Gå til innhold

Har så lyst å slikke..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dra på ferie til utlandet, og finn deg en på byen. Da tør folk å være litt mer vågale, når ingen kjenner dem. Og i storbyer er folk gjerne litt mer frigjort.



Anonymous poster hash: 48865...df2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med trekant? Da slipper du det rare med å "plukke opp" ei jente. Så får du to spennende erfaringer i én, pluss at gutten som blir med sikkert blir lykkelig :)

Har du kjæreste? Eller har du noen venner i forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med trekant? Da slipper du det rare med å "plukke opp" ei jente. Så får du to spennende erfaringer i én, pluss at gutten som blir med sikkert blir lykkelig :)

Har du kjæreste? Eller har du noen venner i forhold?

Joda, har kjæreste.. men vi er ganske ferske som par. Tror kanskje han ville vært hypp, men er litt drøyt å foreslå når vi knapt har hatt sex enda alene da.. :fnise:

Men absolutt noe å tenke på!

ts

Anonymous poster hash: d8c09...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 7 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Annonse

Jeg er ei hetero kvinne som er i ett forholdt. Jeg og kjæresten min har i det siste hatt noen fantasier om at jeg har jentesex og at han ser på. Jeg har da også følt at det er ett problem å finne en jente som har lyst på det samme som meg uten at hun er lesbisk (ikke det at jeg har noe imot lesbiske) . Jeg er 25 år og min kjæreste er 33 vi er i ett stabilt forhold. Jeg er veldig nysgjerrig og har veldig lyst til å slikke en kvinne. Hvis du er interessert er det bare å si ifra så kan vi bli litt bedre kjent :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ute etter det samme:) og synes også at det er vanskelig å finne en jente. Så hvis du vil, kan vi bli litt kjent med hverandre :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en høyst heterofil jente som drømmer om å slikke en annen jente. Hvordan jeg kan få gjennomføre dette i praksis? Jeg kjenner ingen slikkbare jenter, og helst vil jeg jo kjenne til henne fra før, slik at jeg vet at hun er anstendig. Hun kan godt være hetero forresten. Ja, det spiller heller ingen rolle om hun har type, og han må gjerne få se på for min del.

 

Jeg har bare så sykt lyst.

 

 

 



Anonymous poster hash: d8c09...c68

Har akkurat samme drømmen...bare prøve en gang for å ha gjort det........men siden vi begge e anonym blir det jo vanskelig å få kontakt :-(

Anonymkode: 52241...784

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå vet du hvordan det er å være mann ;)

 

Anonymous poster hash: 1b69f...0df

Det er ikke bare-bare å finne en pen, hyggelig, renslig jente som er ordentlig og ikke ligger med hvem som helst, men som likevel er lett nok på tråden til å ha en ONS med akkurat MEG.

Det er tøft å være kar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Joda, men det er så opplagt hvorfor de er der lissom. Føler nesten det blir litt i overkant..

 

ts

 

Anonymous poster hash: d8c09...c68

Men nå er det jo akkurat den samme motivasjonen som driver deg, er det ikke? Jeg tror at dersom du skaffer deg en konto på gaysir, oppgir nøyaktig hva du er ute etter og hvorfor, så kommer du til å få kontakt med noen som ønsker det samme.

Og du kan være anonym så lenge du vil. Du kan utveksle mailer via Gaysir. Og det er gratis.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en høyst heterofil jente som drømmer om å slikke en annen jente. Hvordan jeg kan få gjennomføre dette i praksis? Jeg kjenner ingen slikkbare jenter, og helst vil jeg jo kjenne til henne fra før, slik at jeg vet at hun er anstendig. Hun kan godt være hetero forresten. Ja, det spiller heller ingen rolle om hun har type, og han må gjerne få se på for min del.

 

Jeg har bare så sykt lyst.

Anonymous poster hash: d8c09...c68

Har du ikke ei venninne som har lyst til å prøve det samme? Jeg hadde ei for flere år siden som sa på et forspill at hun hadde lyst til å prøve ei jente. Da fikk jeg min mulighet til å forsøke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...