Gå til innhold

Erfaring med "Utrolig universalsalve"?


Gjest nickandj

Anbefalte innlegg

Gjest nickandj

Har lest mye på nettsiden deres, og på deres Facebook-side. Den får jo så mye skryt av mange mennesker, og det ser ut som at den hjelper mot "alt." Noen her som har positive erfaringer med den? Hvilke plager har denne salven vært god mot?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Både og. Jeg hadde en voldsom kløe i fjor, da hjalp den ikke særlig på meg. Men merket den hjalp bra og lindret øm tannkjøtt. Ellers har jeg ikke testet den ut videre. Det lukter litt tigerbalm av den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lest litt på nettsidene deres og den minner om absolutt alle andre humbugkurer. For det første hevdes det at den kan hjelpe mot en hel haug av hudlidelser, for det andre har den et helt UTROLIG navn og for det tredje er det en haug av "meninger" fra brukere (fin måte å unngå markedsføringsloven på). Det finnes ikke mange seriøse firmaer som markedsfører seg på den måten.



Anonymous poster hash: a1df2...484
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har lyst til å henge meg på her, søkte litt på nettet om den tidligere. Har ikke testet den på alt de påstår den hjelper mot, kun som en "fuktighetskrem". Jeg går på isotretinoin-behandling, som gjør at hud og lepper tørker helt ut. Den hjalp ikke noe særlig på leppene, for der var faktisk Eos best. Men den hjalp utrolig godt mot tørrhet i huden. Den lukter ikke særlig godt, men den gjorde susen. Kliner trynet fult et par ganger i uken, og får ikke like uttørket hud. Men jeg tror neppe den fungerer mot alt det de påstår, generelt virket det som et typisk "tv-shop"-produkt. Men ble positivt overrasket over at tørrhuden i ansiktet forsvant så godt. Men vil ikke anbefale den mot eksem osv, da finnes det faktisk produkter på apoteket som fungerer!



Anonymous poster hash: 531a5...fb6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

Den er faktisk utrolig :) jeg bruker den på alt, sår, myggstikk, munnsår, hovne føtter, tørre lepper osv. Fuker alltid på meg :)

Edit: kan nevne at en del helsekostbutikker, gamlehjem og sykehus har begynt å ta inn denne, siden den har så bra effekt

Endret av fotballflue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med fotballflue!

Min datter falt på en glovarm ovn og brente hele hånden sin. Hadde henne i ti minutter i kjølig vann, før vi hev oss i bilen og kjørte til min mor som hadde denne salven. Smurte på tykt lag, og det ble ikke sår engang! Huden holdt seg rød og brent, men ikke blemmer/sår e.l. Ingen arr i ettertid!

Jeg har sett mindre brannsår som har blitt grusomt stygge før, så jeg er ikke i tvil om at salven hadde æren for at det gikk så bra.

Bare dumt den ødelegger for seg selv ved å fremstille seg som en tv-shop-greie..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den funker. Her i huset brukes den til tørre lepper, vond hals (smører/svelger pittelitt), tett nese (jepp, på en q-tips og smør inni nesen), munnsår, tannkløe hos barn, sår (de gror utrolig fort hvis man smører et par ganger for dag, sår som ikke har villet gro på flere uker), intens kløe på leggene, myggstikk, vepsestikk osv, brannsår, såre barneromper. Sikkert mer som jeg ikke kommer på i farta. Ja, kviser.

Mine besteforeldre bruker den til ømme tannkjøtt pga gebiss, psoriasis (der ingenting annet har hjulpet og det har vært skikkelig ille. Utroligsalven ble redningen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Tar opp denne tråden! Jeg hørte om denne salven i dag å vurderer å bestille den. 

Er det flere som har gode erfaringer, eller er det oppskrytt?

Anonymkode: 97a38...aa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun gode erfaringer med denne, på alt fra myggstikk til mindre utslett. Bruker den på alt :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra å høre om noe som ikke er humbug ;) Får sjekke denne ut da ;) Navnet høres litt humbug ut og det er sikkert de fleste enig i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig god erfaring med utroligsalven. Den er et absolutt must. Har hjulpet meg når huden har vært sår, mot myggstikk, brannblemmer etter at kjæresten brant seg på en ildfast form, utslett og ja. egentlig alt. Så den er absolutt et must! Kjøpte min på Life i sommer og den er alltid med på lengre turer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Motebamsen skrev:

Så bra å høre om noe som ikke er humbug ;) Får sjekke denne ut da ;) Navnet høres litt humbug ut og det er sikkert de fleste enig i. 

Navnet er så som så, hehe.
Jeg fikk min første fra min mormor, og etter hvert som jeg prøvde den mer og mer er den blitt en stor favoritt.
Har en hjemme hos meg selv, en hos kjæresten og en i veska - kan ikke gå noe sted uten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Motebamsen skrev:

Må kjøpe denne, har de den på helsekostbutikk? Man kan bruke den i ansiktet?

Jeg kjøpte min på Life. Og ja denne kan du bruke på hele kroppen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...