Gå til innhold

Største kuk du har sett/prøvd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Mysticgirl skrev:

23 cm og han kom ikke helt inn engang. Vi måtte avslutte samleie og jeg bare runket han istedet. Sværing.. Au AU :fnise:

Auda høres stort ut ja. Må ha fått sjokk da du så den komme fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, siwhel skrev:

Auda høres stort ut ja. Må ha fått sjokk da du så den komme fram.

Ja men jeg gav det et forsøk, men ble ikke pga smerter :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, faktisk. 

Jeg hadde ikke sex på mange måneder og endte opp skikkelig trang igjen. Sex var rett og slett vondt de første gangene, akkurat som når jeg begynte å ha sex. 

Anonymkode: c2f2c...964

Det er fysisk umulig å få skjede kransen like liten etter et samleie. Uten at du blir operert og syr sammen skjedekransen.( Det er sant at det er ikke alltid gynekologer kan se om noen er jomfru i vår tid pga tamponger ol, selv om hun kunne se det på meg pga bitteliten åpning. men de kan finne det ut med å kjenne etter med fingeren sin sa gynekologen)  Det er også en grunn til at gynekologer bruker egne spekeler for de som er jomfruer og barn. Og egne  spekeler for de som har hatt samlieie. Hvorfor tror du det ? Det er for å ikke utvide skjedekransen og påføre smerter til de som aldri har hatt noe innvendig i skjeden. Ellers får man som jomfru råd om å tøye ut skjedekransen før første samleie for å unngå rifter og smerter ved samleie. Så du forstår at skjedekransen skal tøyes og utvides for å få inn en penis.  Smerter ved samleie for ikke jomfruer skyldes ofte for lite fuktighet og smøring eller det kan også skyldes infeksjoner, sykdommer eller andre lignende plager med underlivet. 

Anonymkode: 7a017...e6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Konghung skrev:

OK. Hørtes bare veldig kjent ut den hendelsen din...

Selvskryt?

Anonymkode: 9b16c...c2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er fysisk umulig å få skjede kransen like liten etter et samleie. Uten at du blir operert og syr sammen skjedekransen.( Det er sant at det er ikke alltid gynekologer kan se om noen er jomfru i vår tid pga tamponger ol, selv om hun kunne se det på meg pga bitteliten åpning. men de kan finne det ut med å kjenne etter med fingeren sin sa gynekologen)  Det er også en grunn til at gynekologer bruker egne spekeler for de som er jomfruer og barn. Og egne  spekeler for de som har hatt samlieie. Hvorfor tror du det ? Det er for å ikke utvide skjedekransen og påføre smerter til de som aldri har hatt noe innvendig i skjeden. Ellers får man som jomfru råd om å tøye ut skjedekransen før første samleie for å unngå rifter og smerter ved samleie. Så du forstår at skjedekransen skal tøyes og utvides for å få inn en penis.  Smerter ved samleie for ikke jomfruer skyldes ofte for lite fuktighet og smøring eller det kan også skyldes infeksjoner, sykdommer eller andre lignende plager med underlivet. 

Anonymkode: 7a017...e6d

Skjedekransen påvirkes kun i liten grad av samleie og har fint lite å si for hvor trang vagina oppleves. Det eneste som permanent påvirker skjedekransen er fødsel.

Anonymkode: f6ebc...173

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en FF som sprengte kondomene til fillebiter. Han hadde en virkelig stor en, men husker ikke størrelsen. Det ble for vondt for meg på den tiden. Tror derimot jeg skulle klart å håndtere en lignende nå, bare ikke hans. :fnise: 

Anonymkode: 856d0...fb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2017 den 12.25, AnonymBruker skrev:

Selvskryt?

Anonymkode: 9b16c...c2d

I aller høyeste grad!😂 Men det er sant at det er selvopplevd også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.11.2017 den 20.22, AnonymBruker skrev:

Haha, fascinerende (men kanskje ikke overraskende) at denne tråden tiltrekker seg menn som skryter av størrelsen sin! :fnise:

Anonymkode: 28289...842

.....og menn som skrøner om størrelsen sin!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aires skrev:

Jeg har aldri tenkt på å måle, jeg. Er det noe folk flest gjør eller spør om? :fnise:

Det er noe av det første kvinner pleier spørre om på nett.

