Gå til innhold

hva skjer når man trykker "rapporter" på noen på tinder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

dukket opp en jeg ikke er så veldig glad i, og trykket "rapporter". hva skjer da?

får han vite det? blir han kastet ut? eller?



Anonymous poster hash: ba0cd...d2a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dukket opp en jeg ikke er så veldig glad i, og trykket "rapporter". hva skjer da?

får han vite det? blir han kastet ut? eller?

Anonymous poster hash: ba0cd...d2a

En du ikke er glad i? Driver du og misbruker rapporter-funksjonen?

Tenker at om en profil får mange som rapporterer den, så skjer det noe, men ikke om kun en person gjør det uten saklig grunn.

Anonymous poster hash: fb8fa...133

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dukket opp en jeg ikke er så veldig glad i, og trykket "rapporter". hva skjer da?

får han vite det? blir han kastet ut? eller?

Anonymous poster hash: ba0cd...d2a

Tror det hadde blitt tynt på Tinder hvis de hadde kastet ut alle som noen ikke liker...
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Princess-syndrome detected.



Anonymous poster hash: e45cc...22a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

En gammel tråd, men er det ikke sånn at tinder kontoen blir sperret og kanskje slettet ? om den blir rapportert inn 3 ganger?

Anonymkode: 320f8...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo blir bannet etter tre rapporteringer. Skjedde med meg etter en ukes bruk av tinder uten en eneste match.

Anonymkode: 62a8d...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo blir bannet etter tre rapporteringer. Skjedde med meg etter en ukes bruk av tinder uten en eneste match.

Anonymkode: 62a8d...153

Blir tinder profilen automatisk slettet også? Eller vil den fortsatt være synlig der?

Eller er det bare det at en ikke selv kan logge inn? 

Skjedde også med meg en gang og jeg måtte lage meg en ny profil. Fikk aldri svar fra tinder support om det. Men irriterende om jeg har to kontoer der som er synlig.

Anonymkode: 320f8...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rapporterer gutter som ikke svarer når vi matcher. Anbefaler gutter å gjøre det samme.

Anonymkode: 18f37...764

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg rapporterer gutter som ikke svarer når vi matcher. Anbefaler gutter å gjøre det samme.

Anonymkode: 18f37...764

Seriøst? :fnise:

Anonymkode: 5de2f...0f3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting skjer.

Ser de samme SPAM/Robot-brukerne på repeat hele tiden.

Anonymkode: 72604...30d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting skjer.

Ser de samme SPAM/Robot-brukerne på repeat hele tiden.

Anonymkode: 72604...30d

Ja, men er ikke det fordi de lager seg en ny konto?

Anonymkode: 320f8...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg fikk noen stygge bilder og vulgære meldinger av en jeg matchet med. Rapporterte han og slettet han fra mine lister.

Etter en stund borte fra tinder så logget jeg meg inn igjen, ser han fortsatt er der. Så jeg rapporterte han på nytt. Ikke noe stor sak for meg lenger altså, men jeg kjente jeg ble irritert.

Er mulig han er blitt rapportert fra andre også. Er det 3 brukere som må rapportere en før en blir sperret?

 

Anonymkode: 320f8...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har rapportert flere åpenbart fakeprofiler, men ser dem likevel igjen og igjen. Har null tro på rapporteringsfunksjonen. 

Anonymkode: 69629...a5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk noen stygge bilder og vulgære meldinger av en jeg matchet med. Rapporterte han og slettet han fra mine lister.

Etter en stund borte fra tinder så logget jeg meg inn igjen, ser han fortsatt er der. Så jeg rapporterte han på nytt. Ikke noe stor sak for meg lenger altså, men jeg kjente jeg ble irritert.

Er mulig han er blitt rapportert fra andre også. Er det 3 brukere som må rapportere en før en blir sperret?

 

Anonymkode: 320f8...b17

Jeg og opplevde dette, begynner navnet hans på S? Denne personen har sjikanert meg over flere over på flere nettdatingsider/apper. Jeg har rapportert og rapportert men han lager bare nye profiler. Han har tydeligvis en diagnose. I tillegg har han besøksforbud etter å ha slått meg ned, men det er en annen story. 

Anonymkode: 0ebfe...505

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...