Gå til innhold

Gutter, hvordan føles det for dere å være inni en dame?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hahem, best å ta ting i tur-og-orden.

Jeg vil også ha penis! :sur:

Anonym poster: 3a97a7736529263acdce5cc10468eb72

- Anbefaler abonnement for å sikre tilgangen. :tommelopp:

:forvirret: Tenker du da på at du kommer borti livmortappen - og merker du ikke at tilstrekkelig oppvarming hos kvinnen hjelper på saken?

Jeg tror nemlig jeg har en sånn "nedtursvagina" som man vel da må kalle det, altså at jeg kan kjenne at det kommer borti livmortappen.....men altså, det er jo stor forskjell på stillinger og bedres betraktelig om man prioriterer et passelig forspill.

Kan ikke si jeg har hatt mye forsiktig sex - men det avhenger vel at størrelsen på mannen også da.

Anonym poster: e7bad74b86c80dea6b9ee7323289b6e5

- For meg varierer dybden med mange centimetre gjennom måneden, og forskjellen kan være stor bare fra dag til dag. Kjæresten er klar over det og tar hensyn, så det er ikke noe problem.

BTW: En interessant ting med livmortappen er at den går fra hard til myk på sekunder når den får sæd på seg. (Kjenn etter sjøl, fascinerende saker.)

Du dumpa dama di gjennom 18 år fordi hun ikke hadde dyp nok fitte?

Anonym poster: d63434d6775e63e76294d4c1d78e5b78

- Jeg trodde det var hun som dumpet ham fordi han ikke klarte å bremse underveis.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er utrolig deilig. Ekstra deilig med en dildo bak samtidig. Synes jo også det gir en ekstra piff når hun har på seg lange strømper som jeg kan kjenne samtidig. Uff, nå får jeg reisning bare ved tanken!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert forskjellig fra mann til mann, men for meg er det sånn:

Å være inne i en dame er en fantastisk følelse, og ikke bare i selve kuken. Det gir en slags varme som dessverre er ganske ubeskrivelig. Suging gir ikke den samme "varmen" underveis, men orgasmen blir ofte mer intens. Å bli runket er mer som å bli pjusket på et sted hvor det er veldig godt, mens anal gir meg lite.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Lenge siden noen diskuterte dette, i hvert fall i denne tråden.

Jeg er mann eller gutt og forelsket. Har ikke tenkt så nøye over kjønn før.

Går det an å snu dette? Spørre hvordan det er å ha en penis i sin vagina? For jeg har forsøkt å tenke på det i natt. Om jeg hadde vagina hadde det sikkert vært gøy å ta på den og jeg tenker det hadde gitt meg nytelse, vet ikke, ikke alltid jeg får nytelse av å ta på penisen min og ikke heller alltid å tømme den er så digg heller, veldig avhengig av situasjon og sinnsstemning. Sikkert litt likt med at man av og til ender opp med å leke med fitten sin hele dagen lang, og kanskje man tenker på massevis av menn eller har en favoritt og så blir det litt plagsomt å holde på med i hvert fall om man har en favorittmann og han ikke er der lenger og man tenker hva er vitsen og går det an å vinne frem i kjærligheten hvis man har fitte og da er dame og denne mannen ikke har lyst til å snakke med deg og også har funnet seg en ny dame, som helt sikkert er like grei som deg.

Tenker også på at om jeg hadde hatt vagina hadde jeg også hatt livmor og så tenker jeg at hun som jeg er forelsket med, om hun hadde penis hadde vært velkommen inni min vagina med sin penis, men jeg hadde ikke hatt særlig forventninger til nytelse. Uansett, viktig om hun (eller han i revers tenkt tilfelle) kunne tenke seg å bli hos meg mens magen min vokste og at vi kunne finne ut av det sammen.

Men så må jeg innrømme at jeg ikke kan se for meg revers situasjon egentlig. Jeg forelsket meg i henne som kvinne og meg som mann, følte meg som en tøff tenåringsgutt eller til og med mann som var myndig og hun hadde til og med rosa pysj på seg og sminke da vi møttes første gang.