Anonymkode: cf005...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er noe av det første kvinner pleier spørre om på nett.

Anonymkode: cf005...c95

Sier mer om kvinnene det da...

Anonymkode: 420fd...360

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.4.2013 den 12.33, Silfen skrev:

Det artige var at den iren den satt på var en liten, spinkel kar. Definitivt et unntak fra absolutt alle regler om skostørrelser, håndstørrelser, nesestørrelse og andre størrelse

Tss. Det var jo bare for at fyren var så liten at luren så så stor ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Største jeg har sett er eksen min sin. Den var kanskje bare litt over snittet lang, men fryktelig tykk. Husker vi ofte hadde flere tilfeller der vi ikke fikk til penetrering. 

Anonymkode: 90265...7a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg allerede har skrevet. Jeg målte ikke, men når jeg først stakk hånda nedi og grep tak ble jeg noe sjokkert, tykk som et helvete og ikke var det kort heller. Tenkte først at dette går bare ikke! Men jeg er ikke den som trekker meg unna en utfordring, det gikk bra etter noen forsøk og vi fikk gjort det hele 5 ganger. Ikke bare stor og flott, men duracelkanin i tillegg! Jeg gikk som en cowboy flere dager etter på. Synd det ble med den ene kvelden. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en kjæreste da jeg var 16, og en dag vi var hjemme alene så skulle vi ha sex. Men penisen hans var så stor at vi fikk den ikke inn. Ikke litt engang. Det var som å prøve å dytte stortåa inn i øret... Så vi måtte gi opp. Dagen etter gjorde vi det slutt. 😂

Anonymkode: 74c49...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg og flere venner satt en gang og surra med chatroulette. Det dukket opp en naken fyr som hadde den reneste hestkuken, ganske bokstavelig talt. Den var så stor at den var lengre enn underarmen og hånda hans, kanskje tykkere enn underarmen hans. Vi fikk latterkrampe og kameratene mine prata om at de følte seg som dverger i forhold.
Jeg ville aldri trodd det var fysisk mulig å ha en så stor kuk om jeg ikke hadde sett det på live video, det var LANGT utenfor normalen. Stakkars fyr kan jo aldri ha sex, verken normal, anal eller blowjob.

Anonymkode: 71512...98c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den største jeg har prøvd er min egen, selvføgelig. Ikke enorm på noe vis, men den blir alltid imponerende hard. Da jeg var 13-14 trodde jeg det var bein i den. Hvordan kan et svamplegeme bli hard som stål? Det har slått meg at de enorme må ha vansker med å bli så hard. Stemmer det? Her er en dame som har oppleved det, i alle fall.

På 12.4.2013 den 20.34, AnonymBruker skrev:

Og så er den sjelden skikkelig hard, regner med at det er pga størrelsen, så jeg merker ikke så mye til tykkelsen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Horten Market skrev:

Den største jeg har prøvd er min egen, selvføgelig. Ikke enorm på noe vis, men den blir alltid imponerende hard. Da jeg var 13-14 trodde jeg det var bein i den. Hvordan kan et svamplegeme bli hard som stål? Det har slått meg at de enorme må ha vansker med å bli så hard. Stemmer det? Her er en dame som har oppleved det, i alle fall.

 

Du har pult deg selv med din egen kuk? heh. 

Nei det er ingen norm at store peniser ikke blir like harde , de store penisene jeg har vært borti har vært steinharde de, kanskje mindre hard på fylla, men det gjelder jo små peniser også. 

Anonymkode: 64f31...b81

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Horten Market said:

Den største jeg har prøvd er min egen, selvføgelig. Ikke enorm på noe vis, men den blir alltid imponerende hard. Da jeg var 13-14 trodde jeg det var bein i den. Hvordan kan et svamplegeme bli hard som stål? Det har slått meg at de enorme må ha vansker med å bli så hard. Stemmer det? Her er en dame som har oppleved det, i alle fall.

 

Hvorfor skulle de store bli mindre harde?

Anonymkode: fc89d...9a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...