Gå til innhold

Hva har skjedd med Eirin Kristiansen?


Gjest Myflower

Anbefalte innlegg

Er det bare meg eller har Eirin unormalt få reklameinnlegg i forhold til andre bloggere? Eller er det bare dårlig merking? 

Endret av Milio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

44 minutter siden, Milio skrev:

Er det bare meg eller har Eirin unormalt få reklameinnlegg i forhold til andre bloggere? Eller er det bare dårlig merking? 

Hun bruker hvertfall en av de minste skriftstørrelsene når hun bruker ordet "annonse", for den merkingen er jaggu ofte vanskelig å se :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har merket at hun ofte anbefaler produkter som ikke er sponset, som hun har funnet og kjøpt selv. Det liker jeg, for mange bloggere anbefaler jo kun produkter som er sponset og det mister litt troverdighet hos meg ihvertfall.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glitterogfjas

Jeg syns hun ofte har mange, men det varierer veldig. De siste ukene har ikke det vært mye. Men merkingen er ofte lett å overse, og om en bruker Bloglovin er det ikke alltid den kommer med der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Milio skrev:

Er det bare meg eller har Eirin unormalt få reklameinnlegg i forhold til andre bloggere? Eller er det bare dårlig merking? 

Dårlig merking. Har til og med kommentert det på bloggen en gang (men kommentaren ble ikke godkjent). Hvis damene i fotballfrue-tråden hadde begynt å gjennomgå de andre toppbloggerne hadde de nok funnet masse mer å diskutere for å si det sånn. Jeg liker også de innleggene Eirin har hvor hun tipser om ting, uten at det er sponset. Sånt gir troverdighet :) å reklamere for 3 forskjellige parfymer i løpet av høsten, hvor hun hver gang påstår at det er "hennes favoritt" derimot, gir en litt annen smak. Hender flere ganger at hun ikke engang merker innlegg som inneholder spons, annonse eller affiliate (eller hvordan det skrives).

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Holititten
4 timer siden, Rosewood skrev:

Jeg har merket at hun ofte anbefaler produkter som ikke er sponset, som hun har funnet og kjøpt selv. Det liker jeg, for mange bloggere anbefaler jo kun produkter som er sponset og det mister litt troverdighet hos meg ihvertfall.. 

Hun anbefaler MANGE produkter som ikke er sponset, noe jeg setter veldig pris på. Om man tror alle produktanbefalinger er sponset, skjønner jeg at det er lett å tro at hun har mye reklame, men det har hun jo faktisk ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, glitterogfjas skrev:

Jeg syns hun ofte har mange, men det varierer veldig. De siste ukene har ikke det vært mye. Men merkingen er ofte lett å overse, og om en bruker Bloglovin er det ikke alltid den kommer med der. 

Sist uke reklamerte hun både for skyr, syltetøy og Santa Maria. Syns nå det er en del reklame.. 

Endret av IglePigle
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glitterogfjas
46 minutter siden, IglePigle skrev:

Sist uke reklamerte hun både for skyr, syltetøy og Santa Maria. Syns nå det er en del reklame.. 

Oi, der ser du, haha! Bruker bloglovin, så får som sagt ikke alltid opp "annonse" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, glitterogfjas skrev:

Oi, der ser du, haha! Bruker bloglovin, så får som sagt ikke alltid opp "annonse" :)

Hun er også veldig flink til å pakke inn reklamen så det blir ikke like åpenlyst som hos mange andre bloggere. Hun reklamere for relevante produkter, noe som gjør henne mer troverdig :)

Endret av IglePigle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glitterogfjas
2 timer siden, IglePigle skrev:

Hun er også veldig flink til å pakke inn reklamen så det blir ikke like åpenlyst som hos mange andre bloggere. Hun reklamere for relevante produkter, noe som gjør henne mer troverdig :)

Det er jeg enig i, syns egentlig det er veldig bra, så lenge hun merker det tydelig. Blir litt lei av de åpenbare annonsene som er like hos mange store bloggere. Eirin drar ofte inn noen negative sider også, f.eks med Aquaderma, det liker jeg :) Hun har ofte mye annonser, men hun gjør det i samme stil som resten av bloggen og legger litt i det, og da blir det ikke så kjedelig syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
På 23.9.2015 den 23.12, lili93 skrev:

Det er jo noe som ikke stemmer, når hun kjøper seg en porsche, til 587 0000 kr.

