Gå til innhold

''Snow Grip'' ( ''Kjetting på boks'' ) under sko...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kom over en ''artikkel'' på tv2.no om at dette skulle en smart bekjempelse mot glattisen.

http://www.tv2.no/gmn/slik-sklisikrer-du-skoene-til-julebord-trening-og-hverdag-3642009.html

Noen som har prøvd?

Funker det like bra på alle skotyper? ( Høye heler!? )

Bør man beskytte/pakke inn resten av skoen, så man ikke får spray på skinnet/læret/stoffet?

post-37809-0-59858700-1364139316_thumb.j

Anonym poster: 2c8dce9e288bf1c288bb0dbeb3198576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er klister! Ta av skoene FØR du tråkker på dørmatta for å gå inn isåfall. Om du ikke vil vaske huset med dekkvask eller andre sterke avfettende kjemikalier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da er vel dette i bunn og grunn et dårlig tips? Om man skal ha høyhelte sko på byen? For man skal jo ikke bare gå ute....

Anonym poster: 1dc2207e2c2424a3213fd16f0abfb99d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd! Sprayet litt, BITTELITT, ala en lett liten dusj under såpen på skoen, og det holdt veldig lenge. Man bør la de stå og tørke lit før man bruker de på gulv noe sted. Jeg merket at etter en tur på is og snø så satte de ikke så veldig spor på gulv eller belegg. Men husk at slik spray hender gummi og skinn, så ikke bruk mye. Jeg brukte på et par høye hæler og joggesko. Og stallsko, funker fett :)

Anonym poster: 3d57d7e9d509b5cc1294dbe1ff2acd95

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei! Tusen takk for svar! :laugh::blomst: Da var det nok ikke en så dum idé allikevel ;):danse:

Stallsko, ja... Ridestøvlene mine er livsfarlig glatte!! Hmm...

Anonym poster: 1dc2207e2c2424a3213fd16f0abfb99d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd! Sprayet litt, BITTELITT, ala en lett liten dusj under såpen på skoen, og det holdt veldig lenge. Man bør la de stå og tørke lit før man bruker de på gulv noe sted. Jeg merket at etter en tur på is og snø så satte de ikke så veldig spor på gulv eller belegg.

Anonym poster: 3d57d7e9d509b5cc1294dbe1ff2acd95

Ikke kom hjem til meg :) Og en tur over et ukostet stallgulv, så har vel klisteret mistet all effekt.

Brodder er fint!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke kom hjem til meg :) Og en tur over et ukostet stallgulv, så har vel klisteret mistet all effekt.

Brodder er fint!

Det er ikke så lett å ødelegge det som du tror. På joggeskoene mine tørket det inn og gjorde hele sålen klissete, jeg tenkte meg ikke om og gikk over gulvet her jeg bor, og det ble ikke mer spor enn at grønnsåpen tok det. Etter flere turer over tunet med støv og grus og rusk så er det fortsatt en såle som ikke glir så lett.

Anonym poster: cbcd7d4ee7010fb6ad9623037d281d83

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kom hjem til meg :) Og en tur over et ukostet stallgulv, så har vel klisteret mistet all effekt.

Brodder er fint!

Har du prøvd det selv? Jeg brukte det på joggeskoene mine og absolutt ingenting satt fast i dem. Sprayet bare et lett strøk over, de klistret ikke noe spesielt på parketten heller. Det er ikke akkurat som overflaten til teip.

Anonym poster: 6cbfd8adf979a3fed59e1b9472c2dd71

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke like bra som pigger..

Anonym poster: 8021b5c0c1b4bf0d62a61cea6695cced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...