Gå til innhold

Catfish. Flere som ser på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg elsker Catfish og holder på med sesong 3 på nettet nå.

Men jeg synes det er rart ingen av de søker opp nr på gulesider og gjør litt Research selv. "nei jeg vil ikke gå bak ryggen og snoke" Really? Mange av de er så naive. Når han eller hun ikke vil videochatte eller kan møte deg på 2 år, så er det jo det merkelig.

Uansett så har jeg begynt å se på sesong 3 og episode 2 var just wow! :sjokkert: Den burde dere se, Sjokkerende.

Episode 7 var bare merkelig. En jente snakket med en emo fyr og han hadde ikke tlf, ville ikke videochatte osv. De typiske unnskyldningene. Da de skulle møtes åpner broren døren og sier han skal hente fyren da. Han går ned og blir borte en stund. Da han kommer opp, så synes ikke jeg han ligna på han fyren hun har snakket med. Det så ut som han hadde på en svart parykk. Broren ble plutselig borte og vi så aldri noe mer til han., Merkelig ikke sant? Virker mer som at han såkalte broren gikk ned for å skifte og slenge på seg en parykk.

Flere som ser på?



Anonymous poster hash: 3c429...6f9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja så 3 episoder så gikk jeg lei. Klarer ikke å se på folk som er så tjukke i huet at de har hatt nettkontakt med noen i 10 år og aldri engang har pratet sammen på tlf og som samtidig tror de er i et forhold. De skulle hatt bank og fortjener å bli lurt!! :balltre:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Jeg ser på :) De er ganske så dumme, men må se :fnise:

At noen kan være i et nettforhold i flere år uten å møtes er rart, Det hadde jeg aldri orket og hadde sagt møt meg nå eller vi er ferdig!

Max er hot btw :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja liker programmet men ser det bare på MTV. Altså det at de ikke har sjekket litt selv det tror jeg ikke helt, tror også teamet har undersøkt litt på forhånd og ikke bare starter søket når kamerane er på, slik vi ser det. Men egentlig er det like greit slik at vi kan få se hele fra starten av, søke opp på facebook o.l. Men synes noen er ufattelig naive, men mange unge mennesker da.



Anonymous poster hash: 2eeb3...95f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på :) De er ganske så dumme, men må se :fnise:

At noen kan være i et nettforhold i flere år uten å møtes er rart, Det hadde jeg aldri orket og hadde sagt møt meg nå eller vi er ferdig!

Max er hot btw :)

Enig. Nev er ganske så søt da :)

Anonymous poster hash: 3c429...6f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dagens episode på tv var bare såå søt :D <3 ble helt revet med og så glad på demmes vegne :D <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dagens episode på tv var bare såå søt :D <3 ble helt revet med og så glad på demmes vegne :D <3

Hvilken episode var det? :) Hva het de som var med?

Anonymous poster hash: 3c429...6f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken episode var det? :) Hva het de som var med?

Anonymous poster hash: 3c429...6f9

det var en sånn rapper som hadde snakka med ei jente, så dem dro for og møte han på konserten.. dem het noe på a begge to, albert eller noe sånn, han hadde et rap navn på t eller noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var en sånn rapper som hadde snakka med ei jente, så dem dro for og møte han på konserten.. dem het noe på a begge to, albert eller noe sånn, han hadde et rap navn på t eller noe

Åja den episoden ja. Helt utrolig at det finnes en som sier han er rapper som faktisk er ekte. De fleste er jo falske.

Anonymous poster hash: 3c429...6f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linn Cathrin

Jeg elsker Catfish og holder på med sesong 3 på nettet nå.

Men jeg synes det er rart ingen av de søker opp nr på gulesider og gjør litt Research selv. "nei jeg vil ikke gå bak ryggen og snoke" Really? Mange av de er så naive. Når han eller hun ikke vil videochatte eller kan møte deg på 2 år, så er det jo det merkelig.

Uansett så har jeg begynt å se på sesong 3 og episode 2 var just wow! :sjokkert: Den burde dere se, Sjokkerende.

Episode 7 var bare merkelig. En jente snakket med en emo fyr og han hadde ikke tlf, ville ikke videochatte osv. De typiske unnskyldningene. Da de skulle møtes åpner broren døren og sier han skal hente fyren da. Han går ned og blir borte en stund. Da han kommer opp, så synes ikke jeg han ligna på han fyren hun har snakket med. Det så ut som han hadde på en svart parykk. Broren ble plutselig borte og vi så aldri noe mer til han., Merkelig ikke sant? Virker mer som at han såkalte broren gikk ned for å skifte og slenge på seg en parykk.

Flere som ser på?

Anonymous poster hash: 3c429...6f9

Haha, den episoden var så merkelig!! Jeg satt lenge å stusset over brorens rare oppførsel, men det er jo ikke samme person. De ligner jo ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Haha, den episoden var så merkelig!! Jeg satt lenge å stusset over brorens rare oppførsel, men det er jo ikke samme person. De ligner jo ikke i det hele tatt.

