Gå til innhold

sexavhengi kvinne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Jeg ble kontaktet av en såkalt moden kvinne på 40 pluss her på kg etter at jeg skrev noe om seksuelle ønsker  under nick. Denne "kvinnen" som er bosatt i en stor by på vestlandet var veldig ivrig på at jeg skulle kontakte henne på privaten, sendte meg bilder på pm med både pupper og ansikt, slik at det ikke var tvil om at det var henne. Jeg googlet henne selvfølgelig, og både navn, adresse og yrke stemte.  Vi møttes på kafe og hun la ikke fingrene imellom hva hun ønsket. Vi begynte å møtes hjemme hos hverandre og hun var umettelig. Men hun poengterte stadig at hun kun skulle ha sexen. En dag sto laptopen åpen og jeg fikk se at hun hadde kontakt med 5 andre menn på kg! Selvfølgelig valgte jeg å lese kommunikasjonen og jeg fikk meg bakoversveis! Der var det full pakke med flere menn fra andre storbyer i Norge og England!

 

 

Dette ble i overkant mye for meg og jeg takket for meg og gikk og denne normalt utseende lille kvinnen har i ettertid mast hver gang hun så meg på byen. Hun så så uskyldig ut, og ikke den typen jeg ville trodd holdt på slik som dette. Der tok jeg virkelig feil av henne, og jeg har alltid vært en menneskekjenner. 

Anonymous poster hash: 67e40...c2f

 

Herregud.Er da forskjell på å ha god sexlyst og på å være fullstendig ute av kontroll og umoralsk...

Det ene utelukker ikke det andre.Går an å ha god sexlyst samtidig som man har god sexual moral.

Je jeg har god sexlyst.Men kunne aldri aldri holdt på-slk hun dama der...gjør.

Anonymous poster hash: ad76f...612

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor naiv er du? Eller bare trolling.

Vi hadde en avtale om esklusivitet.

Det pjattet ditt kan du servere deg selv.

Anonymous poster hash: 67e40...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor mener du at du er sex avhengig?

Mener du at du har høy libido? Altså at du er kåt ofte og lenge?

At du blir kåt "for ingenting"?

Eller føler du at du må ligge med noen hele tiden?

Det er noe som heter PGAD også... persisten genital arousal disorder, er visst mye vanligere enn man først trodde, da en del damer de siste årene har stått frem i media om det. Da er kjønnsorganet kåt hele tiden uten at sinnet er det også. For de fleste av dette er det faktisk et stort problem, selv om de fleste menn syns det høres enten sexy eller komisk ut, eller nekter å tro på det.

I gamle dager kalte man det bare nymfoman.

Men altså, opplever du kåtheten din som tidvis problematisk? Forstyrrer det andre områder av livet? Kan det distrahere jobb, familie, praktiske ting, osv?

Eller er det bare en glede og at frustrasjonen går på at du ikke har noen å ta ut "avhengigheten" din med akkurat nå?

 


Anonymous poster hash: 01e17...fea



Anonymous poster hash: 01e17...fea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg ble kontaktet av en såkalt moden kvinne på 40 pluss her på kg etter at jeg skrev noe om seksuelle ønsker  under nick. Denne "kvinnen" som er bosatt i en stor by på vestlandet var veldig ivrig på at jeg skulle kontakte henne på privaten, sendte meg bilder på pm med både pupper og ansikt, slik at det ikke var tvil om at det var henne. Jeg googlet henne selvfølgelig, og både navn, adresse og yrke stemte.  Vi møttes på kafe og hun la ikke fingrene imellom hva hun ønsket. Vi begynte å møtes hjemme hos hverandre og hun var umettelig. Men hun poengterte stadig at hun kun skulle ha sexen. En dag sto laptopen åpen og jeg fikk se at hun hadde kontakt med 5 andre menn på kg! Selvfølgelig valgte jeg å lese kommunikasjonen og jeg fikk meg bakoversveis! Der var det full pakke med flere menn fra andre storbyer i Norge og England!

