AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #1 Del Skrevet 22. januar 2015 Har kommuneblondt hår (mørk,grålig, typisk nordisk) Huden min er litt rødmussete og jeg har lyseblå øyne. Lurer på hvilke hårfarge jeg burde gå for, alle frisører sier forskjellige, noen mener jeg passer lyse striper, andre sier jeg passer mørkere striper, at øynene mine kommer mer frem da. Noen som har noen tips? Legg gjerne ved bilde av den hårfargen du synes er fin Anonymous poster hash: d518a...546 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #2 Del Skrevet 23. januar 2015 Hva med noe sånt? Eller, Anonymous poster hash: a3385...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #3 Del Skrevet 23. januar 2015 Blond: http://jonathanandgeorgeblog.com/2013/04/15/vanilla-blonde/ Anonymous poster hash: a3385...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 23. januar 2015 #4 Del Skrevet 23. januar 2015 Det enkleste er vel å ta noen lyse striper og se hva du synes.Hvis du ikke liker det er det enkelt å farge dem mørkere igjen senere. Jeg vil si de fleste kler lyse striper i en eller annen form.Dersom huden din har en tendens til rødmussethet vil du kanskje se best ut med en nøytral eller litt kald farge på stripene,da varme/gyldne nyanser kan få det røde i huden til å bli enda mer fremtredende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå