Gå til innhold

Hva har skjedd med Eirin Kristiansen?


Gjest Myflower

Anbefalte innlegg

Jeg likte henne så godt for noen år siden da hun var med i Bloggerne. Nå synes jeg det handler for mye om sponsorreiser, annonser og ensformige innlegg a la "søndagskos" og "ting jeg gleder meg til å gjøre denne måneden". Og, ja, det blir for mye engelsk blandet inn i innleggene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Jeg likte henne så godt for noen år siden da hun var med i Bloggerne. Nå synes jeg det handler for mye om sponsorreiser, annonser og ensformige innlegg a la "søndagskos" og "ting jeg gleder meg til å gjøre denne måneden". Og, ja, det blir for mye engelsk blandet inn i innleggene.

Så, det er ikke bare jeg som synes det er smått irriterende med engelske overskrifter og "quotes" i norske blogginnlegg :fnise: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, ninajay skrev:

Så, det er ikke bare jeg som synes det er smått irriterende med engelske overskrifter og "quotes" i norske blogginnlegg :fnise: 

Ja, det er flere av us som mener that ;-) 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Syns hun svarer kritiske kommentarer relativt arrogant. F.eks når det kommer til denne "10 things you learn by being a dog owner" har hun en i kommentarfeltet som etterlyser svar ang direkte kopiering da svarer hun:

Sitat

Hei Miriam! Frekke / trakasserende kommentarer slipper dessverre ikke gjennom og går rett i spam før jeg får sett dem. Kilden har blitt blokkert av adblock, og lenken har blitt til ghost-lenke. Nå er den fikset, og alt er i orden 😉

Vel, den historien er vel litt tynn. For det første så mener jeg å huske at hun opprinnelig kalte den posten "10 things I´ve learned....." Kan riktignok være jeg husker feil. 
Husker også det var noen som kommenterte under hennes favoritter fra franske apotek at den listen var helt identisk med Jeanine Dama sin liste, en artikkel skrevet i Vouge. Da svarte hun noe som at "et kjapt googlesøk viser at dette er mange sine favoritter".

Personlig så har jeg lenge mistenkt at hun kanskje kan bli litt vel inspirert av artikler hun finner rundt om. Og at kildene litt for ofte blir blokkert av adblock :roll:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutes ago, Mayoo said:

Syns hun svarer kritiske kommentarer relativt arrogant. F.eks når det kommer til denne "10 things you learn by being a dog owner" har hun en i kommentarfeltet som etterlyser svar ang direkte kopiering da svarer hun:

Vel, den historien er vel litt tynn. For det første så mener jeg å huske at hun opprinnelig kalte den posten "10 things I´ve learned....." Kan riktignok være jeg husker feil. 
Husker også det var noen som kommenterte under hennes favoritter fra franske apotek at den listen var helt identisk med Jeanine Dama sin liste, en artikkel skrevet i Vouge. Da svarte hun noe som at "et kjapt googlesøk viser at dette er mange sine favoritter".

Personlig så har jeg lenge mistenkt at hun kanskje kan bli litt vel inspirert av artikler hun finner rundt om. Og at kildene litt for ofte blir blokkert av adblock :roll:

Aldri vært ute for at adblock blokkerer linker, jeg altså..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Mekkapekka skrev:

Det ene "store" prosjektet er altså et design samarbeid med L'Occitane? Ok.... :sove:

Der sank forventningene litt til de andre prosjektene.. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Design og design fru blom. Hun har vel strengt tatt puttet samlet tre av favorittene sine oppi en eske. Hun har kanskje kommet  med innspill ang esken men det å kalle det et stort prosjekt og designsammarbeid er vel kanskje å ta litt hardt i. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.11.2017 den 13.26, Mayoo skrev:

Design og design fru blom. Hun har vel strengt tatt puttet samlet tre av favorittene sine oppi en eske. Hun har kanskje kommet  med innspill ang esken men det å kalle det et stort prosjekt og designsammarbeid er vel kanskje å ta litt hardt i. 

Dette er ikke en av de 3 prosjektene hun har gjort. De er ikke lansert enda......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, ilysm skrev:

Dette er ikke en av de 3 prosjektene hun har gjort. De er ikke lansert enda......

Så hun skulle lansere 3 prosjekter nå i høst som hun har jobbet lenge med, men dette er altså et fjerde prosjekt som hun har gledet seg til å fortelle om i ett år? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...