Gå til innhold

Hva har skjedd med Eirin Kristiansen?


Gjest Myflower

Anbefalte innlegg

Gjest Myflower

Likte henne så mye bedre for noen mnd siden, da hun var personlig og delte sine meninger om ting. Og da virket hun så ydmyk og "normal" i forhold til de andre, store bloggerne. Nå er hun jo bare en tro kopi av de, uten egne meninger. Leste bloggen hennes hver dag før og ble faktisk inspirert. Kan IKKE si det samme nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde aldri hørt om henne før nå. Sjekka instaen hennes og får bekrefta det jeg trodde. Klin lik alle andre bloggere. Utseende, matrealisme, reklame. Det er det eneste jeg ser.

Endret av miaw
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsket bloggen hennes i starten - nå syns jeg den er dørgende kjedelig. Klikker meg aldri inn lengre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Liker ikke måten hun redigerer bildene sine fortiden. 

Endret av IglePigle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig klein "serie" hun har laget…  :sjokkert:

Jeg tenkt egentlig det samme etter første introduksjonsvideoen, men jeg syntes faktisk første episode var utrolig hyggelig! Det var faktisk ekte og morsomt, så ble faktisk veldig positivt overrasket over den! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Myflower

Andre som tenker over hvor mange "knasende nøtter" man kan ha til mellommåltid, hvor "crispy" luften er nå på høsten, og hvordan man bare "bobler over" av forventning til tiden fremover nå? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre som tenker over hvor mange "knasende nøtter" man kan ha til mellommåltid, hvor "crispy" luften er nå på høsten, og hvordan man bare "bobler over" av forventning til tiden fremover nå? 

Og hvor mange "chunky knits" man trenger?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre som tenker over hvor mange "knasende nøtter" man kan ha til mellommåltid, hvor "crispy" luften er nå på høsten, og hvordan man bare "bobler over" av forventning til tiden fremover nå? 

:laugh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myflower

Og hvor TIDLIG man er oppe når man "spratt opp klokken syv" for å REKKE å trene før den nyydelige soloppgangen, og den travle dagen som inneholder å treffe en venninne man aaaldri rekker å møte på en kaffe (kullsvart, selvfølgelig) og deretter en middag og kanskje et par glass vin. Travel dag, må beklage at man ikke rekker å oppdatere flere ganger den dagen altså! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hvor TIDLIG man er oppe når man "spratt opp klokken syv" for å REKKE å trene før den nyydelige soloppgangen, og den travle dagen som inneholder å treffe en venninne man aaaldri rekker å møte på en kaffe (kullsvart, selvfølgelig) og deretter en middag og kanskje et par glass vin. Travel dag, må beklage at man ikke rekker å oppdatere flere ganger den dagen altså! 

Det verste er at det der er innholdet på bloggen flere dager i uka.. DEN DEILIGE HØSTEN OG DE TRAVLE DAGENE FULLE AV VENNINNEKOS, FAMILIEKOS OG HUNDEKOS. Hoho, så mye å gjøre at hun ikke hadde tid til å studere engang. Jeg begynte å lese bloggen til Eirin da hun var i New York, siden jeg også bodde i New York da, men da var hun jo mye mer personlig. Greit hvis hun ikke ønsker den nye kjæresten på bloggen f.eks, men går jo an å skrive om noe litt mer personlig enn årstiden og mellommåltider liksom. Med en dash av nye plagg til flere tusen hver uke.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Myflower

Jeg gjør ikke narr av henne. 

Jeg gjør narr av hele bloggverdenen, hvor alt skal se så uforskamma perfekt ut hele tiden at det bare blir krampaktig og patetisk. Og veldig gøy, i følge meg selv :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også elsket bloggen hennes før. Nå synes jeg dessverre at den har blitt utrolig kjedelig. Jeg synes ikke den er inspirerende lenger, kjedelige, upersonlige bilder og kjedelig tekst. Dumt :-/ 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns bloggen hennes har blitt dørgende kjedelig. Hun poster 3-4 bilder av en helt hverdagslig ting (les rosebud salve, en lue, et lys, en kurv og noen gensere) og lager et innlegg om det. For meg så inspirerer det svært lite. Hun var flink før og en sjelden gang glimter hun til fremdeles, men det er langt mellom gangene jeg blir inspirert av henne nå. Jeg kommer nok til å slette bloggen fra Bloglovin kontoen min en gang før nyttår om hun fortsetter i dette sporet. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...