Gå til innhold

Valg av moppesystem - Norwex, enjo, e-cloth?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med de forskjellige moppesystemene? Er de så gode som det sies?

Vurderer nå å kjøpe Norwex, men ser at e-cloth er en god del billigere, og enjo dyrere. Vi har en stor, røytende labrador, så er viktig med god tørrmopp.

Noen erfaringer?



Anonymous poster hash: fdd20...22b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enjo sin støv mopp er helt fantastisk, har flere dyr og denne moppen tar håret kjempe godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også enjo, og er godt fornøyd. Bruker den både tørr og fuktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det å fjerne dyrehår fra tørrmoppen? Må den vaskes etter hver bruk, eller får man den ren ved å f.eks riste den?



Anonymous poster hash: fdd20...22b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke dyr, men rister støvet av den, og vasker den på 60 grader i maskin etter noen gangers bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Annonse

På 15.3.2015 den 11.53, AnonymBruker skrev:

Noen som har erfaring med de forskjellige moppesystemene? Er de så gode som det sies?

 

Vurderer nå å kjøpe Norwex, men ser at e-cloth er en god del billigere, og enjo dyrere. Vi har en stor, røytende labrador, så er viktig med god tørrmopp.

 

Noen erfaringer?

 


Anonymous poster hash: fdd20...22b

 

Bruk engangsmoppepapir først om du ikke støvsuger før du moppevasker. 

Anonymkode: 3c102...d53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Enjo, og er veldig godt fornøyd med det. Tror jeg kjøpte settet for rundt 15 år siden, og bruker det fortsatt minst en gang uka. Det eneste jeg ikke liker med Enjo er at det selges via homeparty og ikke i butikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Perelandra skrev:

Jeg har Enjo, og er veldig godt fornøyd med det. Tror jeg kjøpte settet for rundt 15 år siden, og bruker det fortsatt minst en gang uka. Det eneste jeg ikke liker med Enjo er at det selges via homeparty og ikke i butikk.

Takk for svar!

Er det noen spesielle produkter du ikke bruker? Eller er det hovedsakelig moppesettet du har? Jeg mistenker jo at de prøver å skape et behov med så vanvittig mange ulike produkter, men mange av dem virker jo veldig gode, og særlig moppeskaftet som står av seg selv frister... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.4.2018 den 23.18, Eske skrev:

Takk for svar!

Er det noen spesielle produkter du ikke bruker? Eller er det hovedsakelig moppesettet du har? Jeg mistenker jo at de prøver å skape et behov med så vanvittig mange ulike produkter, men mange av dem virker jo veldig gode, og særlig moppeskaftet som står av seg selv frister... 

Jeg har både moppesettet, kluter til rengjøring av bad og kjøkken og klut til støvtørk. Det er definitivt moppesettet jeg bruker mest. Kluten til støv er også praktisk, og den bruker jeg også en del. Fiberen er forøvrig samme type som støvmoppen til gulv. Klutene til bad og kjøkken er greie nok, men etter min mening ikke verd prisen. Man kan like godt bruke vanlige kluter av mikrofiber som koster en brøkdel av prisen til Enjo-produktene.

Endret av Perelandra
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...