Gå til innhold

Snacks / matvarer som du savner i butikken.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pepsi twist
Dinosaurkjeks
Digimonkjeks
Disneysjokolade
Den ordentlig gode gamle bugg'en.
Vanilla coke (Får tak i den på noen Deli og noen få butikker heldigvis)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg savnet soho men når den kom tilbake nå smakte den plutselig ikke like godt lengere.

Savner også 24 melken, yade sjokolade <3 og god gammel bugg, de man får kjøpt i disse bugg posene syns jeg ikke er like gode (smaken eller alderen som spiller inn vet jeg ikke)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt utenom tema men jeg skulle ønske de hadde Dr Pepper zero og Cherry Coke Light i Norge. Får tak i de i Danmark. Noen som vet hvorfor de aldri har prøvd å produsere disse i Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er kanskje litt fersk, men har de sluttet å produsere Extra professional tyggegummi med sitronsmak? Synes den hadde en balansert smak uten at det føltes for søtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dinosaurkjeks!!! og Yade trippel...

Kanskje like greit at de er trukket fra markedet, for vekta sin skyld..



Anonymous poster hash: 13542...63e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var barn hadde jeg dilla på karameller med smurf på innpakningspapiret. Har ikke sett dem på mange år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er kanskje litt fersk, men har de sluttet å produsere Extra professional tyggegummi med sitronsmak? Synes den hadde en balansert smak uten at det føltes for søtt.

Var nettopp på Ica på Sirkus shopping i Trondheim, og der hadde de den! Mener også å ha sett denne flere steder i Oslo...

Men hadde forstått om den ble borte- jeg synes nemlig den er kjempefæl :fnise:

Endret av Calavi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trippel Yade og melkedrøm :)

Og salamiost på tube! :) Kom tilbake en gang og jeg ble overlykkelig, og så forsvant den igjen.. :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Big One Hot BBQ pizza

Malteser-is

Kaptein sabeltann-is

Melkesjokolade med kjekskuler

Å, jaaaa :rodmer:

Synes det er vanskelig å finne vanlige maltersers også, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nettopp på Ica på Sirkus shopping i Trondheim, og der hadde de den! Mener også å ha sett denne flere steder i Oslo...

Men hadde forstått om den ble borte- jeg synes nemlig den er kjempefæl :fnise:

Har sett etter den mange plasser i Bergen, men kan virke som det er endel som er enige med deg siden jeg ikke finner den :P Godt man fortsatt har spearmint-varianten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Salt & pepper superchips.

Ser det ikke i matbutikker lengre.



Anonymous poster hash: 6e4da...750
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nidar+Bravo.JPEG

Savner denne enda jeg :rodmer: Selv om det sikkert er 100 år siden den var å få kjøpt! :laugh:

Den husker jeg! Veldig.. massiv ja.

Smaken minnet litt om mye av det fra Coletta(?)... eller det jeg kaller "plastikksjokolade".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg savnet soho men når den kom tilbake nå smakte den plutselig ikke like godt lengere.

Savner også 24 melken, yade sjokolade <3 og god gammel bugg, de man får kjøpt i disse bugg posene syns jeg ikke er like gode (smaken eller alderen som spiller inn vet jeg ikke)

På butikkene her selger de vanlige løse bugg, en og en. Smaker som det alltid har smakt.

Men de koster 5 kr stykket, så er jo helt borti natta.

Anonymous poster hash: 6e4da...750

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den husker jeg! Veldig.. massiv ja.

Smaken minnet litt om mye av det fra Coletta(?)... eller det jeg kaller "plastikksjokolade".

Plastikksjokolade?!! :jolie: Jeg husker den som utroooolig god - ikke noe plastikk! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...