Gå til innhold

.


maskineple

Anbefalte innlegg

.

Endret av maskineple
Vil slette mine gamle innlegg, da jeg ikke nødvendigvis føler det samme nå.
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det ikke før han sitter på flyet tilbake til hjemlandet.

Anonymous poster hash: 810a2...bc4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode nyheter :) Nå er det bare å sette ham og de som fikk opphold på falskt grunnlag på flyet raskest mulig!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode nyheter :) Nå er det bare å sette ham og de som fikk opphold på falskt grunnlag på flyet raskest mulig!

Et par dusin asylbarn går sikkert fint. Dem er jo harmløse.

Det er slike folk som dette som bør bli ødelagt. Dette er jo GULLVERDT denne vg Artikkelen;

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/asyl-debatten/khalid-ahmed-blir-kastet-ut-av-norge/a/23367852/

Og det beste av absolutt alt! Han er AP politiker :skratte: det eneste som kunne toppet dette hadde vært om det var flere, eller om han var SV politiker.

Endret av kjærligbåttur
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott få denne løgnhalsen ut av landet så fort som mulig. Han har ingen ting her å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jean Valjean

Så er Krekar blitt kastet ut enda

Han son skulle ut etter......hva var det 30 dager ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så er Krekar blitt kastet ut enda

Han son skulle ut etter......hva var det 30 dager ?

Ikke fått med deg at Stortinget ikke ønsker og følge FrP sin politikk om og utfordre disse menneskerettighetene? Ditt forsøk vitner om dårlig politisk forståelse. Så prøv igjen om du ønsker å hetse FrP. Det er AP, SV, H, V, KrF og SP som fortsatt ønsker Krekar her i landet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lønner seg ikkje å lyge. Eg syns det er flott at han vert utsendt.

"Men stakkaren mista jo broren på Utøya" Ja? Som om det er grunnlag for opphaldstillating.



Anonymous poster hash: 4936f...096
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lønner seg ikkje å lyge. Eg syns det er flott at han vert utsendt.

"Men stakkaren mista jo broren på Utøya" Ja? Som om det er grunnlag for opphaldstillating.

Anonymous poster hash: 4936f...096

Jo, det lønner seg å lyve hvis man er asylsøker som har eller har fått barn som brukes som ankerbarn. Føleri, tårer og snørr fra førstesiden av hver avis ... Og vips, glemmer man et det er snakk om løgnere som burde reist ut av landet for leeenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Khalid Ahmedd sier selv at han skal komme tilbake til Norge.

Sitat:

HA lykkes ikke å komme i kontakt med Khalid Ahmed i går, men han har lest h-a.no og har lagt følgende kommentar på Facebook:

- Jeg sier tusen takk til alle dere som viser sympati for meg og ble irritert av disse andre som bare går til NAV til sine hverdagsbrød.
Jeg har stolthet, dro selv med storhet og ære, og skal komme tilbake til Norge om dere vil eller ikke .. Jeg kommer tilbake med storhet og ære.

- See more at: http://www.h-a.no/nyheter/--han-forholdt--seg-lojalt-til-utvisningsvedtaket#sthash.7Ig2r8jC.dpuf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dere sagt det samme hvis det var en dere kjente godt, og muligens var en god venn av dere?



Anonymous poster hash: 373d4...a15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde dere sagt det samme hvis det var en dere kjente godt, og muligens var en god venn av dere?

Anonymous poster hash: 373d4...a15

Jeg har ingen gode venner som lyver for å få opphold i Norge.

Men, det er meg det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen gode venner som lyver for å få opphold i Norge.

Men, det er meg det!

Mulig du ikke har det. Men tenk deg den tanken. Det er en venn som du har kjent lenge, uten å vite at han egentlig løy for å komme til landet. Han går ikke rundt å forteller det til alle. Plutselig en dag står det i media. Det er første gang du får greie på at han egentlig løy. Ville du hatt de samme holdningene som du viser her?

Anonymous poster hash: 373d4...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig du ikke har det. Men tenk deg den tanken. Det er en venn som du har kjent lenge, uten å vite at han egentlig løy for å komme til landet. Han går ikke rundt å forteller det til alle. Plutselig en dag står det i media. Det er første gang du får greie på at han egentlig løy. Ville du hatt de samme holdningene som du viser her?

Anonymous poster hash: 373d4...a15

En venn, en god venn, som ikke forteller meg - uoppfordret - at han har løyet seg til opphold, vil jeg ikke lenger betrakte som en venn.

Det ligger i vennskap, som er noe mye mer enn kameratskap, at man er hverandres fortrolige.

Så, ja - jeg ville ha de samme holdningene.

Jeg ville også ha hatt stor sorg over å miste en venn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde dere sagt det samme hvis det var en dere kjente godt, og muligens var en god venn av dere?

Anonymous poster hash: 373d4...a15

Klart det er lett å bli følelsesmessig engasjert dersom man kjenner ham. Det er mange som blir det uten engang å ha møtt ham. Det forandrer likevel ikke på det faktum at vi gir oss selv store problemer fremover om vi belønner asylsøkere for det å lyve godt og lenge nok. Det er titusener av folk i større fare enn Khalid Ahmed som løp har vært ærlige, fått avslag og blitt sendt tilbake igjen. Så får man vite at bare de hadde vært sleipere og spilt med helt egne regler, da hadde de fort fått lov til å bli likevel.

Selvsagt er ikke Khalid Ahmed (eller Benjamin Ahmed Taleb, om du vil) i seg selv en trussel for alt som er trygt og godt i dette landet, det tror vel ingen. Men hans løgn og bedrag overfor myndighetene kan ikke premieres med et langt mer behagelig utfall for ham enn for de som har vært ærlige og redelige og blitt sendt ut. Jeg skjønner at vennene hans kan mene at han bør få bli, det er kjipt om vennen din blir sendt ut, men det betyr da ikke at de skal få gehør.

For poenget er ikke om han har venner som vil ha ham her, det blir bare å spille på folks følelser på bekostning av deres fornuft. Det å gi ham opphold ville vært å signalisere at det faktisk lønner seg å lyve og pisse på hele det prinsipielle grunnlaget for asylinstituttet (nemlig beskyttelse for de som trenger beskyttelse, ikke opphold til de som har mange venner) bare du gjør det grundig nok. Det er det som er kjernen. Ikke om bostedsadressen til én mann fra Djibouti er forskjellen på et godt Norge og et helvete på jord. Det er det naturligvis ikke.

Anonymous poster hash: 75366...185

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For poenget er ikke om han har venner som vil ha ham her, det blir bare å spille på folks følelser på bekostning av deres fornuft. Det å gi ham opphold ville vært å signalisere at det faktisk lønner seg å lyve og pisse på hele det prinsipielle grunnlaget for asylinstituttet (nemlig beskyttelse for de som trenger beskyttelse, ikke opphold til de som har mange venner) bare du gjør det grundig nok. Det er det som er kjernen. Ikke om bostedsadressen til én mann fra Djibouti er forskjellen på et godt Norge og et helvete på jord. Det er det naturligvis ikke.

Anonymous poster hash: 75366...185

THIS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For poenget er ikke om han har venner som vil ha ham her, det blir bare å spille på folks følelser på bekostning av deres fornuft. Det å gi ham opphold ville vært å signalisere at det faktisk lønner seg å lyve og pisse på hele det prinsipielle grunnlaget for asylinstituttet (nemlig beskyttelse for de som trenger beskyttelse, ikke opphold til de som har mange venner) bare du gjør det grundig nok. Det er det som er kjernen. Ikke om bostedsadressen til én mann fra Djibouti er forskjellen på et godt Norge og et helvete på jord. Det er det naturligvis ikke.

Anonymous poster hash: 75366...185

Bra skrevet, men i dag pisset Krf og Venstre på hele det prinsipielle grunnlaget for asylinstitututtet med denne avtalen de presset seg fram til. Nå løgner det seg å lyve og være returnekter så lenge du har barn å fronte saken din i media.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit å mene at man bør være konsekvent. Men da gjelder å virkelig være det også. Hvorfor fikk Madina Salamova som gikk under aliaset Maria Amelie opphold når han ikke får det? Hun var minst like ille som han, og da burde norske myndigheter reagert og sendt henne ut av landet også. Det er ikke noen unskyldning å la henne få bli heller, spør du meg. Hvis du sammenligner disse to tilfellene, kan det fort oppfattes som urettferdig. Den ene løgnhalsen får bli og blir hyllet mens den andre blir sendt på huet og ræva ut av landet med stor forakt og fordømmelse fra det norske folk. Hvor er logikken? Hun kunne like gjerne ha meldt seg som dere mener alle andre brude gjort.



Anonymous poster hash: 373d4...a15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...