Gå til innhold

Jeg drømmer om en ung gutt med stor kuk


Gjest Dukka

Anbefalte innlegg

Gjest Dukka

Jeg har en stor drøm. Jeg lengter etter en gutt på 16 til 18. Men han må samtidig ha en enorm stake, som jeg kan ri på. Hvordan finner man unge gutter med stor stake? Og vil unge gutter ligge med ei på 40? Hvordan skal jeg gå fram for å virkeliggjøre drømmen min? Jeg har nok sex ellers, og mange håndverkere som puler meg, men nå må jeg ha en ung gutt. Vet noen om hvordan jeg skal få kontakt. Dating sider for unge etc?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Morteno

Jeg har en stor drøm. Jeg lengter etter en gutt på 16 til 18. Men han må samtidig ha en enorm stake, som jeg kan ri på. Hvordan finner man unge gutter med stor stake? Og vil unge gutter ligge med ei på 40? Hvordan skal jeg gå fram for å virkeliggjøre drømmen min? Jeg har nok sex ellers, og mange håndverkere som puler meg, men nå må jeg ha en ung gutt. Vet noen om hvordan jeg skal få kontakt. Dating sider for unge etc?

Tror du må lete en stund for å finne en 16-18 år gammel gutt som vil ligge med en på 40. Med mindre gutter er mye lettere på tråden nå enn da jeg var 18 i 2008..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kokkelure

Virker som om det er nok av desperate smågutter her inne, så det skulle ikke forundre meg om du får noen private meldinger iløpet av helgen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs nok om det er en mann med dameprofil som har startet denne tråden :fnise:



Anonymous poster hash: 95018...392
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pedofile kjerring



Anonymous poster hash: be179...7a4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pedofile kjerring

Anonymous poster hash: be179...7a4

Jeg tror du skal se sette deg inn i hva ordet pedofil betyr først. Litt småcreepy, ja, men pedofil? Nei!

Anonymous poster hash: 5c858...05f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørs nok om det er en mann med dameprofil som har startet denne tråden :fnise:

Anonymous poster hash: 95018...392

Samme tenkte jeg og. Lukter det liksom! :D

Anonymous poster hash: 74ee0...56e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Hei, jeg er en ung gutt på 18år. Har hatt kjæreste i snart 3år og vi har et fantastisk forhold mellom hverandre og seksuelt. Men jeg drømmer etter å ha sex med en moden kvinne i 30-40årene...

Anonymkode: 10a7f...4e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som far til unge menn i aldersgruppen 19-24 kan jeg avsløre at det fleipes, konkurreres og helt sikkert fantaseres om å feie over en MILF. Overhørt på noen vorspiel i heimen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gorgonzola skrev:

Som far til unge menn i aldersgruppen 19-24 kan jeg avsløre at det fleipes, konkurreres og helt sikkert fantaseres om å feie over en MILF. Overhørt på noen vorspiel i heimen. 

Weeee da er d håp:fnise: har også lyst på en ung kjekkas, men om 20 og 25 hadde vært perfekt👍🏻👌🏻 Hva eksakt sa de?😜

Anonymkode: ed62e...8ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråd fra 2013 liksom. Dagens tråd må være skikkelig kjedelige hvis man leter tilbake til 2013 :laugh:

Anonymkode: 590f1...7ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
35 minutter siden, Gorgonzola skrev:

Som far til unge menn i aldersgruppen 19-24 kan jeg avsløre at det fleipes, konkurreres og helt sikkert fantaseres om å feie over en MILF. Overhørt på noen vorspiel i heimen. 

Uff, det er ikke så stas syns jeg. De er jo så UNGE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du er litt ut og kjører når du er over 40 og ser etter så unge gutter. Men du finner de nok, har selv opplevd gutter i den alderen som har prøvd seg på meg men det er for ungt.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.7.2013 den 4.18, Gjest Morteno skrev:

Tror du må lete en stund for å finne en 16-18 år gammel gutt som vil ligge med en på 40. Med mindre gutter er mye lettere på tråden nå enn da jeg var 18 i 2008..

Tror du må lete en stund for å finne en 16-18 år gammel gutt som ikke vil ligge med 50 år gamle Salma Hayek eller 44 år gamle Lisa Ann Corpora. Er det noen som alltid har vært lette på tråden så er det tenåringsgutter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan slutte å lete. Jeg er 18. Og jeg finnes ikke interessert .  Bare kvalm 

Anonymkode: 8d050...d82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Weeee da er d håp:fnise: har også lyst på en ung kjekkas, men om 20 og 25 hadde vært perfekt👍🏻👌🏻 Hva eksakt sa de?😜

Anonymkode: ed62e...8ce

Det vil du ikke høre. Konsentrer deg om det fysiske du. Ikke lag en "jeg føler meg objektivisert og misbrukt" tråd her inne, etterpå. :pls: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan slutte å lete. Jeg er 18. Og jeg finnes ikke interessert .  Bare kvalm 

Anonymkode: 8d050...d82

Selv "Komiske Ali" kunne ikke sagt noe mindre troverdig enn det der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry😂 jeg må ler litt men jeg så respekt din ærlig!!

Her kom forslag: lage annonse tilbyr sex kurs skrive under avtale slike at dere ikke bryter loven:

Be de send et bildet DU velge hvem du har lyst å gi den tilbud sex  kursEksperiment😊 vinn vinn for bege.

Anonymkode: c9eaf...4be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her kom forslag: lage annonse tilbyr sex kurs skrive under avtale slike at dere ikke bryter loven:

Anonymkode: c9eaf...4be

Hvilken lov er det som eventuelt risikerer å bli brudt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Klossmajor skrev:

Hvilken lov er det som eventuelt risikerer å bli brudt?

En 40 år med en under 17 er ikke lov brudt?

Anonymkode: c9eaf...4be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...