Gå til innhold

Usensurert gruppen på NETTBY


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var veldig aktiv på Nettby,men husker ikke eksakt hvilke grupper jeg var med i. Men husker en fyr,Flinch kalte han seg :) Kjempekul fyr,drev med fotografering. Han kunne virkelig få futt i de fleste diskusjonene :)

Husker dere han som ligna helt sinnsykt på johnny depp på det ene profilbildet sitt? swiktor eller noe kalte han seg. :)

Anonym poster: fee7df31571e1fc86dd259450080198c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for identifiserende innlegg.

Personer som kanskje ikke ønsker at gamle nick og ekte navn settes i sammenheng og offentliggjøres må få beskyttes mot det.

Rainbow81, mod

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker dere han som ligna helt sinnsykt på johnny depp på det ene profilbildet sitt? swiktor eller noe kalte han seg. :)

Anonym poster: fee7df31571e1fc86dd259450080198c

Jeg tror jeg husker han.

Anonym poster: 518f4b627c5db2942013c6908016a3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Anonym poster: 518f4b627c5db2942013c6908016a3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hahaha :laugh:

Jeg kan bekrefte at Clakz og jeg fortsatt er gift, og vi har det veldig bra!

Jeg har faktisk også kontakt med Tnicky. Hun bor i samme by som oss :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sønnen vår er forresten som snytt ut av nesa hans, mens han foreløpig ser ut til å ha fått min personlighet. Så da kan nok dere med døtre puste lettet ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Jeg var veldig aktiv på Nettby,men husker ikke eksakt hvilke grupper jeg var med i. Men husker en fyr,Flinch kalte han seg :) Kjempekul fyr,drev med fotografering. Han kunne virkelig få futt i de fleste diskusjonene :)

Flinch tegna meg blant annet. Flott fyr og veldig kreativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galeganin tegnet også mye, og han tegnet meg bla. Kjempeflink kunstner, og en herlig fyr! Vi har fortsatt litt kontakt :)

Han var vel mest aktiv i Usensurert tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha :laugh:

Jeg kan bekrefte at Clakz og jeg fortsatt er gift, og vi har det veldig bra!

Jeg har faktisk også kontakt med Tnicky. Hun bor i samme by som oss :)

Kult! Har hun kontakt med Clakz også?

Anonymous poster hash: 518f4...3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult! Har hun kontakt med Clakz også?

Anonymous poster hash: 518f4...3e9

Nei, de to har igrunnen ikke vært på talefot etter den helgen. De hadde ingen kjemi i RL. Sånn er det dessverre iblant.

Hun er forlovet med en hyggelig fyr, og har et godt liv hun også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Nei, de to har igrunnen ikke vært på talefot etter den helgen. De hadde ingen kjemi i RL. Sånn er det dessverre iblant.

Hun er forlovet med en hyggelig fyr, og har et godt liv hun også :)

Så rart. Synes de var så perfekte sammen, men så feil kan man ta. Dette er jo veldig lenge siden da og alle forandrer seg. *ler*

Veldig vittig at dere bor i samme by, og veldig glad på dine vegne at det ble dere to!

Fint at hun også har det bra! Savner alle i gruppen....

Har inntrykk av at du var en veldig oppegående og god dame :)

Anonymous poster hash: 518f4...3e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig aktiv på Nettby,men husker ikke eksakt hvilke grupper jeg var med i. Men husker en fyr,Flinch kalte han seg :) Kjempekul fyr,drev med fotografering. Han kunne virkelig få futt i de fleste diskusjonene :)

Han husker jeg godt :)

Anonymous poster hash: 49883...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så rart. Synes de var så perfekte sammen, men så feil kan man ta. Dette er jo veldig lenge siden da og alle forandrer seg. *ler*

Veldig vittig at dere bor i samme by, og veldig glad på dine vegne at det ble dere to!

Fint at hun også har det bra! Savner alle i gruppen....

Har inntrykk av at du var en veldig oppegående og god dame :)

Anonymous poster hash: 518f4...3e9

Jeg vet hvem både hun og samboeren er. Bor i nabobyen ;) Jeg var også med i Usensurert men det er ikke mange som vet :) Husker ikke Gemini, men husker Clakz..Tricky ble i et forhold med kompisen til Clakz, som bodde i samme by som ham. En slik med mange tatoveringer husker jeg. De var ikke kjærester så lenge, men synes å huske dette var sårt for Clakz. Det var bare en liten stund etter han hadde besøkt henne..

Anonymous poster hash: 49883...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvem både hun og samboeren er. Bor i nabobyen ;) Jeg var også med i Usensurert men det er ikke mange som vet :) Husker ikke Gemini, men husker Clakz..Tricky ble i et forhold med kompisen til Clakz, som bodde i samme by som ham. En slik med mange tatoveringer husker jeg. De var ikke kjærester så lenge, men synes å huske dette var sårt for Clakz. Det var bare en liten stund etter han hadde besøkt henne..

Anonymous poster hash: 49883...80f

Det at Clakz og Tnicky ikke funket i RL var sårt for dem begge to. De trodde virkelig at de hadde funnet drømmepartneren. Jeg snakket endel med dem privat begge to på den tiden, og de var sååå søte og forelsket. Så traff de hverandre, og traff asfalten med et smell. Null kjemi allerede fra de møttes på flyplassen. Det ble en lang og trasig helg for dem begge der begge satt på Nettby og hang, og ikke snakket med hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at Clakz og Tnicky ikke funket i RL var sårt for dem begge to. De trodde virkelig at de hadde funnet drømmepartneren. Jeg snakket endel med dem privat begge to på den tiden, og de var sååå søte og forelsket. Så traff de hverandre, og traff asfalten med et smell. Null kjemi allerede fra de møttes på flyplassen. Det ble en lang og trasig helg for dem begge der begge satt på Nettby og hang, og ikke snakket med hverandre.

Ja, sånn er det bare iblandt. Som sagt veldig fint at dere to fant hverandre. Ønsker dere alt godt i fremtiden. Han er en veldig heldig mann, slik jeg husker du var/er :)

Anonymous poster hash: 518f4...3e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, sånn er det bare iblandt. Som sagt veldig fint at dere to fant hverandre. Ønsker dere alt godt i fremtiden. Han er en veldig heldig mann, slik jeg husker du var/er :)

Anonymous poster hash: 518f4...3e9

Jeg blir jo veldig nysgjerrig på hvem du er Send meg gjerne en pm!

Og takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir jo veldig nysgjerrig på hvem du er Send meg gjerne en pm!

Og takk!

Jeg ønsker å være anonym på dette forum av ulike grunner, men vi kjente ikke hverandre. Jeg bare husker dere godt :) Jeg var lite aktiv på forumet, men fulgte med alle diskusjoner! Var rett og slett avhengei *ler*

Anonymous poster hash: 518f4...3e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LadySizz

Flinch tegna meg blant annet. Flott fyr og veldig kreativ.

Ja han tegnet meg også :) Også fikset han noen bilder for meg. Kjempetrivelig fyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ja han tegnet meg også :) Også fikset han noen bilder for meg. Kjempetrivelig fyr :)

Ja! Det synes jeg også!!

Anonymous poster hash: e3144...942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...