 

 

Dette ble i overkant mye for meg og jeg takket for meg og gikk og denne normalt utseende lille kvinnen har i ettertid mast hver gang hun så meg på byen. Hun så så uskyldig ut, og ikke den typen jeg ville trodd holdt på slik som dette. Der tok jeg virkelig feil av henne, og jeg har alltid vært en menneskekjenner. 

Anonymous poster hash: 67e40...c2f

 

Og der kom mannen i deg fram. Tydelig at menn er eiesyke og ønsker å ha en kvinne for seg. Ble du redd for konkurransen eller takler du ikke seksuelt frigjorte kvinner? 

Anonymous poster hash: f2753...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

 

Herregud.Er da forskjell på å ha god sexlyst og på å være fullstendig ute av kontroll og umoralsk...

Det ene utelukker ikke det andre.Går an å ha god sexlyst samtidig som man har god sexual moral.

Je jeg har god sexlyst.Men kunne aldri aldri holdt på-slk hun dama der...gjør.

Anonymous poster hash: ad76f...612

 

Hva er umoralsk med å avtale sex med menn? Om det er 1, 5 eller 10 stykker er da samme faen. Det er jo kun knulling som står på menyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvorfor mener du at du er sex avhengig?

Mener du at du har høy libido? Altså at du er kåt ofte og lenge?

At du blir kåt "for ingenting"?

Eller føler du at du må ligge med noen hele tiden?

Det er noe som heter PGAD også... persisten genital arousal disorder, er visst mye vanligere enn man først trodde, da en del damer de siste årene har stått frem i media om det. Da er kjønnsorganet kåt hele tiden uten at sinnet er det også. For de fleste av dette er det faktisk et stort problem, selv om de fleste menn syns det høres enten sexy eller komisk ut, eller nekter å tro på det.

I gamle dager kalte man det bare nymfoman.

Men altså, opplever du kåtheten din som tidvis problematisk? Forstyrrer det andre områder av livet? Kan det distrahere jobb, familie, praktiske ting, osv?

Eller er det bare en glede og at frustrasjonen går på at du ikke har noen å ta ut "avhengigheten" din med akkurat nå?

 

Anonymous poster hash: 01e17...fea

Anonymous poster hash: 01e17...fea

 

Ja jeg kan bli kåt,uten at hodet er tennt eller tenker på noe sexuelt.

Frustrasjonen er vell at jeg er singel og har ingen å ta det ut på...Ellers er det ikke noe problem.

Men klart det kan virke distraherende,noen ganger.Men det er vel normalt.

 

Anonymous poster hash: ad76f...612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Ja jeg kan bli kåt,uten at hodet er tennt eller tenker på noe sexuelt.

Frustrasjonen er vell at jeg er singel og har ingen å ta det ut på...Ellers er det ikke noe problem.

Men klart det kan virke distraherende,noen ganger.Men det er vel normalt.

 

Anonymous poster hash: ad76f...612

 

Nei jeg ligger ikke med hvem som helst....onani er en fin ting.Da trenger man ikke gjøre noe,man senere,kan angre på...

Anonymous poster hash: ad76f...612

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

det er den mest utbredte myten i samfunnet i dag. kvinner har større sexlyst og behov for sex enn menn.

Anonymous poster hash: 4626e...cf2

 

Det er ikke en myte, det er fakta

Anonymous poster hash: 40c00...c31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

det er den mest utbredte myten i samfunnet i dag. kvinner har større sexlyst og behov for sex enn menn.

Anonymous poster hash: 4626e...cf2

 

 

Hvilken stein er det du lever under?

 

Sammenlikn disse to forumkategoriene:

 

http://www.nakenprat.com/gutt-soker-jente/

 

http://www.nakenprat.com/jente-soker-gutt/

 

Hva viser det deg?

 

Det er helt utrolig hvor mye folk kan få seg til å lyve for seg selv og andre bare for at det skal passe inn i deres ideologiske verdens syn...

 

Anonymous poster hash: 60d5f...19a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvilken stein er det du lever under?

 

Sammenlikn disse to forumkategoriene:

 

Anonymous poster hash: 60d5f...19a

 

 

?

 

Dette viser jo bare hvem som er mest interessert i tilfeldig sex, og det er menn.

