Gå til innhold

Skjult reklame hos bloggere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som reagerer på at "alle" toppbloggerne nå plutselig ser "Lindsay" og poengterer dette? Har sett både Sophie Elise, Kristina Andersen, Eirin Kristiansen og mange flere opplyse at de ser denne serien. Virker litt for tillfeldig at "alle" samtidig ser denne serien når det etter min smak også er den møkkaserien.

Anonymous poster hash: a0aaa...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest constance90

Og alle så på LOST, CSI og Breaking Bad når det var kult.

Det er en jenteserie, de er jenter. Har ingen tro på at de ser på den for reklamen skyld.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og alle så på LOST, CSI og Breaking Bad når det var kult.

Det er en jenteserie, de er jenter. Har ingen tro på at de ser på den for reklamen skyld.

Vel, det pågår iallfall en skjult reklamekampanje for "DET NYE" denne uka (FF, NetteNestea m.fl.). Kjenner at jeg irriterer meg mer over "DET NYE" som foreslår det, enn jentene.

Anonymous poster hash: d4633...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en viktig oppdagelse, Ts! Ring politiet! Du har min fulle støtte!

Anonymous poster hash: 9ac0d...89c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og flere bloggere har "plutselig" fått en sex-film ufrivillig publisert......ups!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jo KA skrevet et ærlig annonseinnlegg om DETNYE og Julia nyland skrevet om filmen sex tape:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Piiiip

Total kriiiiiise :o - seriøst finn på noe bedre ennå saumfare bloggerne på jakt etter noe å ta dem på. Holy moly folk må ha lite å gjøre her inne når man gidder henge seg opp i alt dette :Gjesp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De produserer underholdning uten egenverdi, overrasker meg ikke at de da også ser på det samme på tv.



Anonymous poster hash: 017fb...500
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lov, så du får melde fra og anmelde dem, så får de seg en saftig bot :)

Anonymous poster hash: 47030...cfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lov, så du får melde fra og anmelde dem, så får de seg en saftig bot :)

Anonymous poster hash: 47030...cfb

Tror de får bot for å skrive at de ser på en tv-serie som de aller fleste jenter på dems alder ser på?

Skjult reklame er ikke lov, men å si hvilke tv-serier du ser på er ikke skjult reklame og er derfor fullt lovlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...