Gå til innhold

Ny sylinder/lås til postkasse


MiniMjau

Anbefalte innlegg

Låsen/sylinderen i postkassa mi gikk fløyten igår. Noen som vet hvor jeg kan få tak i ny? Må dette taes via Posten/postbudet? Hva koster dette?

Bor i blokk i Oslo, hvor postmannen låser seg inn og låser opp toppen på postkassene med egen nøkkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Dersom det er låsen du bruker som er i stykker kan du kjøpe ny sylinder selv. Vet i hvert fall at det er en TrioVing-butikk i Vibes gate (vinkelrett på Bogstadveien) som sikkert kan hjelpe deg.

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Forresten; er det systemnøkler du har? Altså, kun en nøkkel som går til utgangsdør, din inngangsdør, postkasse osv. Da får du ikke ordnet dette på egenhånd, men må ta kontakt med styret der du bor slik at de får ordnet det.

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke systemnøkkel. Snakket med Låsmester 1. De tar 1850,- for å komme å bytte lås!!!

:evil: :o :evil: :o :evil: :o

skal prøve å mekke selv jeg...hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det var en kriminell pris!! :o

Har du sjekket prisen på selve sylinderen flere steder? Det må da være mulig å skifte den selv.

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men problemet er at jeg får ikke låst postkassa opp! Den er smekket igjen og låsen er ødelagt. Må vente på postmannen på lørdag, slik at jeg kan komme inn i postkassen fra "topplokket" som postmannen åpner når han skal legge nedi post til oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Status: Måtte omtrent true postmannen til å lirke opp døra fra innsiden. Men han hadde ikke lov til å gi meg posten, så den måtte han levere på det lokale postkkontoret, slik at jeg kunne få den utlevert der.

Artigt.

Men nå sparer jeg ihvertfall en formue for den låsesmeden.

:-)

Nå skal jeg kjøpe og installere lås selv!!! *mekke*mekke* :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...