Gå til innhold

Hvordan ser stuebordet ditt ut..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et avlangt Ikea Stockholm-bord (den gamle modellen, ikke den nye stygge) med følgende på topp:

 

skolebøker

leppepomade

sminkespeil

notatbok

tommestokk

husnøkler

en skål med moccabønner

presskasse

lokket til en rømmeboks

 

Hm. Må rydde litt, ja.



Anonymous poster hash: 1b8f6...de9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Løper, en vase med roser, et stort fat med kubbelys, en lysestake og litt kongler. Både jeg og samboer liker å ha det ryddig, så mat og tallerkener ryddes raskt vekk. Men fjernkontroller (3-4 stk, den som fikser sånn at man bare trenger en blir rik!) og snusboks havner fort der om vi sitter og ser tv..

Anonymous poster hash: 3ccc6...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Løper, en vase med roser, et stort fat med kubbelys, en lysestake og litt kongler. Både jeg og samboer liker å ha det ryddig, så mat og tallerkener ryddes raskt vekk. Men fjernkontroller (3-4 stk, den som fikser sånn at man bare trenger en blir rik!) og snusboks havner fort der om vi sitter og ser tv..

Anonymous poster hash: 3ccc6...965

Ikke så rik kanskje? Det finnes utallige med universalkontroller man kan kjøpe på diverse butikker som f.eks Elkjøp, Expert osv

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bordet har brunbeiset overflate og hvite kraftige, solide ben. Nytt i fjor.

På bordet er det pyntet med en hvit håndlaget duk, et pyntebrett med stener, perler, blomster og to stk kubbelys. Bordet pleier å være ryddig, men nå er det en vannflaske, et vannglass, en kaffekopp, tre fjernkontroller, en ipad, et magasin, to betalte regninger, en vaktliste, et ark som beskriver de forskjellige vaktene, en kortholder til mobil, to snusbokser, en penn, to øredobber, og to glassbrikker (bordskånere).

Anonymous poster hash: 22038...0ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omsider fått et lyst eikebord! Ligger for øyeblikket en telefon, en ipad, en bok og noen ledninger på den. Ooooooog en tallerken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 10 måneder senere...

Her ligger det aviser etter igår som kastes idag, en soloflaske,et par briller,tlf og denne lap`toppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Leksvik bord fra IKEA som har en løper tre kubbelys og 4 tlysestaker og 2 fjernkontroller på til vanlig. akkurat nå er det et par DVD filmer, et glass og en kopp, en flaske Cola et fat med amerikanske pannekaker, et tomt fat og ei krukke med sukker i tillegg. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Plukker opp tråden igjen her: Mitt er det mye rart på nå, 8 bøker, ei dåpsgave som jeg skal gravere inn et navn på, ei blomsterpotte, avis og kubbelys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, rotete stuebord her... :) En spisebrikke, to glassbrikker til å sette glasset sitt på, tre fjernkontroller, to bøker, fem-seks dvd'er eller blue rayer, ett drikkeglass, en penn og en huskelapp og til sist to telysholdere i grønt.

Ja, det ER mulig å se bordplata fremdeles :- ) Bordet er forøvrig et isala rundt stuebord i hvitt fra ikea.

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stockholm Ikea med mye rot på. 

2 fotoapparat

3 kopper

veldig mange papirer som er under sortering

briller

6 penner

yoghurtbeger

Ifa-eske

postit-blokk

7 glassbrikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt or mye rot oppå mitt:

 

En stor boks med lego.

En skjorte som er mannen sin.

Passet til mannen.

Tallerken og bestikk fra lunsjen min som jeg hadde nå nettopp.

En god bunke med bøker og filmer.

Dominospill.

Bursdagskort.

Poseklemme.

Diverse ark.

En lader-sak.

Konsoll til XBOX.

Kulepenn.

Notatblokk.

 

Jeg liker egentlig slike tråder som dette. De gir meg et spark i baken til å rydde mer.

 

Anonymkode: 0ceaf...102

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg liker egentlig slike tråder som dette. De gir meg et spark i baken til å rydde mer.

 

Anonymkode: 0ceaf...102

Så sant, har ryddet jeg nå :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde dette var en tråd om hvordan stuebordene faktisk ser ut.. ikke om hva som ligger oppå. Skuffende.

Anonymkode: 5ce2e...021

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trodde dette var en tråd om hvordan stuebordene faktisk ser ut.. ikke om hva som ligger oppå. Skuffende.

Anonymkode: 5ce2e...021

Synd det er forbud mot å opprette en egen tråd om hva slags stuebord folk har...

:ironi: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MapleSirup skrev:

Synd det er forbud mot å opprette en egen tråd om hva slags stuebord folk har...

:ironi: 

:laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...