Gå til innhold

Louu's trenigsdagbok


Gjest Gjest_Louu

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Louu

Hei på dere :blomst:

Er ei jente i starten av 20 årene, som med tiden har fått en stor interesse for å spise riktig og trene jevlig, men slik har det ikke alltid vært, gikk litt på en smell da jeg flyttet ut og tjente mine egne penger, da kunne jeg kjøpe alt det gode jeg hadde lyst på, og kan si så mye som at jeg har gått fra å spise sjokolade ca hver dag, samt lite fysisk aktivitet, til å spise lavkarbo og trene flere ganger i uken. Snudde hele livsstilen i februar 2015, og har siden det gått ned ca 10 kg. Nå er jeg normalvektig og føler meg veldig bra, men vil ned et par kg til.

Grunnen til at jeg opprettet denne dagboken er i hovedsak for å motivere meg selv enda mer, samt å ha noe å se tilbake på :)

Om du har lyst til å følge med her så er det bare veldig hyggelig, legg gjerene igjen et lite pip også :jepp:

Endret av Louu
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Louu

Hmf, hater de kveldene jeg er fysen på noe godt..Og i kveld er en slik kveld.

Etter jeg startet på lavkarbo så har egentlig all søtsug forsvunnet, men de få gangen jeg har hatt planlagte utsjeielser og fått i meg mye karbohydrater så sliter jeg skikkelig dagene etter, har sååå lyst på noe godt, men går heldigvis over etter ca en uke.

Hadde nemmelig en planlag "spise og drikke hva jeg vil-dag" på lørdag, og da hadde jeg ikke hatt det siden juli, for litt må man unne seg av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Her vil jeg gjerne følge med!

 

Huff, sånne dager er så kjipe! Jeg spiser lavkalori og har det på samme måte. I ettertid de dagene jeg spiser drittmat sliter jeg så sinnsykt med søtsuget i dagevis etterpå! Sliter enda med etterdønningene etter månedens ''uke'', hvor jeg ikke eier viljestyrke i det hele tatt. Klarte å ikke spise sjokolade på tirsdag, og bare noen biter melkerull i går. Rettferdiggjorde det med at jeg skulle trene. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Louu

:vinke: Her vil jeg gjerne følge med!

Huff, sånne dager er så kjipe! Jeg spiser lavkalori og har det på samme måte. I ettertid de dagene jeg spiser drittmat sliter jeg så sinnsykt med søtsuget i dagevis etterpå! Sliter enda med etterdønningene etter månedens ''uke'', hvor jeg ikke eier viljestyrke i det hele tatt. Klarte å ikke spise sjokolade på tirsdag, og bare noen biter melkerull i går. Rettferdiggjorde det med at jeg skulle trene. :ler:

Hei og velkommen! :)

Hehe, godt å høre at det ikke bare er meg som kjenner på slik 🙈 Men går som oftes over etter noen dager, føler meg bra nå, men er ikke lett dagene etter en slik dag/helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Louu

Ååå i morgen gleder jeg meg masse masse til å trene! Har ikke fått trent på flere dager nå, i og med at jeg har hatt feber og vært dårlig, men kjenner meg bra nå heldigvis :danse:

Håper dere har hatt en fin helg, det har jeg, til tross for at jeg ikke har vært helt tipp topp i formen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og velkommen! :)

Hehe, godt å høre at det ikke bare er meg som kjenner på slik Men går som oftes over etter noen dager, føler meg bra nå, men er ikke lett dagene etter en slik dag/helg!

 

Takk for det! :nigo:

 

Jeg er over det verste jeg også nå, heldigvis. :ler: Synes det er så fælt å nærmest føle seg som en junkie klokken 20:30 fordi man MÅÅÅÅ ha noe, nesten uansett hva det er. :sjenert:

 

Sånne bilder er kjempeinspirerende! Jeg titter ofte innom sånne. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Louu

Takk for det! :nigo:

Jeg er over det verste jeg også nå, heldigvis. :ler: Synes det er så fælt å nærmest føle seg som en junkie klokken 20:30 fordi man MÅÅÅÅ ha noe, nesten uansett hva det er. :sjenert:

Sånne bilder er kjempeinspirerende! Jeg titter ofte innom sånne. :jepp:

Hehe, godt å høre :) jepp, på det værste så frister til og med ting jeg egentlig ikke like så godt, bare fordi det har sukker eller er junk food :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Louu

Har hatt skikkelig hjertebank i dag, men har kommet og gått, så regnet med at det gikk bra å trene. Så dro på trening, men klarte kun 20 min på mølla før jeg måtte gi meg, men måtte ikke gi meg pga kondis, men rett og slett fordi jeg var så svimmel og uvell.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så ekkelt med hjertebank! Jeg får det innimellom midt på natten, og da er det eneste som funker å stå opp, jogge litt på stedet (for å få opp pulsen litt), for så å legge meg ned helt stille og tvinge meg selv til å puste sakte. Rart. :ler:

 

Hvordan går det med deg i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Louu

Huff, så ekkelt med hjertebank! Jeg får det innimellom midt på natten, og da er det eneste som funker å stå opp, jogge litt på stedet (for å få opp pulsen litt), for så å legge meg ned helt stille og tvinge meg selv til å puste sakte. Rart. :ler:

Hvordan går det med deg i dag?

Nei, er ikke noe særlig gøy med hjertebank, blir litt smånervøs..,

Bedre i dag, kjenner det litt av og til. Men nettop hjemme fra trening nå og det gikk helt supert i dag, klarte å presterte uten noen hjertebank-plager. Hadde litt hold da, men gikk over.

Endret av Louu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Louu

I dag så kjørte jeg 20 min jogging på mølle, 10 min spinning, og 15 min styrke, ben og armer.

Har planer om å trene i morgen også, gleder meg :) haha merkelig å føle på at jeg gleder meg til å trene, har liksom ikke vært helt der før... Men godt å være skikkelig i gang, og ikke bare gjøre det i et par uker for så å gi opp.

Endret av Louu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Åh, morgentrening er det beste! :hjerte: Savner tiden i permisjon da jeg alltid trente om formiddagen. Nå må jeg opp før fuglene fiser om jeg skal rekke å trene og dusje før jobb. Kjører klokken 7, liksom. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Louu

Åh, morgentrening er det beste! :hjerte: Savner tiden i permisjon da jeg alltid trente om formiddagen. Nå må jeg opp før fuglene fiser om jeg skal rekke å trene og dusje før jobb. Kjører klokken 7, liksom. :lol:

Ja morgentrening er herlig :hjerte: utrolig god måte å starte dagen på :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Louu

I dag så ble det en times trening. Fokuserte mest på styrke i dag, så jogget bare 15 min og resten av timen så kjørte jeg styrke.

I morgen så tenker jeg å kjøre kun jogging :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Louu

I dag er jeg ekstremt støl i rumpa og lårene, men dro på trening uansett

Dagens trening:

- 10 min på mølla

- kvarter spinning

- 20 min trening av armer og mage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...