Gå til innhold

Weekend på Spa - hvilket land/by?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi vil ta en romantisk tur på spa, og øst-Europa er jo prismessig veldig gunstig.

Vi liker luksushotell, og det ser ut som de første steder har masse fint å velge i.

Er det noen som har noen anbefalinger?

Det står vel mellom Latvia, Estland, Ungarn osv.

Hyggelig om byen er fin, god mat og kort vei til flyplass. Kun fredag til søndag, så vil ikke bruke mye tid på å reise frem og tilbake.

Anonymous poster hash: 38b02...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne slenger jeg meg med på. Vi er også på let etter dette nå. Har tenkt å reise i månedsskiftet februar/mars.
Har sett litt på dette hotellet i Riga og har funnet billige billetter på både RyanAir og Norwegian.
http://no.hotels.com/ho333410/wellton-old-riga-palace-hotel-riga-latvia/

Kanskje det kommer noen flere lure tips her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil ta en romantisk tur på spa, og øst-Europa er jo prismessig veldig gunstig.

Vi liker luksushotell, og det ser ut som de første steder har masse fint å velge i.

Er det noen som har noen anbefalinger?

Det står vel mellom Latvia, Estland, Ungarn osv.

Hyggelig om byen er fin, god mat og kort vei til flyplass. Kun fredag til søndag, så vil ikke bruke mye tid på å reise frem og tilbake.

Anonymous poster hash: 38b02...e50

Budapest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espa i riga! Fantastisk spa og hotell!:)

Anonymous poster hash: 16ac6...8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hva du spør etter, men hvis et alternativ er å holde seg i Norge kan jeg virkelig anbefale Quality Spa and Resort Norefjell. Der har de fantastisk massasje! Også sparer du flybillettene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solstrand i Os, rett sør for Bergen

Anonymous poster hash: 5d9b7...735

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Annonse

Jeg anbefaler å reise til Litauen Vilnius for "SPA Weekend" og shopping. Samtidig kan du ha tannbehandling i Vilnius. Tjenester er på høy kvalitet og rimelig pris. Jeg har vært med kjæresten min med vilniustur.lt. Vi kjøpte en pakke for helga inkludert tur på gamle-by og deilig SPA.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...