Gå til innhold

Penishylse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg å kjæresten kjøpte oss en slik penishylse, men vi ga opp å prøve den, da han ikke fant ut hvordan han skulle få den på.
Siden det er i gummi, så "sklir" den liksom ikke bare på plass, å med glidemiddel sitter den ikke godt.
Jeg så hadde så lyst å prøve...
Noen som vet hvodan det her fungerer? :fnise:



Anonymous poster hash: 07e35...41f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg å kjæresten kjøpte oss en slik penishylse, men vi ga opp å prøve den, da han ikke fant ut hvordan han skulle få den på.

Siden det er i gummi, så "sklir" den liksom ikke bare på plass, å med glidemiddel sitter den ikke godt.

Jeg så hadde så lyst å prøve...

Noen som vet hvodan det her fungerer? :fnise:

Anonymous poster hash: 07e35...41f

Du må bruke glidemiddel, men det må også være en penishylse som har strekk for å feste rundt ballene sånn at den ikke sklir av. Søk på RS- sleeve tror jeg fet heter. Man kan velge størrelse og tykkelse selv, og de sitter som støpt.:)

Anonymous poster hash: a5738...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må kjøpe en som kan festes rundt pungen. Er ikke vanskelig å få på plass. Kan tenke meg det er mer stress hvis det bare er en hylse og masse glidemiddel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bruke glidemiddel, men det må også være en penishylse som har strekk for å feste rundt ballene sånn at den ikke sklir av. Søk på RS- sleeve tror jeg fet heter. Man kan velge størrelse og tykkelse selv, og de sitter som støpt.:)Anonymous poster hash: a5738...175

RXSLEEVE.COM er navnet på de beste. Har selv Solana og Zuma. De er store, men er selv 21+ selv. Med dem på blir utstyret over 25cm langt og omkretsen 25 cm. Med glidekrem og Magic Wand på klitoris når hun orgasmer som slår henne helt ut. Anbefales. Et annet pluss er null risiko for graviditet. Topp kvalitet. Koster mye, men resultatet å se henne komme vaginalt hver gang er verdt hver en krone. Sjekk siden. De har mange modeller og dere kan bestille sammen. Hun vil kunne velge formen og størrelsen hun liker og fasongen hun vet rocker underlivet hennes. De leverer og propp hvis du ikke er lang nok. Snakk med dem online.

Anonymous poster hash: ff805...bce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RXSLEEVE.COM er navnet på de beste. Har selv Solana og Zuma. De er store, men er selv 21+ selv. Med dem på blir utstyret over 25cm langt og omkretsen 25 cm. Med glidekrem og Magic Wand på klitoris når hun orgasmer som slår henne helt ut. Anbefales. Et annet pluss er null risiko for graviditet. Topp kvalitet. Koster mye, men resultatet å se henne komme vaginalt hver gang er verdt hver en krone. Sjekk siden. De har mange modeller og dere kan bestille sammen. Hun vil kunne velge formen og størrelsen hun liker og fasongen hun vet rocker underlivet hennes. De leverer og propp hvis du ikke er lang nok. Snakk med dem online.

Anonymous poster hash: ff805...bce

Hehe ja var rx-sleeve jeg mente. Funker veldig bra.:) Orgasmene til dama kommer fort med en sånn.;)

Anonymous poster hash: a5738...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

wow...

Anonymous poster hash: d872c...5de

?:)

Anonymous poster hash: a5738...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Den 22. mars 2015 at 10.00, AnonymBruker skrev:

Hehe ja var rx-sleeve jeg mente. Funker veldig bra.:) Orgasmene til dama kommer fort med en sånn.;)

 

 

Anonymous poster hash: a5738...175

 

Den 20. mars 2015 at 19.13, AnonymBruker skrev:

RXSLEEVE.COM er navnet på de beste. Har selv Solana og Zuma. De er store, men er selv 21+ selv. Med dem på blir utstyret over 25cm langt og omkretsen 25 cm. Med glidekrem og Magic Wand på klitoris når hun orgasmer som slår henne helt ut. Anbefales. Et annet pluss er null risiko for graviditet. Topp kvalitet. Koster mye, men resultatet å se henne komme vaginalt hver gang er verdt hver en krone. Sjekk siden. De har mange modeller og dere kan bestille sammen. Hun vil kunne velge formen og størrelsen hun liker og fasongen hun vet rocker underlivet hennes. De leverer og propp hvis du ikke er lang nok. Snakk med dem online.

