AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #121 Del Skrevet 12. januar 2014 Skumdelfin. Med sjokolade. Den har jeg sett flere steder, spesialbutikker for sjokolade og godis. F.eks i Kristianssand. Men jeg savner Flipper uten sjokolade! Anonymous poster hash: f7f0f...b79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lisske Skrevet 12. januar 2014 #122 Del Skrevet 12. januar 2014 Hekseskudd, små metallesker med små kuler med spesiell smak av noe lakrisaktig, fra nidar. Filidutter, søte drops, med lakrispulver utenpå og surt pulver inni. Alt i ett. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 12. januar 2014 #123 Del Skrevet 12. januar 2014 Filidutter kjøper jeg på Meny. De har virkelig alt, de dropsene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #124 Del Skrevet 12. januar 2014 savner pinneis, med sjokolade utenpå og vanilje inni med jordbær Tror ikke de selger den mer? Anonymous poster hash: 2fc8d...674 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #125 Del Skrevet 12. januar 2014 Stratos Dobbel Tusenfryd (fruktdrops) Sad Sam (tyggis med kjempesøte klistremerker) Blå Hubba Bubba Sort Bugg Blues (sjokoladebar) Relax (også en sjokoladebar) KjempeYes (Nei, lollipop er IKKE det samme!) Banankjærlighet Anonymous poster hash: 83e30...2f5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yzma Skrevet 12. januar 2014 #126 Del Skrevet 12. januar 2014 Bugg banan smak:( Den selger de på butikkene igjen. Har gjort det i flere måneder nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #127 Del Skrevet 12. januar 2014 Kimchi x) Koreansk? Anonymous poster hash: 7bb4c...443 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. januar 2014 #128 Del Skrevet 12. januar 2014 Åhh salte bjørner og banankjærligheter savner jeg også!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ms_kwang Skrevet 12. januar 2014 #129 Del Skrevet 12. januar 2014 Koreansk?Anonymous poster hash: 7bb4c...443 mm nam! Men jeg bestiller det online, så er ikke krise at jeg ikke finner det her jeg bor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #130 Del Skrevet 12. januar 2014 mm nam! Men jeg bestiller det online, så er ikke krise at jeg ikke finner det her jeg bor Kan ikke si at jeg har smakt det, men leste om det i en bok nylig. Anonymous poster hash: 7bb4c...443 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ms_kwang Skrevet 12. januar 2014 #131 Del Skrevet 12. januar 2014 Kan ikke si at jeg har smakt det, men leste om det i en bok nylig.Anonymous poster hash: 7bb4c...443 Åh det eeeer så godt :D men smak og behag egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #132 Del Skrevet 12. januar 2014 Litt forbauset over at de aller fleste dere bare savner usunne varer. Jeg savner: - forskjellige typer fersk sopp, men også bedre utvalg i tørket sopp. Er jo omtrent umulig å finne i norske butikker - økologiske matvarer. Egentlig alle, men særlig salater, frukt, grønnsaker (spesielt gresskar, mangold), oster, yoghurter... - bedre utvalg i økologiske meltyper. - bere utvalg i müsli; det er jo bare søte frokostblandinger omtrent å få kjøpt. Hvor er quinoaflak, amarantpops og alt det andre deilige? - Helios sylteagurk! Den er himmelsk, men ikke så lett å oppdrive her hvor jeg bor - Viana-produkter til en kjapp middag i blant - røkt tofu og tofu med mandler Anonymous poster hash: 8ee93...ddb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #133 Del Skrevet 12. januar 2014 Stratos Dobbel Tusenfryd (fruktdrops) Sad Sam (tyggis med kjempesøte klistremerker) Blå Hubba Bubba Sort Bugg Blues (sjokoladebar) Relax (også en sjokoladebar) KjempeYes (Nei, lollipop er IKKE det samme!) Banankjærlighet Anonymous poster hash: 83e30...2f5 åh, den savner jeg og! Anonymous poster hash: 2fc8d...674 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #134 Del Skrevet 12. januar 2014 savner også den isen som ligner på frisk-is , men er ikke rød og gul, KUN gul Noen som husker hva den heter? Sommer is eller noe? Anonymous poster hash: 2fc8d...674 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #135 Del Skrevet 12. januar 2014 åh, den savner jeg og! Anonymous poster hash: 2fc8d...674 NEI! føkkshithell! det kan du ikke mene? den smaker helvete jo! Anonymous poster hash: 72581...687 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #136 Del Skrevet 12. januar 2014 Litt forbauset over at de aller fleste dere bare savner usunne varer. Jeg savner: - forskjellige typer fersk sopp, men også bedre utvalg i tørket sopp. Er jo omtrent umulig å finne i norske butikker - økologiske matvarer. Egentlig alle, men særlig salater, frukt, grønnsaker (spesielt gresskar, mangold), oster, yoghurter... - bedre utvalg i økologiske meltyper. - bere utvalg i müsli; det er jo bare søte frokostblandinger omtrent å få kjøpt. Hvor er quinoaflak, amarantpops og alt det andre deilige? - Helios sylteagurk! Den er himmelsk, men ikke så lett å oppdrive her hvor jeg bor - Viana-produkter til en kjapp middag i blant - røkt tofu og tofu med mandler Anonymous poster hash: 8ee93...ddb Tror grunnen til at det nesten kun blir nevnt usunne varer, er fordi de fleste tolker denne tråden annerledes enn det du gjør. De fleste som har svart har tolket tittelen ("Snacks/matvarer som du savner i butikken") med ordet savn som noe man hadde før, men man ikke lenger har tilgang på. Du har derimot brukt ordet savn på en litt annen måte; nemlig som noe man aldri har hatt, men som man ønsker man kan få tilgang på. I og med at man ofte har idylliske tanker rundt godteriet man spiste som barn, er det naturlig at dette blir pekt på som noe man gjerne ville kunne kjøpe fortsatt. I tillegg har utvalget på økologiske varer og fersk- og fruktvareavdelinger blitt bedre de siste årene, så derfor er det logisk at man ikke savner ferske kantareller, i og med at de ikke har blitt trukket fra markedet (men heller blitt en del av et bedre utvalg). Anonymous poster hash: d5517...96a 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. januar 2014 #137 Del Skrevet 12. januar 2014 savner også den isen som ligner på frisk-is , men er ikke rød og gul, KUN gul Noen som husker hva den heter? Sommer is eller noe? Anonymous poster hash: 2fc8d...674 Ja, den heter sommeris! Var helt fantastisk god! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobler Skrevet 12. januar 2014 #138 Del Skrevet 12. januar 2014 sånn der hvit vaniljeis med regnbuestrøssel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morning Bliss Skrevet 13. januar 2014 #139 Del Skrevet 13. januar 2014 For noen år siden var det en is som var i sånne små kuler med limesmak. Aner ikke hva den het, men husker den var skikkelig god! Cool pops? Jeg også! Den var så god 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morning Bliss Skrevet 13. januar 2014 #140 Del Skrevet 13. januar 2014 Samt disse solges i løsvekt! De er var fra minde !!!!!!!!!!!!!!!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå