Gå til innhold

KA


Hege899

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest engangstilfelle

Må være ekstra ille når hun ikke kan se bort ifra at kommentaren faktisk kan komme fra en i samme bransje/bloggerkollega/en som var på UI kick off-greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar Kristina! 😢 Fikk skikkelig vondt av henne i vidoen, fy fader. At folk kan være så grusomme! Om hun så hadde vært kjempetjukk, hvilken rett gir det folk å kommentere det på den måten? Hva godt skulle det gjøre?? Ikke bare å kommentere det, men å faktisk skrive at hun og mange andre har diskutert dette bak ryggen hennes. Hun går virkelig inn for å såre Kristina, og det er virkelig sykt. Forferdelig menneske.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes virkelig synd på Kristina i dag. Jeg har vært innom bloggen hennes jevnlig helt siden hun startet opp, og herlighet for ei flott jente det virker som hun er. Jeg synes hun er kjempeflink som trener, og jeg synes det er fint at hun viser at det går an å kose seg litt innimellom også. Hun virker som en sunn og fornuftig blogger, og jeg håper hun klarer å komme seg etter den kommentaren - sånt fortjener hun ikke. 

Kristina, hvis du leser her: Jeg heier på deg <3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina er helt NYDELIG, og hun ser sunn og frisk ut. Folk kan være helt grusomme, og det er så SLEMT å gå på folk på denne måten. Særlig måten kommentaren er skrevet på. Det er en person som ikke klarer å dy seg, og bare må skrive noe stygt. Stygt og usant. Men ved å si at "vi har alle sett det og vi alle prater om deg bak ryggen din" føles det så mye større, og selvfølgelig går det rett i usikkerheten de fleste har i seg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, Scherbatsky skrev:

Kristina er helt NYDELIG, og hun ser sunn og frisk ut. Folk kan være helt grusomme, og det er så SLEMT å gå på folk på denne måten. Særlig måten kommentaren er skrevet på. Det er en person som ikke klarer å dy seg, og bare må skrive noe stygt. Stygt og usant. Men ved å si at "vi har alle sett det og vi alle prater om deg bak ryggen din" føles det så mye større, og selvfølgelig går det rett i usikkerheten de fleste har i seg.

Enig. Utrolig dårlig gjort å sende avgårde en slik kommentar. For å gi et inntrykk av at «alle» i bloggmiljøet snakker om hvor stor Kristina er. Direkte stygg og frekk oppførsel! Får «mean girls»- vibe av det hele. Lukter misunnelse lang vei. 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rett og slett helt sykt. Kjenner nesten jeg synes synd på vedkommende som har skrevet kommentaren, det må være et stusselig liv. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig dårlig gjort! Spesielt det med at alle snakket om hvor tjukk hun var i virkeligheten... jeg skjønner godt at hun falt litt i do av den kommentaren!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at den kommentaren (og alle andre kommentarer som er laget for å gi folk mindreverdighetskomplekser) var lavmål. KA fronter et sunt kroppsbilde og har et helt stunning ansikt. Nå er det bevist at hun er naturlig vakker selv når hun er sminkefri og mens hun gråter (!), mens vi andre, selv Kim Kardashian, ser oppblåste og tragiske ut i sånne situasjoner.

Når det er sagt, er jeg ikke enig det neste hun sier om at hun er en god person som alltid er snill mot andre. Jeg har sett nok av kommentarene hun har skrevet til Isabel Raad og Jessica Baliciel/Livingdoll til at jeg vet at hun er langt ifra så snill og grei som hun skal ha det til. Hun har i alle fall ikke så store skrupler med å kalle andre dumme, tragiske og sprengt i hodet, men det er mulig hun mener det er mindre sårende enn kommentarer som går på utseendet.

 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Rosewood skrev:

Stakkar Kristina! 😢 Fikk skikkelig vondt av henne i vidoen, fy fader. At folk kan være så grusomme! Om hun så hadde vært kjempetjukk, hvilken rett gir det folk å kommentere det på den måten? Hva godt skulle det gjøre?? Ikke bare å kommentere det, men å faktisk skrive at hun og mange andre har diskutert dette bak ryggen hennes. Hun går virkelig inn for å såre Kristina, og det er virkelig sykt. Forferdelig menneske.

Stakkars Kristina, ja 😢 Får også bare skikkelig vondt av henne! Håper virkelig ikke hun tar med seg denne kommentaren så alt for lenge, selv om jeg vet det er lettere sagt enn gjort. Så unødvenig!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som feiler folk? Så utrolig stygt :( tenk at DEN skjønne jenta føler seg usikker! Shit, jeg hadde ikke overlevd en dag som blogger.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er rimelig bedriten når man skriver at flere av kollegaene snakker bak hennes rygg. En ting er at hun kanskje ser større ut i virkeligheten (unødvendig å påpeke egentlig), men å få henne til å tenke at folk i hennes jobbmiljø snakker dritt om hun, det er lavmål. Jeg hadde blitt smått paranoid og slitt med å stole på folk.

Endret av gjestgitt
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fæl kommentar. Sånt er ikke greit å si! Synes videoen hun la ut er det beste hun noensinne har levert, det var troverdig.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Liker henne egentlig veldig godt. Men skjønner ikke helt hvorfor hun skriver så mye om at hun nå vil være helt naturlig, når leppene hennes plutselig er tydelig større på bildene (det er et faktum og ikke spekulasjon). Til en kommentar som spør om hun har fylt dem, så svarer hun bare at det ikke er noe nytt med leppene. Jeg la derfor inn en kommentar og spurte om hun altså ikke hadde tatt filler i leppene, og den ble selvfølgelig ikke godkjent. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, oliviam skrev:

Ikke engang den som går til 200 🤔

Hun har sikkert ikke lagt inn kodesnutten fra blogglisten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...