 

Anonymous poster hash: ff805...bce

Hei Anonym Bruker!

Kom over tråden deres fra i fjor nå. Vi er et par som planlegger å kjøpe en RX Sleeve fordi jeg (mannen) har en litt liten penis. Men ettersom de er så dyre, vil vi gjøre god research før vi kjøper en.

Jeg har fått tilsendt prøveversjoner av de tre hardhets-versjonene som RX Sleeve bruker: Myk, Gjennomsnittlig og Hard. Kundeservice hos RX Sleeve har anbefalt meg å kjøpe den myke versjonen, ettersom jeg ikke har potensproblemer (til forskjell fra mange av kundene til selskapet). Men vi er litt i tvil. Vi har nemlig en myk sleeve nå (en billig og enkel versjon) som fungerer veldig fint i misjonærstilling, men når jeg prøver å ta kona mi bakfra, eller når hun forsøker å sitte oppå meg og ri meg, bøyer hodet på sleeven seg ofte til siden, sånn at det blir vanskelig å gjennomføre. På den annen side lurer vi på om den harde versjonen kanskje gir mye mindre følsomhet for mannen, og kanskje blir for hard for kvinnen også. Så vi lurte bare på hva dere bruker (ettersom dere også bruker den for ekstra nytelse og ikke pga potensproblemer) og om dere har noen råd å gi oss i den forbindelse?

Ville vært topp med et svar.

Hilsen LikeAnonymSomDere

Anonymkode: e94e0...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20. mars 2015 at 19.13, AnonymBruker skrev:

RXSLEEVE.COM er navnet på de beste. Har selv Solana og Zuma. De er store, men er selv 21+ selv. Med dem på blir utstyret over 25cm langt og omkretsen 25 cm. Med glidekrem og Magic Wand på klitoris når hun orgasmer som slår henne helt ut. Anbefales. Et annet pluss er null risiko for graviditet. Topp kvalitet. Koster mye, men resultatet å se henne komme vaginalt hver gang er verdt hver en krone. Sjekk siden. De har mange modeller og dere kan bestille sammen. Hun vil kunne velge formen og størrelsen hun liker og fasongen hun vet rocker underlivet hennes. De leverer og propp hvis du ikke er lang nok. Snakk med dem online.

 

Anonymous poster hash: ff805...bce

Hei Anonym Bruker!

Kom over tråden deres fra i fjor nå. Vi er et par som planlegger å kjøpe en RX Sleeve fordi jeg (mannen) har en litt liten penis. Men ettersom de er så dyre, vil vi gjøre god research før vi kjøper en.

Jeg har fått tilsendt prøveversjoner av de tre hardhets-versjonene som RX Sleeve bruker: Myk, Gjennomsnittlig og Hard. Kundeservice hos RX Sleeve har anbefalt meg å kjøpe den myke versjonen, ettersom jeg ikke har potensproblemer (til forskjell fra mange av kundene til selskapet). Men vi er litt i tvil. Vi har nemlig en myk sleeve nå (en billig og enkel versjon) som fungerer veldig fint i misjonærstilling, men når jeg prøver å ta kona mi bakfra, eller når hun forsøker å sitte oppå meg og ri meg, bøyer hodet på sleeven seg ofte til siden, sånn at det blir vanskelig å gjennomføre. På den annen side lurer vi på om den harde versjonen kanskje gir mye mindre følsomhet for mannen, og kanskje blir for hard for kvinnen også. Så vi lurte bare på hva dere bruker (ettersom dere også bruker den for ekstra nytelse og ikke pga potensproblemer) og om dere har noen råd å gi oss i den forbindelse?

Ville vært topp med et svar.

