Gå til innhold

Nye vektreglar i hopp


Pip

Anbefalte innlegg

Kva meinar me om dei nye vektreglane frå FIS? Vil dette gjere hoppsporten sunnare? Er BMI ein god måte å regulere dette på? Blir det for mykje 'paragrafar' og tullete reglar i sporten?

Personleg synst eg kanskje det burde vere mogeleg å finne ein annan måte å regulere dette problemet på. Mannen min har ein BMI på 18 komma eit eller anna, og han er slett ikkje sjukeleg tynn. Men han har ikkje spesielt kraftig beinbygning, og er relativt liten. Synst difor det virkar litt strengt, faktisk, at ein med dress og sko ikkje kan ha mindre enn 20 i BMI - det er jo for dumt viss desse krava tvingar sunne idrettsfolk til å 'feite seg opp' - eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Poirot

Synes vektreglene er greit, jeg. Nå har man hatt mange år uten slike regler, med flere tilfeller av skadelig slanking. Vektregler finnes i andre idreter også (i noe annen form) .

(Mannen din er vel ikke proff i noen idrett. om han var det, ville han kanskej hatt mer muskler enn han har nå, og dermed veid mer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, mannen er ikkje idrettsproff, men han trenar ein god del faktisk.Og hopparar er vel ikkje dei mest muskuløse idrettsutøvarane heller...

Poenget mitt er at det å vere lett kan ha mange årsaker - spinkel beinbygning, lett skjelett, høg forbrenning etc. For meg vert det litt feil å operere med slike eigide grenser, fordi det kan ramme feil personar, og bli eit problem for desse...

Synst for all del det er bra at ein tek tak i slankeproblematikken i hoppsporten, men er usikkerpå om dette er rette vegen å gå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...