Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ta telefonen neste gang og vis de hvr rasende du er så blir nok strøket fra lista. ;) 

Anonymkode: 03585...379

Eller bare si at man vil ha navnet deres og hvis de lurer på hvorfor kan man si at man skal anmelde dem. DA tenker jeg pipa får en annen lyd. Har du reservert deg mot telefonsalg så har de ikke lov til å ringe. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At temperaturen sank ti grader i det øyeblikket jeg gikk ut i ferie. 

At anonymknappen sitter tre millimeter over send inn svar-knappen, slik at pølsefingrene mine sender svar istedet for å gjøre meg anonym. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som spør hva slags bærbar  datamaskin eller mobiltelefon som passer aller best for akkurat dem - eller for noen de kjenner.

Hvordan skal noen tilfeldige folk på ett tilfeldig debatt-forum  liksom vite hva som faktisk fungerer best for noen helt ukjente mennesker? Dette er vel egentlig noe de burde vite aller best selv.

Anonymkode: 625e4...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne blitt ansatt på rema i dag. Det som irriterer vettet ut av meg er når folk forran meg i køen ikke klarer for 50 øre og sette den jævla kurven som allerede står der, og neste person heller ikke gidder det. Så når det ender opp med et hav av sånne store trillekurver.. 

Joda, så jeg endte med å rydde opp for de 5 forrige kundene, så jeg kunne sette den vanlige kurven oppi den ene lille som stod innepressert helt innerst. Fyren i kassas reaksjon? Et stort smil og ønsket meg en fin dag videre. Jeg tror han så at jeg var grusomt irritert når jeg holdt på. 

Poenget: SETT KURVENE OPPI HVERANDRE, FOR SVARTE MAISKORN. 

Ser jeg en person til som ikke gjør det, kommer jeg faen meg til å spørre personen om hen kan rydde opp etter seg. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, dillyduzit skrev:

Kunne blitt ansatt på rema i dag. Det som irriterer vettet ut av meg er når folk forran meg i køen ikke klarer for 50 øre og sette den jævla kurven som allerede står der, og neste person heller ikke gidder det. Så når det ender opp med et hav av sånne store trillekurver.. 

Joda, så jeg endte med å rydde opp for de 5 forrige kundene, så jeg kunne sette den vanlige kurven oppi den ene lille som stod innepressert helt innerst. Fyren i kassas reaksjon? Et stort smil og ønsket meg en fin dag videre. Jeg tror han så at jeg var grusomt irritert når jeg holdt på. 

Poenget: SETT KURVENE OPPI HVERANDRE, FOR SVARTE MAISKORN. 

Ser jeg en person til som ikke gjør det, kommer jeg faen meg til å spørre personen om hen kan rydde opp etter seg. 

AAAAAAMEN!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg skikkelig over folk som stopper opp i store klynger midt i gangen på et kjøpesenter/i en handlegate ol. Og bare står der å skravler og ikke bryr seg om at de blokkerer veien for andre folk! :angry: Hva med å følge litt med på hva som skjer rundt?! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver eneste gang noen forsøker å diskutere islam og / eller terrorisme. Så kommer det en eller annen idiot som absolutt skal klage og sutre over hvor forferdelig og grusomt de mener at kristendommen var for over 1 000 år siden!

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, dillyduzit skrev:

Kunne blitt ansatt på rema i dag. Det som irriterer vettet ut av meg er når folk forran meg i køen ikke klarer for 50 øre og sette den jævla kurven som allerede står der, og neste person heller ikke gidder det. Så når det ender opp med et hav av sånne store trillekurver.. 

Joda, så jeg endte med å rydde opp for de 5 forrige kundene, så jeg kunne sette den vanlige kurven oppi den ene lille som stod innepressert helt innerst. Fyren i kassas reaksjon? Et stort smil og ønsket meg en fin dag videre. Jeg tror han så at jeg var grusomt irritert når jeg holdt på. 

Poenget: SETT KURVENE OPPI HVERANDRE, FOR SVARTE MAISKORN. 

Ser jeg en person til som ikke gjør det, kommer jeg faen meg til å spørre personen om hen kan rydde opp etter seg. 

Så enig! Det tar deg 3 sekunder å gjøre det, men det gidder ikke folk. Folk er så late! Verre med de idiotene som ikke gidder å sette handlevognene på plass. Bare lar de stå med kassen :roll: 

Anonymkode: ed31a...174

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Generelt folk med kreft

Anonymkode: 39b13...b91

Du irriterer deg over folk med kreft? :klo: 

Anonymkode: ed31a...174

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som driver og skremmer på kjæledyra sine for å få gode videoer på Youtube.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26. juli 2016 at 20.22, dillyduzit skrev:

Kunne blitt ansatt på rema i dag. Det som irriterer vettet ut av meg er når folk forran meg i køen ikke klarer for 50 øre og sette den jævla kurven som allerede står der, og neste person heller ikke gidder det. Så når det ender opp med et hav av sånne store trillekurver.. 

Joda, så jeg endte med å rydde opp for de 5 forrige kundene, så jeg kunne sette den vanlige kurven oppi den ene lille som stod innepressert helt innerst. Fyren i kassas reaksjon? Et stort smil og ønsket meg en fin dag videre. Jeg tror han så at jeg var grusomt irritert når jeg holdt på. 

Poenget: SETT KURVENE OPPI HVERANDRE, FOR SVARTE MAISKORN. 

Ser jeg en person til som ikke gjør det, kommer jeg faen meg til å spørre personen om hen kan rydde opp etter seg. 

Helt enig! Det blir også så mye mer kronglete for andre å sette på plass trillekassen når det er så mange som setter den fra seg der det passer dem. Jeg irriterer meg også over mennesker som ikke gidder å sette skilleklossen på båndet etter de har lagt fra seg varene sine, og selvsagt de som står i veien slik at jeg ikke kan legge varer på. I dag var det en som hadde barnevogn og dreiv og dro den frem og tilbake langs hele kasseområdet. Det er tydelig at slike mennesker ikke tenker på andre rundt seg. 

Anonymkode: fb061...63f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det aller meste av film og musikk har egentlig blitt veldig dårlig. I steden for å lage noe banebrytende, så lages det noe som helst skal passe for "folk flest"

Dette er gjerne oppfølgere eller re-makes av filmer som har blitt produsert tidligere. En optimal film har egentlig alt for snevert publikum til å bli produsert. Slik har det også blitt med dataspill.

At "folk flest" liker ett eller annet, er langt fra noe kvalitetstegn. 

Anonymkode: 625e4...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hest.no. Den siden henger og detter ut så jævlig ofte! Nå e det nok en gang ikke mulig å komme inn på siden. Faen altså!!!! Kom på nå hvorfor jeg ikke blogger der inne mer...

Anonymkode: a45c7...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6/22/2016 at 14.36, AnonymBruker skrev:

.

Den 7/24/2016 at 10.56, Gjest The White Wolf skrev:

.

Endret av Feyfeyhey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det liksom skal være så fryktelig synd på Sundby som mistet en seier på grunn av astma-medisiner....

Med Sundby har det blitt lagt veldig stor vekt på at han sikkert bare har vært "veldig uheldig" eller at noen gjort en eller annen liten feil eller "blunder"

Norge ville garantert ikke tatt slike situasjoner med like stor letthet, dersom en eller annen utenlandsk  sportsutøver hadde gjort nøyaktig det samme..  

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...