Gå til innhold

:(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er mann og jeg er homofil.. Men jeg er så nervøs for å ha sex. Er fysisk kvinne. Tror du en partner ville ha forlatt meg på grunn av det?

Anonym poster: c1e20abe9a31be7863162982151cb657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest20

Nei, du finner nok mange i samme situasjon som deg. Ikke vær lei deg for det. Det er ingenting galt i å være homofil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann og jeg er homofil.. Men jeg er så nervøs for å ha sex. Er fysisk kvinne. Tror du en partner ville ha forlatt meg på grunn av det?

Anonym poster: c1e20abe9a31be7863162982151cb657

Hmm er vel litt vanskelig. Vil du ligge med en homofil mann eller en som egentlig er hetero? For hvis du vil være med en homofil mann, vil det kanskje bli vanskelig med hensyn til at de tenner på menn og du er fysisk kvinne. Mens hetero menn gjerne vil ha et problem med at du ser på deg selv som mann.

Ønsker deg lykke til ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heterofile menn vil neppe ha en dame som ser på seg selv som en mann. Og homofile menn vil kanskje ha problemer med kroppen... Vanskelig... Kjønnsoperasjon for damer er ikke så veldig bra heller så vidt jeg har lest..

En bifil mann må være midt i blinken kanskje? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt. Du er altså en kvinne som føler deg som en homofil mann, mao du tenner på menn? Eller tenner du på homofile menn? Du høres jop litt ut som en heterofil kvinne i mine øyne mtp at du tenner på menn. Eller har jeg misforstått?

Anonym poster: bfa17e8cd0c683b2559f397ad567b7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gunfreak

Hvordan folk idenifiserer seg i form av kjønn og deres legging er to forskjellige ting.

I dette tilfeller, er det en person som er født kvinne, men er mann i hode, men også en homofil mann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det kan dessverre bli problematisk, avhengig av hva du leter etter. En homofil mann vil kanskje ha problemer med at du fysisk sett er kvinne, mens en heterofil mann kanskje har problemer med at du identifiserer deg som mann. Dette trenger ikke nødvendigvis være et problem, men det er dessverre endel som ikke hadde "taklet" dette.

Jeg synes ihvertfall du bør fortelle en eventuell partner om dette før dere blir veldig seriøse, siden det tross alt er en veldig stor del av hvem du er som person.

Lykke til!

Anonym poster: 356d8321c07ca31b2f79e386d9d21866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...