Gå til innhold

Hva synes du er kleinest på KG?


Summers

Anbefalte innlegg

Alle disse "Han tar meg i rumpa", eller "Jeg vil ikke bli tatt i rumpa"-trådene. JESUSCHRIST



Anonymous poster hash: 13ae9...f4c
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest supernova_87

Du kan jo bruke et av bildene herfra :jepp:

NSFW

lisafordblog.com/photos/the-11-bestworst-vagina-tattoos-of-all-time-photos/

Jeg satt seriøst å måpte til det på den linken der! Den første var jo helt grusom! Æsj. :sjokkert:

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt seriøst å måpte til det på den linken der! Den første var jo helt grusom! Æsj. :sjokkert:

Oh lord hvorfor gikk jeg inn på den linken.... :( Alt for nyskjerrig av meg, men æsj..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange har du hatt sex med?
Også popper det gjerne 5-6 like tråder opp rett etter hverandre..."Helt ærlig,hvor mange har du ligget med?"


*edit: glemte ett ord...*

Endret av The Tardis
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som broderer inn selvskryt i hver tråd, eller de som starter med selvskryt og så et lite spørsmål på slutten som et desperat forsøk på å gi tråden relevans.

"hei! Jeg og dama puler i 10 timer hver dag blah blah

Hvor lenge holder dere på?"

"leit å høre om ditt tragiske liv, har ikke noe godt svar, men jeg er så heldig å ha en mann som serverer beef Wellington på senga hver dag :) og så suger jeg han hver dag! :)"

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hetsingen, spekulasjonene og mobbingen som er her.



Anonymous poster hash: edca4...d3f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hetsingen, spekulasjonene og mobbingen som er her.

Anonymous poster hash: edca4...d3f

Støtter denne.

Er det forresten noen tråder her inne som noen liker? Jeg ser ikke annet enn folk her som hater allt og alle. Kan vi ikke bare respektere hverandre for at vi har ulike meninger og syn på ting?

Anonymous poster hash: 425bf...07b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

"Post et bilde av din kropp" o.l tråder er også utrolig pinlige. Pluss tråder som handler om hvilken bruker man ville hatt sex med/gått på date med.

Endret av Bond
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

De som broderer inn selvskryt i hver tråd, eller de som starter med selvskryt og så et lite spørsmål på slutten som et desperat forsøk på å gi tråden relevans.

"hei! Jeg og dama puler i 10 timer hver dag blah blah

Hvor lenge holder dere på?"

"leit å høre om ditt tragiske liv, har ikke noe godt svar, men jeg er så heldig å ha en mann som serverer beef Wellington på senga hver dag :) og så suger jeg han hver dag! :)"

:fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Pluss tråder som handler om hvilken bruker man ville hatt sex med/gått på date med.

Å, ja. De trådene har typisk noen sider med svar fra de mest aktive/profilerte/populære/hva-som-helst. Men de har tusener av visninger, for alle må innom og se om de er nevnt... Det er bare så åpenbart.

Endret av Emera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for persondebatt.

Diskuter gjerne kleine fenomener på KG på en generell måte, men ikke bruk eksempler av spesifikke brukere eller tråder som spesifikke brukere har laget.

Bond, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som går inn på "nevn en bruker"-tråder og klager over at de ikke er nevnt.

Brukere som flørter overdrevent mye i upassende diskusjoner, særlig de som bare fortsetter uten positiv respons.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det er menn som ikke eier sosiale antenner, som tenker at om de bare gjør dette ofte nok, må det jo funke... De hadde jo selv satt veldig pris på å få et fittebilde, dermed må jo damene like pikkbilder

:ler:

Litt OT - men: Nå liker jo kvinnene her å tro at alle mannfolka er desperate, men jeg kjenner til flere mannlige brukere privat som ALLE SAMMEN har mottatt nakenbilde/undertøysbilder og vaginabilder av kvinnelige brukere - gjerne etter veldig kort tids PM`ing.

Anonymous poster hash: abae5...bb0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mødre som forsvarer seg til de grader og kommer med dårlige unnskyldninger fordi de er feite/virker tydelig sjalu på de som trener

Anonymous poster hash: c854b...ef1

Fenomenet på KG hvor enhver med et normalt kroppssyn(mødre eller ikke) konsekvent blir antatt å være feite og sjalu

(bmi på 19 selv bare sånn for å avklare det, ofte blitt kalt feit og sjalu)

Anonymous poster hash: abae5...bb0

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Litt OT - men: Nå liker jo kvinnene her å tro at alle mannfolka er desperate, men jeg kjenner til flere mannlige brukere privat som ALLE SAMMEN har mottatt nakenbilde/undertøysbilder og vaginabilder av kvinnelige brukere - gjerne etter veldig kort tids PM`ing. Anonymous poster hash: abae5...bb0

Det stemmer det, ja hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk som skryter av livene sine, mens de henger på KG hele natten(og dagen)



Anonymous poster hash: 9e143...04a
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den "spåingen" som foregår her inne er klein.



Anonymous poster hash: c73c1...c19
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådene "Hvordan ser folk ut her inne?" og "Post et bilde av din kropp".

:rodme:

Anonymous poster hash: e4b9a...17d

Bæsjetråder. Virkelig absolutt lavmål.

Anonymous poster hash: d015c...d75

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bæsjetråder. Virkelig absolutt lavmål.

Anonymous poster hash: d015c...d75

Om du og flere virkelig syntes de trådene er det kleineste dere vet om, vil jeg si dere er direkte pripne :) så mye rart av teite trolletråder det er her og dere reagerer på tråder hvor brukere deler bilder av seg selv? Kan det være en liten anelse torn i siden til alle de pene menneskene som poster der?

Anonymous poster hash: 425bf...07b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...