Hilsen LikeAnonymSomDere

Anonymkode: e94e0...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rx-sleeve er sikkert megabra den. Men høy pris og usikkerhet rundt størrelse gjorda at vi har valgt Tommy Gun. Fornuftig pris og veldig bra 🙂 Selges i flere norske nettbutikker. 

Anonymkode: ce50f...07c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei Anonym Bruker!

Kom over tråden deres fra i fjor nå. Vi er et par som planlegger å kjøpe en RX Sleeve fordi jeg (mannen) har en litt liten penis. Men ettersom de er så dyre, vil vi gjøre god research før vi kjøper en.

Jeg har fått tilsendt prøveversjoner av de tre hardhets-versjonene som RX Sleeve bruker: Myk, Gjennomsnittlig og Hard. Kundeservice hos RX Sleeve har anbefalt meg å kjøpe den myke versjonen, ettersom jeg ikke har potensproblemer (til forskjell fra mange av kundene til selskapet). Men vi er litt i tvil. Vi har nemlig en myk sleeve nå (en billig og enkel versjon) som fungerer veldig fint i misjonærstilling, men når jeg prøver å ta kona mi bakfra, eller når hun forsøker å sitte oppå meg og ri meg, bøyer hodet på sleeven seg ofte til siden, sånn at det blir vanskelig å gjennomføre. På den annen side lurer vi på om den harde versjonen kanskje gir mye mindre følsomhet for mannen, og kanskje blir for hard for kvinnen også. Så vi lurte bare på hva dere bruker (ettersom dere også bruker den for ekstra nytelse og ikke pga potensproblemer) og om dere har noen råd å gi oss i den forbindelse?

Ville vært topp med et svar.

Hilsen LikeAnonymSomDere

Anonymkode: e94e0...178

Hyggelig å bli kontaktet etter så lang tid. Anbefaler en som er middels i hardhet. Vil og anbefale å velge en modell og åpning/dybde som gjør at veggene ikke blir for tynne. Tom hos Rxsleeve anbefalinger er sikkert bra, men fordelen med litt vegg er at undertrykket blir mer effektivt, og jeg opplever ikke at det går utover følsomheten mer enn ønsket. Som jeg skrev tidligere kjennes trykket fra henne og vibrasjonene fra vibratoren godt. Vi har valgt en lav omkrets på innersiden, for å ha bra undertrykk. Når vi tar den på er det slik at vi smører dypeste del av innsiden, så puttes hodet og halve skaftet inn før resten rulles over resten ned til pubis, slik at innerste del mot kroppen henger fast. Dette gjøres når penis er hard, da puttes den inn og holdes på plass av undertrykket og at den ikke er smørt over det hele. Den oppleves rett satt på som en del av en selv. Hun sier at hun ikke i ser forskjell, men at hun kjenner omkretsen og lengden som et sterkt bidrag til hennes orgasmer. Visuelt er det helt rått å ta henne i doggy. Verdt hver en krone/dollar. Etter bruk vasker vi den og tørker den slik at hygienen er på topp. Den er som ny selv etter mange års bruk. Bra kvalitet. Tom og Rxsleeve kan anbefales, de leverer.

Anonymkode: 075b2...567

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Friday, March 20, 2015 at 19.13, AnonymBruker skrev:

RXSLEEVE.COM er navnet på de beste. Har selv Solana og Zuma. De er store, men er selv 21+ selv. Med dem på blir utstyret over 25cm langt og omkretsen 25 cm. Med glidekrem og Magic Wand på klitoris når hun orgasmer som slår henne helt ut. Anbefales. Et annet pluss er null risiko for graviditet. Topp kvalitet. Koster mye, men resultatet å se henne komme vaginalt hver gang er verdt hver en krone. Sjekk siden. De har mange modeller og dere kan bestille sammen. Hun vil kunne velge formen og størrelsen hun liker og fasongen hun vet rocker underlivet hennes. De leverer og propp hvis du ikke er lang nok. Snakk med dem online.

