous poster hash: d9648...e10

 

Nei, nei, nei! Nei!

Anonymous poster hash: 098b3...91b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du har tatt han i en lignende episode før, hadde det ikke vært noe mer å snakke om for min del. Han er den han er. 



Anonymous poster hash: 68023...788
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det spiller ingen rolle hvor mye noe har skjedd før, at hun sjekker loggen hans viser at hennes generelle holdning er usikkerhet og mistenkeliggjøring. Om hun ikke stoler nok, på seg selv og sin partner så skjønner jeg godt hvorfor man underbevisst ødelegger forhold.

Anonymous poster hash: 613c5...72c

 

Enig. Hvis TS føler det er nødvendig å sjekke loggen/telefoner/osv. så er det et godt nok tegn i seg selv på at de ikke burde være sammen. Ja, han har dummet seg ut før, men da må man enten gjøre det slutt eller la alt som har skjedd vært i fortiden og gå videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville definitivt laget en profil selv, og prøvd å ta kontakt via siden. Som flere her påpeker, det er den beste måten å finne sannheten på - faktisk. Dersom du konfronterer han med det finnes det såå mange "gode" unnskyldninger for å ha opprettet datingprofil på nett. Skulle sjekke hvordan siden var, skulle snoke på en dame for en kompis, skulle sjekke for ....  om dama hans hadde profil der, hadde ikke tenkt til å møte noen, gjorde det bare for litt spenning, and the list goes on.



Anonymous poster hash: 9ae91...d1e

 

 

 

-

Ryddet for svar til persondebatt.

Frk.K, mod.

Endret av Frk.K
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville definitivt laget en profil selv, og prøvd å ta kontakt via siden. Som flere her påpeker, det er den beste måten å finne sannheten på - faktisk. Dersom du konfronterer han med det finnes det såå mange "gode" unnskyldninger for å ha opprettet datingprofil på nett. Skulle sjekke hvordan siden var, skulle snoke på en dame for en kompis, skulle sjekke for ....  om dama hans hadde profil der, hadde ikke tenkt til å møte noen, gjorde det bare for litt spenning, and the list goes on.

Anonymous poster hash: 9ae91...d1e

 

Hvorfor skal man lage en profil selv?

 

Ts har sett at hennes samboer har laget en dating profil der han selvsagt søker andre ( hva gjør man ellers på datingsider liksom...) Det hadde vært en dealbraker for meg. Ferdig snakka. Men for all del : lag profil, sjekk om han biter på..til han neste gang gjør det samme igjen.

Anonymous poster hash: 68023...788

 

 

 

-

Ryddet for svar til persondebatt.

Frk.K, mod.

Endret av Frk.K
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt siden han har gjort dette før, er det ikke mer å snakke om. Ts har sett at han har en profil ute. Hva mer skal hun vite liksom..? Det er ingenting å "diskutere". Han er upålitelig. End of story. Så må ts velge om hun orker å leve med en mann hun aldri kan stole på.



Anonymous poster hash: 68023...788
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fool me once shame on you, fool me twice shame on me...



Anonymous poster hash: 68023...788
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det spiller ingen rolle hvor mye noe har skjedd før, at hun sjekker loggen hans viser at hennes generelle holdning er usikkerhet og mistenkeliggjøring. Om hun ikke stoler nok, på seg selv og sin partner så skjønner jeg godt hvorfor man underbevisst ødelegger forhold.

Anonymous poster hash: 613c5...72c

 

Klart det spiller en rolle om noe har skjedd før, noe som forøvrig ts bekreftet at det hadde. Det tar tid å bygge opp tillit igjen! De fleste ( med hodet intakt ), hadde vært mer mistenkelig etter at man har blitt løyet til, bedratt osv. Det kalles og sunn fornuft. Ts valgte å gi han flere sjanser, og hun bør ikke sjekke loggen hans jevnlig, men det er lettere sagt enn gjort siden hun har opplevd at en av sine nærmeste går bak ryggen hennes. Når hun da blir mistenksom og finner noe, viser det jo at man skal ikke kimse av magefølelsen. 

 

 

 

 

Anonymous poster hash: 68023...788

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så kan du kaste ut klærne hans og bytte lås  :sarkasme:



Anonymous poster hash: c72d6...ccb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me"

Det er vel ikke noe å gruble på, TS?
Nok bør være nok.



Anonymous poster hash: 54cb6...115
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestvest

Min umiddelbare tanke er hvor grusomt det hadde vært om jeg hadde hatt en partner som gikk inn og sjekket ut min logg. Dette er graverende. Det å være i et forhold vil ikke å si å måtte gi avkall på sitt privatliv.

 

Om du er så usikker på ditt forhold, og din partner, har ikke dette forholdet noe grunnlag for å overleve. Det må isåfall kommunikasjon til: Det må jobbes med. Det må være tillit der: Noe det later til at du mangler i forhold til din partner. Noe sier meg at du har mistillit av en eller annen grunn du ikke opplyser om. Derfor graver du. Spionasje er ikke veien å gå. Det fører kun til mistillit motsatt vei. 

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min umiddelbare tanke er hvor grusomt det hadde vært om jeg hadde hatt en partner som gikk inn og sjekket ut min logg. Dette er graverende. Det å være i et forhold vil ikke å si å måtte gi avkall på sitt privatliv.

Om du er så usikker på ditt forhold, og din partner, har ikke dette forholdet noe grunnlag for å overleve. Det må isåfall kommunikasjon til: Det må jobbes med. Det må være tillit der: Noe det later til at du mangler i forhold til din partner. Noe sier meg at du har mistillit av en eller annen grunn du ikke opplyser om. Derfor graver du. Spionasje er ikke veien å gå. Det fører kun til mistillit motsatt vei.

Tuller du nå??? Det har jo kommet fram at fyren har vært på datingsider før og at Ts fortsatt ikke har fått tilbake tillitten. Sånt tar tid.

Jeg synes det er urettferdig å skyve dette over på TS. Det er han som enten er utro eller farlig nær (kommer ann på hvor grensa til den enkelte går), og det er ikke TS sin feil.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min umiddelbare tanke er hvor grusomt det hadde vært om jeg hadde hatt en partner som gikk inn og sjekket ut min logg. Dette er graverende. Det å være i et forhold vil ikke å si å måtte gi avkall på sitt privatliv.

 

Om du er så usikker på ditt forhold, og din partner, har ikke dette forholdet noe grunnlag for å overleve. Det må isåfall kommunikasjon til: Det må jobbes med. Det må være tillit der: Noe det later til at du mangler i forhold til din partner. Noe sier meg at du har mistillit av en eller annen grunn du ikke opplyser om. Derfor graver du. Spionasje er ikke veien å gå. Det fører kun til mistillit motsatt vei. 

 

Noen ganger er det veldig greit å lese hele tråden og oppfølging før man svarer... 

Anonymous poster hash: 481ce...7b0

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke la det gå inn på deg!

Enten konfronterer du han, eller så tar du bilde av loggen hannes der du da får beviset på at det er hans profil så lager du din egen profil, med ekte bilde og det hele, så sender du en melding til han der du sier at du godt kunne tenkt deg en date, leke, flørte, uansett hva som passer deg best og ser reaksjonen hannes når han blir tatt på fersken. Du kan like godt begynne samtalen med Hei kjære <3  :danse:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag deg en egen fake profil, start en samtale, og drei den inn på sex.. Deretter ber du om bilder/kukbilder, og så rakker du skikkelig ned på "utstyret", og det meste annet etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag deg en profil med falsk bilde og avtal en date :). Så kan du hive han ut :)



Anonymous poster hash: bc8e8...522
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...