Gå til innhold

Lille trilles dagbok


JustLittleMe

Anbefalte innlegg

:vin:Jeg har som flere lyst til å skrive dagbok. Men jeg er kanskje ikke så veldig flink til å skrive, men skriver det som faller med inn. Det kan dere andre også gjøre selvfølgelig. så velkommen til min lille dagbok. :danse:

Kan jo begynne med å skrive hva jeg gjør og tenker på no.

Akkurat nå så sitter jeg med den lille 12" ACER pcen min på fanget å skriver dette :laugh: , og har 7" nettbrettet min ved siden av med Hobbit, kingdom of middle earth spillet oppe. I bakgrunnen går two and half man, som jeg ikke følger med på.

Noen som har tips til hva som er gøy på tv i kveld? har canal digitalkabel tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk takk. :helen:

Fant en film på cmore, "just go with it" med Adam Sandler og Jeniffer Aniston :biggrin:

SÅ det ser jeg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da er det påske helg folkens. Hva har dere gjort på i disse to fridagene?

Jeg har hvert i svigers og til min egen far i besøk, tok begge besøkene i samme slengen siden det var veldig tilfeldig at de bor såpass nært. Jeg og resten av familien bor ca 1t unna.

så det var kjempe gøy når jeg fant ut at kjæresten min sin familie bor så pass nært. vi møttes forresten på byen :kghjerte: og har hvert sammen i 1 år.

Men tilbake til påsken? "feirer" noen påske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om en time har jeg vert medlem her på KG i 3mnd... woho. Angrer ikke på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Det er nå en stund siden jeg har skrevet noe, so here go again. :popcorn:

Hadde en stille og rolig påske, gjorde ikke noe spesielt og var bare hjemme, bortsett fra at jeg måtte jobbe påskeaften, noe som jeg angrer på da den hendte noe på jobben. Men den saken er under "etterforskning" og er under taushets plikt. :nocomment:

Har dere andre gjort noe spennene i påsken?

I det siste har jeg lat vær å gå på de "møtene" mine som jeg burde ha gått på, og det har fått sine konsekvenser. Håper jeg klarer å komme mg på møte på fredag FØR jobben. Det blir en lang dag.

Det jeg ellers kan si er at nå er jeg DRITT lei :regn: og gleder meg til :briller: soool, sommer, varme og ferie tur.

Min andre ferie med min kjære :hjerter_rundt: og den første med svigers :jepp:

Ellers går nå livet rundt i ring, ikke noe spesielt nytt og ikke noe av det gamle som har forandret seg.

Kunne ellers ønske at jeg hadde klart å være litt mer sosial, eller sosial i det hele tatt.

Noen som vet om lindorf kan hjelpe med økonomiske støtte eller refinansiering?

:takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt til å skive noe artig, men da kom typen min med en kommentar om at jeg må skrive om noe kjedelig.

Så her sitter jeg, på KG, svarer rundt på litt av hvert der jeg kommer med kloke svar eller en teit useriøs kommentar på en av mase trådene eller ord - lekene.

Ved siden av meg ligger typen min på sofaen og spiller ett spilt som jeg kjøpte for ca 1 år siden, Skyrim.

Sitter å tenker på dagen imorgen, - Off topic - HEHE, det lukter svidd i leiligheten min, vet ikke hvorfor, men typen min gikk for å se om det var noe og kom bort til med å snuste på meg om det var jeg som luktet svidd siden jeg er så hot. Men tilbake til morgen dagen. Det er selvfølgelig arb dag, det er vell greit vell og merke, men jeg vet og at jeg kommer til å gå en telefon fra PUT om ny time, har ikke hvert på møte på over en mnd.

Jeg er usikker på om jeg vill ta telefonen om de ringer, jeg er usikker på alt fortiden.

Men sånn går dagene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Da er lang helgen og pinsen snart over for i år, har hvert en nydelig helg med sol overdose. :sol: Hadde jeg hvert ute da

Har faktisk vert inne siden torsdag, - noen få timer på jobb på lørdag. Tenkte egentlig ikke over det får nå. :rolleyes:

Det som blir trist nå er at det er fulle arb uker og lenge til det blir nye ferie dager.

Uff. :murvegg:

Gruer meg og til denne mnd er omme, da jeg kan forvente meg ett brev og en innkallelse. :redd:

Men akkurat NÅ så er det det brann kamp som jeg "koser" meg med :ball:

​Dagens høydepunkt.

Har ikke mye liv nei, ser jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Unnskyld folkens, men mååå bare får det ut.

Men akkurat nå, HAAAATER liver mitt, ikke noen spes grunn bare deppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...