INGEN på den alderen har klart å spare opp så mye penger, uten å ha fått hjelp fra familie/ arv, eller lignende.

Hun sier hun ikke har fått en krone, og at hun verken leaser eller har lån på bilen. Kan virkelig ikke forstå hvordan hun har fått det til. Det må være noe vi ikke vet, "bak fasaden"
 

Fullt mulig å tjene seg opp penger å kjøpe bil til en halv million. Begynte selv på båt rett etter videregående, gikk dobble turer noen mnd i løpet av ett år. 

Begynte med vasking men fikk etterhvert jobbe som ufaglært kokk siden jeg viste interesse. Jobbet hardt og kjøpte min første bil til ca 470 000 kr - da knapt fyllt 20, uten lån, og leilighet når jeg var 23 med over 800 000 kr i egenkapital. 

Er 28 år i dag å jobber fortsatt i bransjen. You do the math. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mno88 skrev:

Fullt mulig å tjene seg opp penger å kjøpe bil til en halv million. Begynte selv på båt rett etter videregående, gikk dobble turer noen mnd i løpet av ett år. 

Begynte med vasking men fikk etterhvert jobbe som ufaglært kokk siden jeg viste interesse. Jobbet hardt og kjøpte min første bil til ca 470 000 kr - da knapt fyllt 20, uten lån, og leilighet når jeg var 23 med over 800 000 kr i egenkapital. 

Er 28 år i dag å jobber fortsatt i bransjen. You do the math. 

Glemte å skrive, hilsen jente 28. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Gucci telefondeksel? Wow, virkelig. Synes hun har blitt vanvittig materialistisk

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig at hun er blitt veldig opptatt av materielle ting. Synes det er litt trist hvilken retning bloggen/bloggeren har tatt. Fra naturlig, sunn jente til restylane og designervesker

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og pynte gangen slik med designerveskene sine, liksom hæ... Er det vanlig? :P

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Eirin virker som en snill og positiv jente, at hun velger å henge designervesker i gangen og kjøpe Gucci-deksel får være opp til henne. 

Er ellers enig i at stadig flere av bloggerne fokuserer på luksus og sponsede produkter og at det er en litt trist utvikling- jeg tror ikke dette vil vare i år etter år fremover. Så de får vel bare nyte den tiden nå. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå unner jeg Eirin alt bra. Denne jenta har klart å bygge opp sitt liv via en blogg som ikke fronter usunn kropp, store  operasjoner, nakenhet eller barn.  

Har hus, bil, ganske god økonomi og virker ellers som en veldig fornuftig jente. Så nå må hun få lov til å slippe ut håret litt, mener nå jeg da :) 

Endret av Michelibabas
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke mye til blogging lenger, noen innlegg her og der mens pengene tydeligvis strømmer inn...

Liker bloggen hennes da den er fin å "drømme" seg bort i. Virker derimot som om hun oppdaterer mer på Snap enn på bloggen, og det gidder jeg ikke... Er ikke SÅ interessert i "kjendiser" at jeg følger de på Snap🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Syns det virker som om bloggen hennes har blitt nedprioritert mye den siste tiden. Såg det var noen som kommenterte av 15 nye innlegg var 8 av de annonseinnlegg. Det er ganske heftig. Har før følt at hun hadde få og ganske relevante annonseinnlegg, men nå blir det for mye og veldig lite troverdig for min del. 
Spesielt når hun 2. mai annonserer for Kerstase sitt fantastiske nye produkt, mens 26. mai er det Wella sitt som gjelder. 
Lurer også på hva som skjedde med det hemmelige prosjektet hun skulle avsløre hva handlet om i mars/april. Hører ingenting om det lenger. Typisk bloggstil. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...