Gå til innhold

Andre som gleder seg til juleforumet åpner?


Badeand

Anbefalte innlegg

Ja, overskriften sier vel sitt... Andre som gleder seg til kvinneguiden juleforum? Det er ikke ordentlig høst før man kan begynne å glede seg og planlegge sammen med andre juleglade kg-brukere :nisseblunk:

Har sommerferie enda, så det er ikke i hodet mitt iallefall. Og håper det ikke kommer på lenge.

Vel tidlig? Det var jo hyl og skrik i fjor her inne om at butikkene beg. i beg av okt med julevarer. Du gnåler i aug?

Ikke ødlegg jula

Anonym poster: 15857c0aac3b0d613a2e44393f59b743

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ikke enda. Akkurat nå gleder jeg meg til alt som kommer med høsten(når sommeren liksom aldri kom). Men jeg burde nok snart med tanke på gaver og økonomi. Jeg sier alltid hvert år at jeg skal lage hjemmelagde gaver. Så strengt tatt er det jo litt lurt på begynne å tenke på det litt nå. Men så noe fjorårsjulepynt på salg her om dagen og fikk litt noia...

Har lyst litt å brodere et juleduk eller noe, så da bør jeg vel begynne nå med min fart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jula pleier å komme over oss som en tsunami når den først kommer,

vil jeg herved benytte anledningen til å ønske samtlige en Riktig God Jul! :tree::gave::nissekonekyss:

*for sikkerhetens skyld*

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel forskjell på å tenke julepynt, julemat o.s.v. og planlegge julegaver o.l.! Skal man strikke gaver, lage gaver o.l. skal man være skikkelig flink om man greier det den siste måneden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel forskjell på å tenke julepynt, julemat o.s.v. og planlegge julegaver o.l.! Skal man strikke gaver, lage gaver o.l. skal man være skikkelig flink om man greier det den siste måneden ;)

Ikke nødvendigvis. Hvis man lager en plan om juleforberedelsene i god tid før kan en jo oppleve mindre stress. Julepynt kan jo og være ting som tar tid å lage. Det er en grunn til at julemagasinene kommer i såpass god tid før jul.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det jo 4 mnd til jul! :nisseblunk::nissevink::nisse::kalle::gave::tre:

Typen syns jeg er passe rar som allerede har startet nedtelling til jul :roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke vi som hater jul få lov til å få fri noen måneder til? Jeg trenger ikke bli påminnet krampesosialiseringen, den for feite maten, den alt for lange ferien man må holde ut familien eller de hjemmelagede gavene som "forsvinner i et flyttelass" men som jeg likevel må takke for før november.

Anonym poster: f645674eae25635d215c2cde775f3e8f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger jo ikke lese på forumet da? Du trenger jo heller ikke lese tråder som har ordet "jul" i seg f.eks....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Digger juleforumet! Men kommer nok ikke til å være så aktiv der i år, da vi skal feire både jul og nyttår i Sørøst-Asia! Grugleder meg :overrasket::smilorange::nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

Kan ikke vi som hater jul få lov til å få fri noen måneder til? Jeg trenger ikke bli påminnet krampesosialiseringen, den for feite maten, den alt for lange ferien man må holde ut familien eller de hjemmelagede gavene som "forsvinner i et flyttelass" men som jeg likevel må takke for før november.

Anonym poster: f645674eae25635d215c2cde775f3e8f

Du er klar over at juleforumet er et eget forum på lik linje som "Barn og familie" og "Aktuelle saker"? Det er det som er så genialt, vil man ikke lese om det så kan man styre unna det. Det er flere forum her som jeg ikke besøker så ofte fordi det handler om saker som jeg ikke interesserer meg for, men jeg skriver ikke poster der inne om hvor lite interessert jeg er i temaet.

Er det i september de åpner juleforumet?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Julen er en kjempepåkjenning for meg, av ulike grunner. Derfor jeg jeg glad for at alt julestoffet samles i én tråd som jeg holder meg unna, så slipper jeg å se det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yes! :hoppendeglad: Har allerede begynt å handle julegaver til i år og bør vel begynne å lage litt kort og div gaver snart :nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...