Gå til innhold

Beste sminkekoster?


Nightigale

Anbefalte innlegg

Kjør på med tips om hva som er de beste sminkekostene, dvs eksempelvis merke! ;) gjerne for middels budsjett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sigma

RT

Zoeva

Morphie

Anonymous poster hash: 4cfe5...1a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Real Thecnique skuffet meg i forhold til hvor utrolig mye bra jeg har hørt om de, holder en knapp på de fra The Body Shop, børstene er tette og utrolig myke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er en bra og dårlig sminkekost?

 

Det merker man når man bruker dem... Gode sminkekoster er laget av bedre materialer, har tettere børstehår og er myke etter min mening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Den 17.6.2015 at 23.38, urenluren skrev:

 

Det merker man når man bruker dem... Gode sminkekoster er laget av bedre materialer, har tettere børstehår og er myke etter min mening. 

I utgangspunktet enig med urenluren. Men endte med å kjøpe fra Kicks, av praktiske årsaker, og må innrømme at jeg selv nesten syns H&M sine er like bra - Kicks sine er så myke at jeg føler jeg ikke har kontroll :P Vet dette nesten er å banne i kirka, men det er min erfaring i alle fall... Men jeg er absolutt ikke noen sminkeekspert. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine Sigma og Real Techniques støver bort til fordel for Zoeva - jeg kommer aldri til å returnere :)

Anonymkode: 21789...729

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte nylig å bruke morphe :-) ble meget imponert :-) eneste som er kjipt er prisen på frakten ... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har utrolig nok bedre erfaring med disse jalla børstene kjøpt på sheinside enn hva jeg har med M.A.C børster. 

Jeg bruker i hovedsak bare de minste og største børstene, og her har de store vært sammenlignbar med børster til 7 ganger prisen fra Chanel. Jeg skjønner det ikke helt selv, men det er min opplevelse. De er fløyelsmyke og tette men alikevel med god fleksibilitet. 

Har også handlet mine M.A.C koster fra en autorisert forhandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...