 

Kvinner derimot har større lyst når vi snakker kvalitetssex i parforhold, men sliter mer meg å finne stabile forhold, bla pga alle mennene som er primært ute etter tilfeldig sex. 

Anonymous poster hash: 56444...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja jeg kan bli kåt,uten at hodet er tennt eller tenker på noe sexuelt.

Frustrasjonen er vell at jeg er singel og har ingen å ta det ut på...Ellers er det ikke noe problem.

Men klart det kan virke distraherende,noen ganger.Men det er vel normalt.

 

Anonymous poster hash: ad76f...612

 

Tja, hva er normalt? Alt er vel normalt. Men kan høres ut som du har PGAD. Bare at de fleste som har det opplever det som et problem. De kan komme flere ganger for dagen, selv uten å ville det. Hvis kroppen er kåt og hodet følger etter, har du jo egentlig ikke styringen ;)

Har du lett for å orgasme? Og hvor lenge har du hatt det slik. Beklager hvis du føler jeg graver, men jeg synes det er interessant å vite mest mulig om libido, sexdrift, etc og hvordan det forholder seg for ulike.

Endret av nymano
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare onanere? Funker ikke det? Mange som får bedre orgasmer alene enn med partner.

 

Tja, hva er normalt? Alt er vel normalt. Men kan høres ut som du har PGAD. Bare at de fleste som har det opplever det som et problem. De kan komme flere ganger for dagen, selv uten å ville det. Hvis kroppen er kåt og hodet følger etter, har du jo egentlig ikke styringen ;)

Har du lett for å orgasme? Og hvor lenge har du hatt det slik. Beklager hvis du føler jeg graver, men jeg synes det er interessant å vite mest mulig om libido, sexdrift, etc og hvordan det forholder seg for ulike.

 



Anonymous poster hash: 3d645...a43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare onanere? Funker ikke det? Mange som får bedre orgasmer alene enn med partner.
 

 

Hvorfor ikke bare onanere? Funker ikke det? Mange som får bedre orgasmer alene enn med partner.

 

 


Anonymous poster hash: 3d645...a43

 

 

 

Ja jeg kan bli kåt,uten at hodet er tennt eller tenker på noe sexuelt.

Frustrasjonen er vell at jeg er singel og har ingen å ta det ut på...Ellers er det ikke noe problem.
Men klart det kan virke distraherende,noen ganger.Men det er vel normalt.
 


Anonymous poster hash: ad76f...612

 

 


Anonymous poster hash: 3d645...a43



Anonymous poster hash: 3d645...a43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

 

Ja jeg er sex-avhengi Og denne sommeren gjør meg bare ekstra het...

Har lyst å springe ut å "angripe" en sexy deilig mann nå.Råflærte og lokke han til sengs...Så ut på byen å finne drømme-elskeren..håper jeg finner han i helgen : )Orker ikke vente lengre nå....bare drømmer om en mann med stor M.....

Flere som er extra kåte nå på sommeren?

Anonymous poster hash: ad76f...612

 

Update? Hvordan gikk det? Overlevde du sommeren :danse:

Anonymous poster hash: 3d645...a43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
Den 16.7.2015 at 21.20, AnonymBruker skrev:

Jo.Jeg er vakker..er jo derfor,jeg tenker slik...

Jeg lever ikke for å poppe ut unger....men for å nyte livet : )Og menn : )

 

Anonymous poster hash: ad76f...612

Den dagen du popper ut unger vil du oppdage at:

Du er fortsatt like kåt ;)

Anonymkode: c7788...595

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 16.7.2015 at 21.30, AnonymBruker skrev:

Problemet er at de vakre jentene,er sjelden eller aldri singel....

Derfor møter du aldri en vakker kvinne-som er slik.De er allerede i forhold-og får NOK PIKK.....

Men jeg er da for første gang singel i mitt voksne liv...og kjenner jeg blir gal av å ikke bli pult regelmessig...er jo det-jeg er vant til.Så nå må jeg bare springe ut på byen-og jakte på en ny mann/elsker...for holder ikke ut singel-tilværelsen mer....

 

Anonymous poster hash: ad76f...612

For første gang singel? Hvor gammel er du og hvor mange har du hatt?

Anonymkode: c7788...595

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...