Så altså: Hvordan føles det å ha kuk i fitten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, panmanndame skrev:

Lenge siden noen diskuterte dette, i hvert fall i denne tråden.

Jeg er mann eller gutt og forelsket. Har ikke tenkt så nøye over kjønn før.

Går det an å snu dette? Spørre hvordan det er å ha en penis i sin vagina? For jeg har forsøkt å tenke på det i natt. Om jeg hadde vagina hadde det sikkert vært gøy å ta på den og jeg tenker det hadde gitt meg nytelse, vet ikke, ikke alltid jeg får nytelse av å ta på penisen min og ikke heller alltid å tømme den er så digg heller, veldig avhengig av situasjon og sinnsstemning. Sikkert litt likt med at man av og til ender opp med å leke med fitten sin hele dagen lang, og kanskje man tenker på massevis av menn eller har en favoritt og så blir det litt plagsomt å holde på med i hvert fall om man har en favorittmann og han ikke er der lenger og man tenker hva er vitsen og går det an å vinne frem i kjærligheten hvis man har fitte og da er dame og denne mannen ikke har lyst til å snakke med deg og også har funnet seg en ny dame, som helt sikkert er like grei som deg.

Tenker også på at om jeg hadde hatt vagina hadde jeg også hatt livmor og så tenker jeg at hun som jeg er forelsket med, om hun hadde penis hadde vært velkommen inni min vagina med sin penis, men jeg hadde ikke hatt særlig forventninger til nytelse. Uansett, viktig om hun (eller han i revers tenkt tilfelle) kunne tenke seg å bli hos meg mens magen min vokste og at vi kunne finne ut av det sammen.

Men så må jeg innrømme at jeg ikke kan se for meg revers situasjon egentlig. Jeg forelsket meg i henne som kvinne og meg som mann, følte meg som en tøff tenåringsgutt eller til og med mann som var myndig og hun hadde til og med rosa pysj på seg og sminke da vi møttes første gang.

Så altså: Hvordan føles det å ha kuk i fitten?

Og da håper jeg at det føles bedre enn jeg da har forestilt meg for det er jo veldig negativt. Sikkert også litt naivt men sånn man kanskje tenker når man er liten jente og så viser det seg at man blir ikke gravid første gangen en penis er inni der, i hvert fall er vel det uhyre skjeldent.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.8.2012 den 2.12, AnonymBruker skrev:

Ja, hvordan føles det for dere å være inni en dame? Er det varmt og vått og trangt og godt?

Jeg er selv dame, og aner ikke hvordan dette føles. Prøver å forestille meg det, men med to fingre blir det vel ikke det samme ... :P

 

Kunne dere klart dere uten en vagina?

 

Anonym poster: 3a97a7736529263acdce5cc10468eb72

Vell, som fra å dyppe den i lunket vann (ikke så interessant) til å tenke at, "Wow, hun her var trangere enn forventet. JIPPI...!!" En mellomting mellom det.... Noen stillinger føler man bedre enn andre for å si det slik...

Jeg liker det, og har forventninger og synes det er spennende hver eneste gang... Dog kan det lede mot alt fra skuffelser til totalt tilfredshet,

Vanskelig å beskrive følelsen da det jo ikke er som å tre noe rundt en finger, har jo ingen andre kroppsdeler å kunne beskrive det med heller - blir nesten som å skulle forklare noe uforklarlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.8.2012 den 17.37, AnonymBruker skrev:

Du dumpa dama di gjennom 18 år fordi hun ikke hadde dyp nok fitte?

 

Anonym poster: d63434d6775e63e76294d4c1d78e5b78

Hahaha, det var det jeg også lurte på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer helt ann på dama.. men på 99% så føles det som når du tar tungen mot skinnet ditt bare tenkt deg mye mer følsom en tungen og varmt og fuktig og  deilig press rundt hele trompeten .. det er rett og slett helt fantastisk... og når damen kommer så er det enda deiligere.  av og til er det så deilig at det kjennes ut som helekroppen får en morfindose..  men må og si at det er mist like deilig og ligge inntil en kvinnekropp og bare nyte hele vesnet... alt med dere er bare helt fantastisk.. elsker dere alle kvinner der ute..  dere får alt for lite kreds for hva dere er.. dere er det nærmeste guddommeligt man kommer... alle mennsker kommer fra en kvinne. og det er noe mange glemmer jo eldre de blir..    tenk dere at dere blir forelska,vinner i lotto, får massasje og ett glass vin på en og samme gang,, sånn føles det

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1 Oct 2016 den 4.48, panmanndame skrev:

Lenge siden noen diskuterte dette, i hvert fall i denne tråden.

