Gå til innhold

Utradisjonelt i Tromsø


PrincessConsuela

Anbefalte innlegg

Har sett på diverse hoteller i Tromsø, men kjenner at jeg virkelig ikke har lyst å ha hotellbryllup. Er det noen som kjenner til spennende lokaler som har plass til 50-80 gjester (kan også være utenfor Tromsø, men helst ikke mer enn 1 times kjøring)? Så langt har vi sett på hoteller og Skihytta på øya. Vi har også sjekket ut Villmarkssenteret, men er usikker på om jeg vil ha middag med små barn 10 meter fra en stor hundegård :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det blir litt for langt å kjøre for de som ikke vil overnatte.

Men nå har jeg funnet ut at Hella kan brukes! Det er jo perfekt :) Noen som vet hvor mange gjester som får plass der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har sett på diverse hoteller i Tromsø, men kjenner at jeg virkelig ikke har lyst å ha hotellbryllup. Er det noen som kjenner til spennende lokaler som har plass til 50-80 gjester (kan også være utenfor Tromsø, men helst ikke mer enn 1 times kjøring)? Så langt har vi sett på hoteller og Skihytta på øya. Vi har også sjekket ut Villmarkssenteret, men er usikker på om jeg vil ha middag med små barn 10 meter fra en stor hundegård :bond:

Vet ikke om det er det du mener med Skistua, men tamlig langt nord i det store skog/friområdet på selve Tromsøya så ligger det en praktfull trebygning, som hvis jeg husker rett (fra hva jeg ble fortalt da jeg var der) tidligere hadde vært utfartsted/serveringssted. Men nå kun ble brukt til lukkede arrangementer. Flott og skjermet belligenhet i skogen, dog veldig kort vei til vei og bebyggelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi har sett på Skihytta også og det er en super plass! Men den drives av ett av hotellene, så vi hadde nok vært mer interessert om prisen var greiere :)

 

Nå har vi forøvrig snakket med Hella også, og det viser seg at Hellastua ikke kan bookes i helgene og at Bryggeloftet kun har mulighet for koldbord..

Sjekket ut Sommarøy også, men det er ikke mulig prismessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi har sett på Skihytta også og det er en super plass! Men den drives av ett av hotellene, så vi hadde nok vært mer interessert om prisen var greiere :)

 

Nå har vi forøvrig snakket med Hella også, og det viser seg at Hellastua ikke kan bookes i helgene og at Bryggeloftet kun har mulighet for koldbord..

Sjekket ut Sommarøy også, men det er ikke mulig prismessig.

Hva med toppen av fjellheisen, da jeg var med jobben på tur til Tromsø spiste vi middag ene kvelden der oppe. Leide lokale, og heis tur retur og god mat og flott utsikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med Løkta? Vet at biltrend i Tromsdalen leier ut lokaler. Så har du skihytta ved templarheimen. TUIL-arena.

Fjellheisen er et supert forslag.

Anonymous poster hash: 70bec...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...