Gå til innhold

Hvorfor gidder hun !


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir så utrolig provosert over denne bloggeren!

http://maylarkevang.blogg.no/1404181693_how_not_to_do_your_ey.html#comment-110642027

Hvorfor tror dere hun bruker på utrolig mye energi på å si hvordan ANDRE skal tegne eller markere øyenbrynene sine?

Det er da helt opp til hver enkel om hvordan man vil ha det. hun har jo absolutt ingenting med det å gjøre, så hvorfor skriver hun:hvordan man ikke skal tegne øyenbryn? Hun er da ingen sjef eller Gud over øyenbrynene. Alle i hele verden har forskjellige øyenbryn, og om di har stygge som hun mener, så kanskje, kanskje de ser det selv. Men de går jo sånn fordi de føler seg komfortabel, så hvorfor si "ikke gå sånn" uff, nei.. Blir så dumt å høre på.


Anonymous poster hash: 225ab...11a



Anonymous poster hash: 9d1f7...9c3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du føler deg veldig truffet, du?



Anonymous poster hash: 37d2b...342
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei !?? Men det er unødvendig å kritisere folk!! ...



Anonymous poster hash: 9d1f7...9c3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å få litt fokus å temaet, så mange pene jenter som ødelegger alt med stygge øyenbryn.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste den posten for ei stund siden. Ikke var det morsomt og ikke var det kreativt. Hørt det før liksom.

(Kødda, jeg følte meg kjempetruffet. Jeg pleier også å tegne på øyenbryn i paint før jeg poster selfier på Instagram)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artige bilder :fnise:



Anonymous poster hash: 5f9c3...785
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det var morsomt jeg. Ikke ta alt så seriøst, folk får selvfølgelig lov til å gjøre hva de vil :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva folk ikke gjør for å være på topplisten..



Anonymous poster hash: 9d1f7...9c3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er dritmorsomt. Ser så ufattelig stygge øyenbryn her i Oslo, og jeg må innrømme at jeg var en av den selv når jeg var yngre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrattlo, utrolig bra og hun treffer perfekt!

Anonymous poster hash: 8600e...c7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leppene hennes er helt forferdelige :P Duckfaaaace!!! Skjønner ikke hvorfor folk tar så mye restylane..



Anonymous poster hash: 9d1f7...9c3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...