 

Anonymous poster hash: ff805...bce

Jeeses... 25 cm i omkrets, er folk som får barn med hodeomkrets på bare 2 cm mere i diameter, børr være rimelig klar for fødsler dama di da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hyggelig å bli kontaktet etter så lang tid. Anbefaler en som er middels i hardhet. Vil og anbefale å velge en modell og åpning/dybde som gjør at veggene ikke blir for tynne. Tom hos Rxsleeve anbefalinger er sikkert bra, men fordelen med litt vegg er at undertrykket blir mer effektivt, og jeg opplever ikke at det går utover følsomheten mer enn ønsket. Som jeg skrev tidligere kjennes trykket fra henne og vibrasjonene fra vibratoren godt. Vi har valgt en lav omkrets på innersiden, for å ha bra undertrykk. Når vi tar den på er det slik at vi smører dypeste del av innsiden, så puttes hodet og halve skaftet inn før resten rulles over resten ned til pubis, slik at innerste del mot kroppen henger fast. Dette gjøres når penis er hard, da puttes den inn og holdes på plass av undertrykket og at den ikke er smørt over det hele. Den oppleves rett satt på som en del av en selv. Hun sier at hun ikke i ser forskjell, men at hun kjenner omkretsen og lengden som et sterkt bidrag til hennes orgasmer. Visuelt er det helt rått å ta henne i doggy. Verdt hver en krone/dollar. Etter bruk vasker vi den og tørker den slik at hygienen er på topp. Den er som ny selv etter mange års bruk. Bra kvalitet. Tom og Rxsleeve kan anbefales, de leverer.

Anonymkode: 075b2...567

Tusen takk for informativt svar! Det satte jeg veldig stor pris på. Jeg har et par små oppfølgingsspørsmål, som jeg gjerne skulle sendt til deres private mailboks her på kvinneguiden og ikke tatt her på veggen, selv om jeg er anonym... Vet ikke om dere avslører identiteten deres ved å oppgi brukernavnet deres til meg? Hvis dere gjør det, kunne dere tenke dere å opprette et nytt brukernavn som ikke avslører identiteten, og så kunne vi bruke det til en liten mailutveksling? Mitt brukernavn er eivind80 (ikke mitt egentlige navn...;-) 

Anonymkode: e94e0...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hyggelig å bli kontaktet etter så lang tid. Anbefaler en som er middels i hardhet. Vil og anbefale å velge en modell og åpning/dybde som gjør at veggene ikke blir for tynne. Tom hos Rxsleeve anbefalinger er sikkert bra, men fordelen med litt vegg er at undertrykket blir mer effektivt, og jeg opplever ikke at det går utover følsomheten mer enn ønsket. Som jeg skrev tidligere kjennes trykket fra henne og vibrasjonene fra vibratoren godt. Vi har valgt en lav omkrets på innersiden, for å ha bra undertrykk. Når vi tar den på er det slik at vi smører dypeste del av innsiden, så puttes hodet og halve skaftet inn før resten rulles over resten ned til pubis, slik at innerste del mot kroppen henger fast. Dette gjøres når penis er hard, da puttes den inn og holdes på plass av undertrykket og at den ikke er smørt over det hele. Den oppleves rett satt på som en del av en selv. Hun sier at hun ikke i ser forskjell, men at hun kjenner omkretsen og lengden som et sterkt bidrag til hennes orgasmer. Visuelt er det helt rått å ta henne i doggy. Verdt hver en krone/dollar. Etter bruk vasker vi den og tørker den slik at hygienen er på topp. Den er som ny selv etter mange års bruk. Bra kvalitet. Tom og Rxsleeve kan anbefales, de leverer.

Anonymkode: 075b2...567

Tusen takk for informativt svar! Det satte jeg veldig stor pris på. Jeg har et par små oppfølgingsspørsmål, som jeg gjerne skulle sendt til deres private mailboks her på kvinneguiden og ikke tatt her på veggen, selv om jeg er anonym... Vet ikke om dere avslører identiteten deres ved å oppgi brukernavnet deres til meg? Hvis dere gjør det, kunne dere tenke dere å opprette et nytt brukernavn som ikke avslører identiteten, og så kunne vi bruke det til en liten mailutveksling? Mitt brukernavn er Eivind80 (ikke mitt egentlige navn...;-) 

Anonymkode: e94e0...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...