Gå til innhold

Innovernavle eller utovernavle?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor har noen innovernavle og noen utovernavle? Hva har du?

Anonymous poster hash: 5f15d...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg pleier å tenke på det som at avnavlingen da vi ble født, var vellykket eller ikke. Innovernavle er slik det skal være sånn jeg ser det og det har jeg selv også.



Anonymous poster hash: 611c4...6b2
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innover her. Riktig som det sies over, man prøver å få til den "vanlige" innovernavlen når strengen klippes, men det er ikke alltid mulig. Vet at noen har en navle som går utover, men det er vel forholdsvis sjelden man ser voksne personer med en slik utovernavle. Uten at jeg ser særlig etter heller, bryr meg lite om navlefasongen på folk jeg ser.



Anonymous poster hash: b5105...500
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å tenke på det som at avnavlingen da vi ble født, var vellykket eller ikke. Innovernavle er slik det skal være sånn jeg ser det og det har jeg selv også.

Anonymous poster hash: 611c4...6b2

Det har ingenting med "avnavlingen" å gjøre.

"I motsetning til resten av bukveggen på magen har man ikke andre lag enn hud og bukvegg i navlen. Det er altså ikke muskulatur eller fettvev mellom utside og innside. Navlen buler dermed innover hos de fleste, altså huden dras ned mot bukveggen i bunnen, mens hos noen er det motsatt bukveggen buler opp mot huden. Man får da en utovernavle."

http://www.lommelegen.no/legesvar/navleplastikk

Innovernavle er mest normalt, ja, men det er ikke feil å ha utovernavle.

Anonymous poster hash: 8b1e9...3fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innover her. Riktig som det sies over, man prøver å få til den "vanlige" innovernavlen når strengen klippes, men det er ikke alltid mulig. Vet at noen har en navle som går utover, men det er vel forholdsvis sjelden man ser voksne personer med en slik utovernavle. Uten at jeg ser særlig etter heller, bryr meg lite om navlefasongen på folk jeg ser.

Anonymous poster hash: b5105...500

Man klipper da ikke navlestrengen helt inntil magen! Den blir klippet noen cm fra magen, og denne stumpen størkner inn etter noen dager - og faller av. Hvordan arret etter navlestrengen blir - kan ingen styre.

På deg høres det ut som faren eller jordmoren virkelig sliter for å klippe riktig. Har du vært med på en fødsel?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig at noen den dag i dag fortsatt tror at det har noe som helst med klippingen å gjøre...



Anonymous poster hash: 8b1e9...3fa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har innovernavle.

Av en eller annen grunn syns jeg utovernavle er utrolig ekkelt!

(jeg vet, det er rart).

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dette med innover- og utovernavle er arvelig. En venninne har utovernavle og alle barna hennes har det samme. Min navle går innover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har innovernavle.

Av en eller annen grunn syns jeg utovernavle er utrolig ekkelt!

(jeg vet, det er rart).

Det er ikke bare rart, det er ganske ekkelt av deg.

Anonymous poster hash: 8b1e9...3fa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er litt ekkelt med utovernavle. Men folk kan jo ikke noe for det.

Anonymous poster hash: f58d6...e1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Jeg synes også det er litt ekkelt med utovernavle. Men folk kan jo ikke noe for det.

Anonymous poster hash: f58d6...e1a

Nei folk kan ikke noe for det og skal ikke bli kalt ekkel for det. Hva i all verden som er ekkelt med det egentlig?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

innovernavle ^^ men bryr meg fint lite om andres navler :P

noe som alltid har forundret meg lenge når det kommer til navler er; hvorfor har eva og adam navler på bilder? de ble jo ikke født :fnise: ikke at jeg tror på de, men det er en ting som irriterer meg :fnise:



Anonymous poster hash: 5a47e...096
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes også det er ekkelt med utovernavel, eller sånn navle som går innover med en bulk ut inni liksom. Vanskelig å forklare!! Vet at de ikke kan noe for det, og de fleste bryr seg jo ikke, men det er nesten en fobi jeg har!! Blir helt svimmel og rar når jeg ser utover navler, klarer ikke snakke med personen nesten osv. Aner ikke hva som er galt med meg :fnise:

Anonymous poster hash: d8f30...a05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

Har veldig innovernavle. Såpass at man ikke kan se hvor den ender, ser ut som det bare er et sort hull i magen min :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har veldig innovernavle. Såpass at man ikke kan se hvor den ender, ser ut som det bare er et sort hull i magen min :fnise:

Akkurat det har med fettlaget å gjøre.

Anonymous poster hash: 50045...e2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

Akkurat det har med fettlaget å gjøre.

Anonymous poster hash: 50045...e2d

Javel? Det var da jammen rart, i og med at jeg har vært slank hele livet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare rart, det er ganske ekkelt av deg.

Anonymous poster hash: 8b1e9...3fa

Ser ut som innvollene er på vei ut av magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...