Gå til innhold

Dagboka til kloss.


kloss

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg ville ha ei dagbok :-) Jeg har vært på kvinneguiden ei stund med varabelt hell. Denne gangen skal jeg oppføre meg sånn att jeg ikke blir utestengt. Her vil jeg skrive om forskjellige ting som faller meg inn. Jeg er forelska nå. Jeg håper att ho vil drikke kaffe med meg. Jeg er en følsom mann derfor er det skummelt og ta sjansen på og spørre. Likevel skal jeg det på onsdag. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hender att jeg ligger våken og grubler på alt jeg kunne gjort på andre måter. Ting jeg angrer på..ting jeg har skyld i. Noen ganger tenker jeg ikke før jeg prater. Da sier jeg dumme ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer på att jeg flørtet med en bruker sist jeg var på kvinneguiden. Nå er ho borte fra kvinneguiden uten att jeg fikk si unnskyld for ulempen det gjør meg trist. :-(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg gleder meg til lørdagskveld fordi att da skal daten min komme på film og overnatting. Jeg må kjøpe ei ekstra dyne i morgen for ho kan ikke ligge uten dyne eller i sovepose. Det blir for dumt. Kanskje må jeg kjøpe to like sengesett også sånn att det blir stil. ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overnatting gikk bra men jeg likte ikke att ho spiste nesten all sjokoladen som jeg hadde kjøpt til filmen..litt uhøffelig mener jeg. Neste gang skal jeg spise fortere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Overnatting gikk bra men jeg likte ikke att ho spiste nesten all sjokoladen som jeg hadde kjøpt til filmen..litt uhøffelig mener jeg. Neste gang skal jeg spise fortere.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overnatting gikk bra men jeg likte ikke att ho spiste nesten all sjokoladen som jeg hadde kjøpt til filmen..litt uhøffelig mener jeg. Neste gang skal jeg spise fortere.

Betyr ho ikke mer enn litt sjokolade?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo så klart :-) men hvis vi blir kjærester så må ho skjerpe seg fordi att jeg gidder ikke att det skal bli en vane når vi deler sjokolade. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo så klart :-) men hvis vi blir kjærester så må ho skjerpe seg fordi att jeg gidder ikke att det skal bli en vane når vi deler sjokolade. ;-)

Det er ikke et problem som er verdt å nevne selv om dere blir kjærester.

Spar klagingen til det virkelig er noe ille.

Endret av Chloe-
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer! Det er bra att dere setter meg på plass fordi det var barnslig av meg.

Det er ikke et problem som er verdt å nevne selv om dere blir kjærester.

Spar klagingen til det virkelig er noe ille.

ja du har rett tante sofie :-)

Tenk om samboer hadde dumpet meg for at jeg er en sjokolademons, som ikke klarer å styre seg? :sjokkert:

hehe. Det ville vært trist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...