Gå til innhold

Har du sykkel?


Grooo

Har du sykkel?  

1 stemme

  1. 1. Har du sykkel?

    • Ja
      36
    • Nei
      9


Anbefalte innlegg

Et kort og enkelt spørsmål... Lurer kun på hvor mange som har sykkel jeg. Så kan dere ev. fortelle om dere bruker den eller ikke, alt etter hva dere vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte meg ny sykkel i fjor. Ikke noe fancy eller noe, men en helt enkel og grei en som jeg i fjor brukte til å sykle til og fra treninga og tok noen turer i Oslo. Både i sentrum og i skog og mark. Klarte å sykle meg vill en gang også.... Var på god vei til Bærums Verk... :o

Kjøpte en kjempefin bok med sykkeltur forslag i Oslo.

I år har vi flyttet til markagrensen så jeg har store intensjoner om å sykle mye i marka i sommer. Det er mye bedre å være ute en fin sommerdag enn å sitte inne i spinningsalen.

Gleder meg til å få ut sykkelen min! Skikkelig dritt at det begynte å snø igjen i dag. Jeg vil ha vår NÅÅÅÅÅÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Jeg har to....

Og fra ca april til november (Nord-Norge) blir de flittig brukt, først og fremst for trening; jeg elsker å sykle på stier og i lysløyper, presse meg selv til å yte det lille ekstra. For to år siden endte jeg gispende etter luft hos kiropraktor, og fikk beskjed om å kutte litt ned på syklinga (men nei).

Jeg er sykloman, er det flere her inne? skal vi starte Bikers Anonymous? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auda :oops:

Ja jeg har sykkel.

Men har ikke brukt den på mange år....

Den bare står der...

Og det har jeg planer om å gjøre noe med til sommeren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har ikke sykkel :-( Men jeg ønsker meg en. Håper jeg får det før sommeren. Trenger i grunn ikke noe fancy, bare en sånn bort til stranda og opp til posten sykkel (med kurv forann).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren har en som jeg bruker. Er ikke på mange turer om sommeren, men jeg kan ihvertfall sykle!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dolphina

Kjæresten min kjøpte en ny en i fjor. Han har en fra før også så da får jeg låne den nye!

Bruker den å sykle til skolen og båten og litt slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har sykkel!

I sommerhalvåret bruker jeg den så å si hver dag:

- Til og fra skole, trening eller jobb

- På sykkelturferie (prøv Lofoten!)

- Som trening (Naturopplevelse og trening på samme tid, og pauser i nedoverbakkene!)

- Til turer i skogen og i byen

Som generelt transportmiddel er sykkel helt genialt i Oslo. Det er såpass korte avstander, og det går som oftest mye fortere å sykle enn å ta kollektivtransport (i alle fall innenfor ring 3).

Jeg er så glad for at sykkelsesongen er i gang! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke sykkel, fordi jeg liker ikke å sykle. Sist gang jeg syklet var jeg vel 13 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, men jeg har lyst til å kjøpe meg en ny. Bruker den jevnt og trutt gjennom sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sykkel, har syklet endel iforifjor sommer, ifjor sommer kunne vi ikke sykle mye pga valpen, men nå har valpen blitt voksen nok til å sykle med :) Gleder oss til mange sykkelturer til sommeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk sykkel til konfirmasjonen min... Har den enda, men svært lite brukt :oops: Eller akkurat nå er det min svigerinne som har den. Hun lånte den til og fra jobb noen uker i fjor. Har ikke fått den tilbake - ikke det at jeg har spurt etter den heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malama

Ja, jeg har sykkel. Nei, jeg har ikke brukt den på noen år. Jeg trur ikke det er luft i dekkene, og jeg har ikke punpe, og mistenker at der er noe morken gummi som må byttes også...

Men jeg HAR. Og jeg har lyst til å bruke den til/fra jobb i sommer, men da skal jeg ha ny hjelm. Jeg er oppdradd til å ikke sykle uten, men jeg har hatt denne i altfor lang tid, jeg vil ha en som ser mer moderne ut en en som er ti år gammel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har sykkel. Kjøpte ny i fjor, en hybrid med demper. Kjempe investering! Sykler til jobb mai-september (7 km hver vei), og det er så befriende! Og veldig god trening, uten tvil. Har hjelm også selvsagt, det må man ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har sykkel og jeg elsker den! :P

Har allerede begynt å sykle til jobb ...litt kaldt da men....men jeg slipper det kollektive her i Oslo :evil: .

Mye raskere og enklere å komme seg frem. Sykler hit og dit, Oslo på kryss og tvers! :hoppe:

Sykloman...? Tja.......... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica

Jeg har sykkel. I fjor var jeg veldig flink til å bruke den, brukte den til og fra jobb (ca 25 minutt å sykle hver vei), til trening og når jeg skulle på besøk til venner som bor i sykkelavstand herfra.

I fjor hadde jeg ikke bil, så da var valget lett, da jeg ikke liker å ta buss. Nå har jeg kjøpt bil, så det spørs om det frister å kjøre når regnet øser ned og det er 3 grader ute... Men når sola skinner er det ingenting som slår sykkelen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Tja...har og har.....har en hjemme hos foreldrene mine. En 12 aar gammel DBS,...har ikke vaert brukt siste aarene pga punktering, odelagt gir osv...

Skal kjope meg ny sykkel i sommer....en sykkel med tjukke dekk som jeg kan bruke i litt ulent terreng...

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...