Gå til innhold

Norske Talenter 2015


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg liker Patrick veldig godt, håper han vinner norske talenter

men det er alt for mange som synger som er med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem skal se på nå?

 

Jeg syns det er rart at det bare er 8 episoder denne sesongen...

jeg syns 8 episoder er mer enn nok. Så det idag. Makan til freakshow skal man lete lenge etter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

Han som sang om mora si på tirsdag var den beste. Sterkt. 

Jeg har en sterk følelse av at han vil vinne hele konkurransen :)

 

 

8 episoder er en vits. Det kan umulig være så lite...

Jeg tror jeg har tatt feil med dette :P Siden de viser 4 episoder i uka så er det åpenbart auditiion rundene og så kommer det flere episoder hvor de er topp 10, eller 12. Jeg husker ikke helt :P:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suleman Malik

 

Jeg kan ikke å ha hørt om han før nå :P Det står at han vant Norske Talenter i 2009 :)

Stemmer det. Han er en av medlemmene fra dansegruppa Quick crew. Sjekk de ut på youtube.

Anonymous poster hash: f411d...d4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du?

 

Jeg mener at nivået i Norske Talenter er uhyggelig lavt. Folk som knapt hadde mottatt applaus om det de presenterer hadde vært en del av en russerevy går faktisk videre. Det er latterlig.

 

Grunnen er at Norge ikke er stort nok til å kunne ha talenter nok til et sånt program år etter år.

Anonymous poster hash: 45eb1...dfb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

 

Jeg mener at nivået i Norske Talenter er uhyggelig lavt. Folk som knapt hadde mottatt applaus om det de presenterer hadde vært en del av en russerevy går faktisk videre. Det er latterlig.

 

Grunnen er at Norge ikke er stort nok til å kunne ha talenter nok til et sånt program år etter år.

Anonymous poster hash: 45eb1...dfb

 

Det er din mening, jeg syns det er mange flotte talenter :) Jeg liker ikke de utelandske versjonene, de gjør så mange ubehagelige stunts der. Som han som skulle stupe fra et brett og nedi et lite badebasseng og han som stakk sverd nedi halsen sin og ut igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

Nei :( Var det noke minneverdig?

De viser alle episodene i reprise nå så da har du en sjanse til å se episoda du gikk glipp av :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Belle âme

De viser alle episodene i reprise nå så da har du en sjanse til å se episoda du gikk glipp av :)

Haha, litt for seint kanskje...Takk likevel ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg at han Suleman må ta over showet og framføre en voldsom koreografi av en dans hver gang han skal trykke på den jævla knappen :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Har du sett den allerede? :)

Nei, gjekk glipp av denne også. Meeeeen det er vel på igjen i kveld? Da SKAL eg sjå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...