Jeg er mann eller gutt og forelsket. Har ikke tenkt så nøye over kjønn før.

Går det an å snu dette? Spørre hvordan det er å ha en penis i sin vagina? For jeg har forsøkt å tenke på det i natt. Om jeg hadde vagina hadde det sikkert vært gøy å ta på den og jeg tenker det hadde gitt meg nytelse, vet ikke, ikke alltid jeg får nytelse av å ta på penisen min og ikke heller alltid å tømme den er så digg heller, veldig avhengig av situasjon og sinnsstemning. Sikkert litt likt med at man av og til ender opp med å leke med fitten sin hele dagen lang, og kanskje man tenker på massevis av menn eller har en favoritt og så blir det litt plagsomt å holde på med i hvert fall om man har en favorittmann og han ikke er der lenger og man tenker hva er vitsen og går det an å vinne frem i kjærligheten hvis man har fitte og da er dame og denne mannen ikke har lyst til å snakke med deg og også har funnet seg en ny dame, som helt sikkert er like grei som deg.

Tenker også på at om jeg hadde hatt vagina hadde jeg også hatt livmor og så tenker jeg at hun som jeg er forelsket med, om hun hadde penis hadde vært velkommen inni min vagina med sin penis, men jeg hadde ikke hatt særlig forventninger til nytelse. Uansett, viktig om hun (eller han i revers tenkt tilfelle) kunne tenke seg å bli hos meg mens magen min vokste og at vi kunne finne ut av det sammen.

Men så må jeg innrømme at jeg ikke kan se for meg revers situasjon egentlig. Jeg forelsket meg i henne som kvinne og meg som mann, følte meg som en tøff tenåringsgutt eller til og med mann som var myndig og hun hadde til og med rosa pysj på seg og sminke da vi møttes første gang.

Så altså: Hvordan føles det å ha kuk i fitten?

 

Åååh, det kommer an på. Alt fra å ikke kjenne noe særlig i det hele tatt (dårlig ONS og liten penis... sorry, men det er sant) til å være sprengkåt og så bli fylt av en stor en. Å være kåt er som en slags mild verking som bare kan få lise ved å bli fylt og knullet. Ikke noe er så deilig som en stor og glatt pikk, og kjenne den harde staken treffe de deilige punktene innvendig.  Å kjenne den ekspansjonen inni og det harde glatte staken sprenge på... Nydelig. Se for deg at du lager trutmunn, men at munnen din er full av nerve-ender og verker etter noe. Og så fylles munnen din av en stor deilig saftis som presses innover. Ikke bare blir munnen din presset åpen, men samtidig får du en deilig smak som du elsker og etter hvert som den smelter blir det vått. 

Ok, dårlig sammenligning, men det er det eneste jeg kom på. Konklusjon: Digg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
På 1.10.2016 den 6.01, bergen28 skrev:

kommer helt ann på dama.. men på 99% så føles det som når du tar tungen mot skinnet ditt bare tenkt deg mye mer følsom en tungen og varmt og fuktig og  deilig press rundt hele trompeten .. det er rett og slett helt fantastisk... og når damen kommer så er det enda deiligere.  av og til er det så deilig at det kjennes ut som helekroppen får en morfindose..  men må og si at det er mist like deilig og ligge inntil en kvinnekropp og bare nyte hele vesnet... alt med dere er bare helt fantastisk.. elsker dere alle kvinner der ute..  dere får alt for lite kreds for hva dere er.. dere er det nærmeste guddommeligt man kommer... alle mennsker kommer fra en kvinne. og det er noe mange glemmer jo eldre de blir..    tenk dere at dere blir forelska,vinner i lotto, får massasje og ett glass vin på en og samme gang,, sånn føles det

:kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...