Ja enig. Det hele var bare merkelig.

Rart de ikke ville snakke med broren og at de ikke lurte på hvor han ble av? Det må da ha vært "broren" som lata som han var Elija. Fyren hadde vel ikke piercing i leppa heller. Snodig episode må jeg si.

Endret av Sunshine23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den episoden er så rar! Tok seriøst flere minutter før jeg skjønte at det ikke bare var han som åpnet døren som hadde tatt på seg en parykk! Merkelige greier.

Har dere sett episoden der hun tror hun snakker med Bow-wow? Også en merkelig episode.

Sønnen min er oppkalt etter Max

, sånn halvveis 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Den episoden er så rar! Tok seriøst flere minutter før jeg skjønte at det ikke bare var han som åpnet døren som hadde tatt på seg en parykk! Merkelige greier.

Har dere sett episoden der hun tror hun snakker med Bow-wow? Også en merkelig episode.

Sønnen min er oppkalt etter Max

, sånn halvveis 😁

Rart ingen av de reagerte på det?! Merkelig altså.

Var ikke det i forrige sesong han duden lata som han var Bow wow? Hva folk tror på.

Jeg har en crush på Max. Han er så kjekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha har dere sett episode 4?! Den var lol :fnise:

En gutt sier han er rapper/producer og jobber med Kanye west. Historien hans doesnt add up og mye som ikke stemmer. Svindler folk for penger gjør han å. Da de møtes så er de alle skeptiske og han sier de han komme til studioet til manageren hans neste dag. Fjotten hadde ringt en kompis om hjelp og han hadde skaffe et studio til i morgen og late som han eide det.

Vel Nev spurte om de kunne lage en beat som han kunne rappe til. Idiotene klarte ingen ting og klarte ikke å skru på mikrofonen en gang. Kompisen innrømte at det bare var fake og dette var ikke hans og fyren var ingen rapper. Selv da sier han "i make good music and i know What am doing" han sa Unnskyld til slutt men dog.

Anonymous poster hash: 254ee...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah det er så mange latterlige folk i det programmet. Sånn som han som liksom var rapper og ikke kunne en shit :skratte: Men det er mye slemt og..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blue Ivy.

Haha har dere sett episode 4?! Den var lol :fnise:

En gutt sier han er rapper/producer og jobber med Kanye west. Historien hans doesnt add up og mye som ikke stemmer. Svindler folk for penger gjør han å. Da de møtes så er de alle skeptiske og han sier de han komme til studioet til manageren hans neste dag. Fjotten hadde ringt en kompis om hjelp og han hadde skaffe et studio til i morgen og late som han eide det.

Vel Nev spurte om de kunne lage en beat som han kunne rappe til. Idiotene klarte ingen ting og klarte ikke å skru på mikrofonen en gang. Kompisen innrømte at det bare var fake og dette var ikke hans og fyren var ingen rapper. Selv da sier han "i make good music and i know What am doing" han sa Unnskyld til slutt men dog.

Anonymous poster hash: 254ee...a8c

Haha den episoden må jeg så se :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Hahah det er så mange latterlige folk i det programmet. Sånn som han som liksom var rapper og ikke kunne en shit :skratte: Men det er mye slemt og..

Ja jeg får skikkelig vondt av de som blir lurt av folk som ikke bryr seg om de og som bare brukte de for penger osv.

Var i forrige sesong en jente ble lurt av en annen jente som hadde type til og med. Hun brukte henne kun for å få penger og ting. Da hun kommer ut står hun bare der med det bitchye blikket og ler. Uff så vondt jeg fikk av den stakkars jenta :(

Endret av Blue Ivy.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg får skikkelig vondt av de som blir lurt av folk som ikke bryr seg om de og som bare brukte de for penger osv.

Var i forrige sesong en jente ble lurt av en annen jente som hadde type til og med. Hun brukte henne kun for å få penger og ting. Da hun kommer ut står hun bare der med det bitchye blikket og ler. Uff så vondt jeg fikk av den stakkars jenta :(

Det fikk jeg og.Får inntrykk av at de fleste av disse Catfish'ene er psykisk syke mennesker som lever i en slags drømmeverden.De tror de kan gjøre hva som helst mot andre på internett,og at dette ikke vil påvirke noen i det virkelige liv.Når de konfronteres med oppførselen sin virker de helt likegyldig. Det burde vært straffbart å drive med catfishing.

Endret av Sandie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av de åpner seg opp til slutt å sier de ble mobbet, hatt en tøff oppvekst osv. Noen er nok lei seg mens andre kunne ikke ha brydd seg noe mindre.

Har sett the reunion show og noen holder på med den falske profilen enda og virker ikke så lei seg.

Anonymous poster hash: 254ee...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...